کد خبر: ۳۵۲۶۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
سخنگوی دولت در گفت‌وگو با «آفتاب» مطرح کرد:

دستور رئیس‌جمهور برای بهبود معیشت مردم/کسانی که انتخاب نشده‌اند سرمایه‌‌نظام هستند

سخنگوی دولت در گفت‌وگو با «آفتاب» با اشاره به دستور رییس‌جمهور در مورد رونق اقتصادی، گفت: رئیس‌جمهور روز یکشنبه اعضای ستاد اقتصادی دولت و هیات وزیران را موظف کردند که برنامه کوتاه مدت برای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان را سریع‌تر ارائه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت در حاشیه نشست خبری خود با خبرنگاران، در گفت‌وگو با «آفتاب» با اشاره به دستور رییس‌جمهور در مورد رونق اقتصادی، گفت: رئیس‌جمهور روز یکشنبه اعضای ستاد اقتصادی دولت و هیات وزیران را موظف کردند که برنامه کوتاه‌مدت برای رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغال جوانان را سریع‌تر ارائه کنند.

به گزارش آفتاب، نوبخت همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات در 7 اسفند‌ماه، تصریح کرد: کسانی که در مجلس آینده انتخاب نشده‌اند سرمایه‌های انسانی نظام برای خدمت به مردم هستند و دولت از آنان برای همکاری دعوت می‌کند و از فرصت ایجاد شده برای تکریم رقبا استفاده خواهد کرد. 

وی همچنین افزود: می‌توانیم با فضای جدید و هماهنگی بین دولت و مجلس در سایه حمایت مردم نسبت به بهبود وضعیت اشتغال و اقتصادی کشور موفق باشیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
9
ولی افراد کوچکی چون کوچک زاده ، بیراوند و ................................ که بد زبان و هستند سرمایه نظام نیستند
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
4
چون می گذرد غمی نیست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین