کد خبر: ۳۵۲۵۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
حبیبی در گفت‌وگو با «آفتاب» پاسخ داد:

مردم شگفتی آفریدند/چرا انتخابات ۹۴ مکمل انتخابات ۹۲ بود؟

یک فعالی سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که وجود یک مجلس متعادل نوعی دلگرمی برای دولت است و مجلس آینده باید به دولت کمک‌های لازم را بکند./مردم شگفتی آفریدند و کشور را یکبار دیگر به سمت عقلانیت و پرهیز از افراطی‌کاری‌هایی که در گذشته رخ داده بود بردند./ مردم از انتخابات ۹۲ آثار خوبی دیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی-نجفقلی حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آفتاب» در ارتباط با علت تکمیل‌کننده بودن انتخابات سال ۹۴ برای انتخابات سال چرا انتخابات ۹۴ مکمل انتخابات ۹۲ بود؟۹۲ گفت: مردم با حضوری که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ داشتند نتایج خوبی گرفتد. حضور آن‌ها در آن انتخابات منجر به انتخاب فردی همچون آقای روحانی شد که این انتخاب توفیقات دیگری هم داشت. فضای سیاسی کشور نسبت به گذشته باز شد و در کشور آرامش اجتماعی حاکم شد. از سوی دیگر دولت یازدهم توانست از طریق تعامل و گفت‌و‌گو به دستاوردی همچون برجام برسد که این موضوع هم در ذهن مردم به عنوان یک موفقیت ثبت شده است. 

به گزارش آفتاب، وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم آثار مثبتی از انتخاب سال ۹۲ خود گرفتند، یادآور شد: مجموعه این عوامل به اضافه بسیاری از دیگر اقدامات دولت باعث شد که مردم بدانند از حضور در عرصه انتخابات و مشارکت در آن نتایج خوبی خواهند گرفت. در انتخابات‌های سال ۹۴ هم به همین نتیجه رسیدند و احساس کردند که باید برای تکمیل کار خود مجددا پای صندوق‌های رای بروند. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: مردم در تهران شگفتی آفریدند و کشور را یکبار دیگر به سمت عقلانیت و پرهیز از افراطی‌کاری‌هایی که در گذشته رخ داده بود بردند. 

حبیبی با اشاره به شکل‌گیری یک مجلس متعادل در سال آینده افزود: بدون شک وجود چنین مجلسی یک دلگرمی برای دولت است. این مجلس باید به دولت کمک کند تا در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد. دولت هم باید از این فرصتی که پیش آمده است کمال استفاده را داشته باشد و با تمام ظرفیت برای رفع این تنگنا‌ها وارد عمل شود و فضای امن‌تری را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایجاد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
سعيد
|
India
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
3
مطمئناً مردم وقتي ببينند حكومت امانتدار خوبي براي آراي آنهاست در انتخابات بعدي پرشورتر شركت ميكنند و پر شورتر شرکت خواهیم کرد
ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
1
اصلاحات زنده است وپيروز من بعد از اين
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین