کد خبر: ۳۵۷۹۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

واکنش مربی سایپا به اظهارنظر تند سرپرست تراکتورسازی

مربی سایپا به اظهارنظر تند سرپرست تراکتورسازی علیه خود واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
درگیری بختیار رحمانی، هافبک تراکتورسازی با حمید مطهری، دستیار مجید جلالی و مربی سایپا یکی از مهم‌ترین حواشی بازی روز گذشته این دو تیم بود.

درگیری که باعث شد مصاحبه‌های مختلفی علیه مربی جوان سایپا از سوی اعضای باشگاه تراکتورسازی انجام شود.

مطهری که البته یکی از مربیان آینده‌دار و بااخلاق فوتبال ایران است علاقه‌ای به جواب دادن به صحبت‌های افرادی که از باشگاه تراکتورسازی علیه او صحبت کرده‌اند نداشت اما او در واکنش به اظهارات ذوالفقاری، سرپرست تراکتورسازی که به یکی از سایت‌های خبری گفته:"از استاد مجید جلالی بعید است افرادی مثل حمید مطهری را کنار خود داشته باشد که نمی‌دانند در چه کارهایی باید دخالت کنند و در چه کارهایی نباید”، از خود دفاع انجام داد. جملاتی که از به گفته مطهری برای بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس قابل هضم نبوده است.

او گفت: «آقای ذوالفقاری را نمی‌شناسم و نمی‌دانم از کجا وارد فوتبال شده‌اند اما به احترام سن‌شان و اینکه بزرگ‌تر از من هستند دوست ندارم جواب زیادی به ایشان بدهم. فقط خوب است اگر ایشان دوست دارند بدانند من از کجا به فوتبال آمده‌ام و چرا‌ آقای جلالی از من استفاده می‌کنند، این سوال را از سرمربی محترم و کاپیتان تیم‌شان بپرسند. آقای قلعه‌نویی قطعا خیلی بهتر از ایشان بنده را که سال‌ها بازیکن تیم ملی و پرسپولیس بوده‌ام را می‌شناسند. مهدی کیانی هم از رده سنی امید بازیکن من بوده جناب ذوالفقاری درباره من از ایشان هم می‌توانند سوال کنند.

به گزارش فارس، ضمن آنکه رفتار و عملکرد من در طول سال‌های بازی و مربیگری‌ام برای همه مشخص است و خداروشکر کسی در تمام این سال‌ها حاشیه‌ای از من سراغ نداشته است. آقای ذوالفقاری هم باید بدانند آقای جلالی پس از 40 سال کار مربیگری آن‌قدر فوتبال بلد هستند که بدانند از چه کسی باید کنارشان استفاده کنند و قطعا نیازی به توصیه کسی ندارند.

به نظر من سوال اصلی فوتبالی‌ها، نحوه ورود امثال آقای ذوالفقاری به فوتبال است که یک شبه ره صد ساله طی می‌کنند و وارد یک تیم فوتبال می‌شوند؛ وگرنه تکلیف امثال من که سال‌های سال خاک این فوتبال را خورده‌ایم و به هیچ‌کس به احترامی نکرده‌ایم، کاملا روشن است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
1
با سلام
آقاي مطهري حضرت عالي خيلي مدت كم در فوتبال ايران مطرح بودي و اينو بدون اون موقع كه حضرت عالي بدنيا نيامده بودي آقاي ذولفقاري در تيم تراكتور سازي حضور داشت و بازيكن منتخب آذربايجانشرقي بودو حتي در فينال حضور داشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
0
واقعااین آقای مطهری کجافوتبال بازی میکردندضمنابهتره حرمت مهمان رانگه میداشتند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
1
فدراسیون فوتبال باید سوابق ورزشی مربیان و سرپرستان حداقل تیمهای لیگ برتر را در سایت خود ارائه دهد و اقایان قبل اظهار نظر در مورد بزرگان فوتبال آنرا مطالعه نمایند آقای ذولفقاری از پیشکسوتان فوتبال نتنها آذربایچان بلکه ایران هستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین