کد خبر: ۳۵۸۶۹۴
تعداد نظرات: ۱۸۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

چرا رفتارهای مهران مدیری در «دورهمی» با این حجم از انتقادات مواجه شد؟ولد بیگی:دوستان ما حالمان خوب است

برنامه «دورهمی» این روزها با حجم زیادی از انتقادات مواجه شده است و بسیاری رفتارهای مدیری در تراشیدن موی مهمانان را خلاف فرهنگ می دانند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهران مدیری به اعتراف بسیاری از منتقدان تاثیرگذارترین برنامه ساز در حوزه طنز در کشور در سال های پس از انقلاب بوده است. حدود 20سال است که این کارگردان و بازیگر، به طور مداوم برنامه های طنز پرمخاطب می سازد و استقبال فراوان از کارهای او حتی از کارهایی با کیفیت پایین تر، ثابت کرده است که دیگر مهران مدیری هرچه بسازد مردم دوست دارند و میبینند. با این حال این بازیگر و کارگردان برجسته همیشه مورد انتقادات و هجمه های شدید به خصوص از سوی مسئولان بوده است.

مهران مدیری به مثابه یک کارگردان خلاق

حتی حضور مهران مدیری به عنوان بازیگر در یک فیلم سینمایی هم می تواند در فروش آن فیلم تاثیر چشمگیری داشته باشد. با نگاهی به مجموعه هایی که مهران مدیری در طول این سال ها ساخته از«ساعت خوش»، «پاورچین»،«نقطه‌چین»،« شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «مرد هزارچهره»، «مرد دوهزارچهره» گرفته تا «قهوه تلخ» ، «ویلای من» ، «شوخی کردم»، «در حاشیه» و «دورهمی» به وضوح می توان به این نتیجه رسید که مهران مدیری یک کارگردان به شدت باهوش و تاثیرگذار در امر برنامه سازی است. این سابقه طولانی در کار طنز ساختن در جامعه نسبتا بسته ای چون ایران که ظرفیت انتقاد پذیری در آن اصلا وجود نداشت، با کمترین حاشیه و آسیب نشان از موفقیت بلامنازع این کارگردان دارد. شاید بسیاری بر این باور باشند که موفقیت برنامه های مهران مدیری تا حدود زیادی به نویسندگان آنها بستگی دارد، که در صورت پذیرش این امر هم، باز قدرت او در ساخت برنامه های موفق انکار نشدنی است.



موفقیت این کارگردان در مواجهه با نویسندگان مختلف و بسیار زیادی که او در این سال ها با آنها همکاری داشته، اتفاقا این موضوع را به ذهن متبادر می سازد که نویسندگانی که استعدادی در طنزنویسی دارند در برخورد با مهران مدیری به وجوه جدیدی از استعداد خود می رسند و به اصطلاح گل می کنند. از ویژگی های بارز مهران مدیری کم حاشیه بودن اوست. علی رغم اینکه حوزه ای که او کار می کند یعنی طنز اجتماعی در معرض شدیدترین حمله هاست و با شوخی با هر طیفی بیم آن می رود که آن گروه از مشاغل یا مرتبطان به آن حوزه به اعتراض برخیزند، با این حال او همیشه به طور رندانه ای از مظان اتهام ها گریخته و در عین حال کار نسبتا قابل قبولی در حوزه نقد اجتماعی به شکل طنز ارائه داده است. مهران مدیری آنقدر زیرک هست که نگذارد کارهایش شبیه هم باشند، شاید درمجموع کارهای او یک تم اعم از اسیرشدن یک شخصیت عاقل (سیامک انصاری) در بین گروهی ناآگاه که کارها و رفتارهای مضحک دارند داشته باشد، اما نمی توان منکر خلاقیت مجموعه های او و موفقیت در جذب مخاطب شد.

بازگشت مدیری به چارچوب تلویزیون

در سالیان نه چندان دور پیش از آن که سریال «پایتخت» به برنامه روتین نوروزی تبدیل شود این مجموعه های مردهزار چهره و دوهزار چهره مهران مدیری بود که به همراه کلاه قرمزی مخاطبان را به تماشای تلویزیون در این ایام ترغیب می کرد و طعم نوروز را برایشان دلچسب تر. امسال اما از کلاه قرمزی و پایتخت خبری نبود و ناگفته پیدا است که همه چشم امیدشان به مجموعه دورهمی و البته خندوانه بود. تا قبل از مجموعه در حاشیه، سال ها بود که مهران مدیری با صدا وسیما همکاری نداشت و کارهایش را از طریق شبکه خانگی به دست مخاطبان می رساند. در همان زمان هم انتقادات زیادی به او وارد بود که چرا با اینهمه اشتیاق مردم به کارهایش، برای صدا و سیما که مخاطب عام تری دارد برنامه نمی سازد و هفته ای و ماهی نبود که گزارشی در انتقاد از عملکرد صداوسیما در عدم همکاری با تیم مهران مدیری بر خروجی خبرگزاری ها قرار نگیرد. تا اینکه سرانجام مجموعه در حاشیه ساخته شد و بازگشت مهران مدیری به صداوسیما را نوید داد که البته حاشیه هایی که باز گریبان این مجموعه طنز را گرفت و اعتراض پزشکان و تهدید پشت تهدیدی که برای این مجموعه طنز پیش آمد خود حکایت مفصلی است و به تبع آن سبب شد این مجموعه از مسیر اصلی خارج شود و در سری دوم قدرت جذب مخاطبش را از دست بدهد.


چرا جنبه انتقاد پذیری نداریم؟!

دورهمی خوب آغاز شد و در همان قسمت های اولیه توانست نظر مخاطبان را جلب کند و آنها را به تماشای این مجموعه ترغیب کند. ساختار جدید این برنامه و تفاوت آن با برنامه های قبلی مدیری هرچند با حرف و حدیث هایی درخصوص کپی بودن از برنامه ای هندی همراه بود، اما برای مخاطب ایرانی جذاب بود. این مجموعه در هر قسمت شامل یک موضوع اصلی بود که تمام حرف های مهران مدیری و نمایش بازیگرها بر آن مبنا بود. از قسمت های جذاب این برنامه برخورد رودرروی مهران مدیری با مخاطبان حاضر در محل اجرای برنامه بود. این به صمیمیت فضا و دلچسب تر شدن برنامه کمک زیادی می کند. در هر قسمت مدیری تعدادی از تماشاچیان را به روی صحنه فرامیخواند و از آنها می خواست به سوال هایی جواب صریح دهند. نکته مهمی که نگارنده را برآن داشته که به نوشتن این گزارش دست بزند درست در همین جاست، یعنی آنچه مهران مدیری اهتمام دارد در این برنامه برای مردم درونی کند چیزی نیست جز صداقت. او طرف های صحبتش را در شرایطی قرار می دهد که جز راست نگویند. در قسمتی که یکی از تماشاچیان به طور مخفیانه درحال فیلمبرداری بود او ابتدا از خود شخص خواست که خود را معرفی کند،وقتی شخص حاضر نشد مدیری از اطرافیانش خواست که او را معرفی کنند. از آنجایی که این برنامه زنده پخش نمی شد دست اندرکاران می توانستند این بخش ها را که از قبل برنامه ریزی نشده بود از مجموعه حذف کنند اما آنها این کار را نکردند و حتی چهره شخصی که کار خلاف قانون می کرد بارها و بارها نشان داده شد. مهران مدیری با این رفتارها مردم را به صراحت به این دعوت می کند که اگر کار اشتباهی انجام دادید جسورانه اعتراف و عذرخواهی کنید. اگر او از مهمانانش می خواهد که مثلا بدترین کارگردان را معرفی کنند، این موضوع به ذهن می رسد که او درحال ترویج صداقت است. بالابردن جنبه نقدپذیری، اینکه اگر از کار کسی خوشمان نمی آید صراحتا مطرح کنیم و نه اینکه در گوشه ای رفته با بدگویی بذر عداوت و دشمنی در دل دیگران بکاریم. صداقت و داشتن روحیه نقد پذیری همان موضوع گمشده جامعه ماست. مهران مدیری یک خلاقیت دیگر نیز در برنامه داشت. او کسانی را که حاضر به اعتراف نبودند جریمه می کرد و سر یا سبیلشان را با ماشین ریش تراشی می تراشید. این کار هم با رضایت کامل خود مهمانان صورت می گرفت. چه اشکالی دارد که سر کسی که حاضر نیست صادق باشد به طور نمادین تراشیده شود؟ مهران مدیری در میان بازیگران و نویسندگان طنزپرداز شخصیت محبوبی است و آنها با طوع و رغبت دست به این کار زده اند، مردم هم ازین شوخی راضی هستند و برایشان جالب است. حال چرا این میان عده ای کاسه داغ تر از آش می شوند و با ادعاهای بی اساس نظریه اهانت به مخاطب را مطرح می کنند؟

ولد بیگی:دوستان ما حالمان خوب است!

از کسانی که موی سرشان در برنامه مدیری تراشیده شد نیما فلاح بود. پس از پخش برنامه عده ای که همیشه نگران و دلواپس هستند ادعا کردند که این کار بی احترامی است. این بود که سحر ولد بیگی همسر نیما فلاح در اینستاگرامش عکسی دسته جمعی با مدیری منتشر کرد و نوشت:

دوستان عزیز، ما یک خانواده ایم

و هدف این خانواده شاد کردن دل شما و آوردن خنده بر روی لب های شماست.
ما حالمون خیلی خوبه خدا رو شکر، شما هم حال خودتون رو خوب نگه دارید و از مشاجرات بی دلیل دوری کنید.
برنامه دورهمی رو ببینید و فقط ازش لذت ببرید و بخندید و الکی تفسیر عجیب و غریب ازش نسازیم برای خودمون.


اما بعضی اعتراض ها کار را بالا کشاند تا جایی که که قائم مقام سیما رضا پورحسین به این امر واکنش نشان داد.

او گفت: با رفتار تنبیه آمیز مجری شأن میهمانان برنامه نادیده گرفته شده است که این موضوع را بررسی کردیم و بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شد تا نسبت به موارد اخلاقی و رعایت سبک زندگی ایرانی اسلامی دقت بیشتری شود.

به گزارش ایسکا نیوز، رضا پورحسین در عین حال به بازخورد خوب این برنامه اشاره کرد و در پاسخ به این سوال که آیا ارزیابی خاصی از نظرات مخاطبان ین برنامه وجود دارد گفت: طبق آنچه از مرکز پژوهش و سنجش افکار و روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام شده است این برنامه به دلیل طنز خوبی که دارد در مجموع توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند. مجموعه طنز دورهمی با وجود انتقادهایی که به آن می شود بازتاب خوبی در میان مخاطبان داشته و در مجموع میزان رضایتمندی از آن خوب بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که انتقادهایی نسبت به این برنامه به ویژه درخصوص رفتار مجری این برنامه در فضای مجازی انعکاس داشته است گفت: قبول دارم که در برنامه بعضاً سوالاتی مطرح شده که با فرهنگ ایرانی - اسلامی همخوانی ندارد و نیز با رفتار تنبیه آمیز مجری شأن میهمانان برنامه نادیده گرفته شده است؛ این موارد که به ما انعکاس داده شده است و بررسی کردیم بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شده است تا نسبت به موارد اخلاقی و رعایت سبک زندگی ایرانی اسلامی دقت بیشتری شود.

حال سوال اصلی این است که این رفتار مدیری دقیقا در چه وجهی با فرهنگ ایرانی اسلامی ما مغایرت دارد؟ چرا ما جنبه انتقادپذیری را در مردممان افزایش ندهیم؟ چرا جسارت لازم برای برخورد با عدم صداقت در فرهنگ ما نهادینه نشود؟ چه اشکالی دارد سلبریتی های ما (مانند آنچه مدیری از رضا یزدانی پرسید و او مجبور شد درآمد ماهیانه اش را لو بدهد) یادبگیرند با مردم صادق باشند و حقایق را به صورت علنی مطرح کنند؟ حال این میان به فرض سبیل سروش صحت هم اندکی کوتاه شود یا موی نیما فلاح تراشیده شود، متولیان فرهنگی بهتر است به جای ایرادات بی اساس به تبیین هدف این کارها بپردازند. این که مردم و البته هنرمندان یادبگیرند صادق باشند، چیزی را از هم پنهان نکنند و اگر شاهد نقض قانون بودند - مانند آنچه در گرفتن تلفن همراه شخص فیلمبردار پیش آمد - به راحتی آنها را معرفی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۸۵
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
87
21
ایشان در روزگار احمدی نژاد از تلویزیون دیپورت شد ...الان در روزگار روحانی مجددا اوردنش تا با گفتن بعضی چیزا بظاهر شجاعانه مثل پسابرجام و فلان و بهمان روی مردم تاثیر بگذارن....واقعا دوران احمدی نژاد چرا خانه نشین بود...
در مورد اجرا نگاه از بالا و تخت پادشاهی....خب ادم خوشش نمیاد ...در حالیکه ما رفتار مودبانه و متواضعانه رامبد رو در خندوانه می بینیم که روی زمین و کنار تماشاگران میشینه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
شما هنوز نمیدونی که صدا و سیما هیچ ربطی به رئیس جمهور نداره آخه!؟ نمیدونی که اتفاقا دولت فعلی از موضع گیری های تلویزیون نسبت به خودش چقدر شاکیه!؟ دوست نداری برنامه رو یه حرفی ولی خواهشا آسمون رو به ریسمون نبافید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
این تفکر شما به دلیل دید منفی تان نسبت به مسائل است. یکی از نکات منفی برنامه خندوانه همین است خیلی وقتها حواسمون از موضوع برنامه پرت میشه چون دوربین دائم تماشاچیان را نشان میدهد ولی در برنامه دورهمی از اول تا آخر برنامه حواست به موضوعه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
اتفاقا اجرا و کلا برنامه های آقای مدیری خیلی هم خوبه، خیلی از حساسیتها صرفا حسودیه نه حساسیت . . . والا به خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
اولا که تو برو سوادت را بیشتر کن و بفهم که صدا و سیما هیچ ربطی به رئیس جمهور نداره بعدا نظر بده و بعدشم جناب مهران مدیری یک اسطوره ی تکرار نشدنی این حرف ها واقعا انصاف نیست برای کسی که سعی کرده این همه سال خنده را به لب مردم بیاورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
تو برو با بابات صحبت کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
14
64
آقای مدیری بهترین و برترین کارگردان طنز ایران است . حرفهایی که او با ظرافت در ساخته هایش میزنه جای تامل داره و تمامش در جهت ارتقای فهم و بهبود کیفیتی اوضاع و احوال زندگی فرهنگی و اجتماعی و سیاسی ماست .
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
5
39
خیلی عالی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
5
28
پسندیدم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
10
45
آقای مدیری قطعا برترین طنز پرداز تاریخ معاصر هستند و دستشون درد نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
5
45
طنز مدیری یک سطح ویک عمق دارد که مابیشرسطح ان را می بینیم وقضاوت می کنیم .دقیقتر بیندیشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
67
11
با مدیری مخالفم. اگر رفتارش صحیح هست چرا تذکر گرفت؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
29
11
من به شخصه یکی از دوستداران آقای مدیری هستم
ولی هرکسی قطعا نکات منفی ای در کنار ویژگی های مثبتش داره
برنامه ی آقای مدیره واقعا جالبه ولی بعضی از سوالاتش اصلا درست نیست مثلا از آقای نیما فلاح پرسیدن که بدترین بازیگر کیه؟ و موی سرشونو زدن. این سوال کاملا غلطه چون که بدترینی وجود نداره ممکنه من یکی رو دوست داشته باشم که با نظر شما متفاوت باشه .کاملا سلیقه ای میشه به سوال جواب داد.ازطرفی هرکسی در زمینه ی خاصی میتونه مفید و خوب باشه یکی درنقش مثبت و دیگری در نقش منفی و اصلا هم نمیشه اینارو باهم مقایسه کرد چون معیار خاصی براشون وجود نداره.
بعضی از دوستان از انتقاد دم می زنند ولی به گونه ای حرف میزنن که اصلا انتقاد پذیر نسیتن
اگر آقای مدیری می خواد انتقادپذیری رو رواج بده باید اول خودشو درست کنه.
مادیدیم زمانی که خانم سحرولدبیگی گفتن "آقای مدیریه که باشه" آقای مدیری ناراحت شد و گفت اگه اسم 3 بازیگر هم بیاری دیگه موی سرشو می زنم
ای کاش همه اول از خودمون شروع کنیم..
پاسخ ها
armen
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
استاد بزرگ همه این اتفاقات و حرفارو از قبل هماهنگ میکنن با هم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
6
23
چرا بعضی ها نمی خواهند درست فکر کنند؟
رضا
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
4
34
هر چی که باشه بهتر از فیلمهای ماهواره ای است ................
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
3
31
جناب ناشناس که میگین مهران مدیری رفتارش مثل پادشاهاس و از بالا به همه نگاه میکنه
اولا که دکور برنامه اینجوریه که صندلی تماشاچیا از پایین به بالا چیده شده و مهران مدیری میز و صندلیش وسط تماشاچیاس.یعنی در کنار مردم!

و آقا رضا که گفتین مهران مدیری باید اول خودشو درست کنه
آقای مدیری که ناراحت نشدن......کاملا معلوم بود که همه چیز جنبه شوخی داره.....و این بازیگرها هم سالهاست که با مهران مدیری دوست و همکار هستند
یه کم منصف باشیم
سلنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
19
سلام من هم ازاونایی که از کارهای مدیری انتقادمیکنن واقعا نمیدونم اندیششون تا چه حدی هست تا کفش کسی رو نپوشید ی قضاوت نکن خیلی هم برنامه خوبی ساختن خیلی حرفهای واقعی رو مطرح میکنن واقعا یه دورهمی بدون غیبت بدون چیزهای منفی هست دستشون درد نکنه همه دست اون پشت صحنه ها هم درد نکنه
Mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
1
17
مهران مدیری دوست دارم
ebi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
6
19
واقعا مردم عادی چطور میان اینجا نظر میدن ، آخه هر کسی و بهر کاری ساختن ، آقای مدیری یه استثنا تو هنرمندای ماست خواهشن انقدر کم لطفی و نا مهربونی نکنین
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
2
12
خیلی دوست دارم مدیری کارت درسته کم نیاری که پشتتیم فقط یه کلمه ایران
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
2
16
خیلی دوست دارم مدیری کارت درسته کم نیاری که پشتتیم فقط یه کلمه ایران
سلنــــــــــــــــا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
1
13
سلام بازم من اومدم بازم میخوام تشکر کنم از این برنامه از اقای مدیری خواهشی دارم که در روزهای ماه رمضون درهفته ای سه بار پخش کنن تو روزهای ۴؛۵؛ وجمه پخش شود واز بازیگران مشهور سینما هم دعوت کنن و اقای شهاب حسینی روهم به برنامشون بیارن بی نهایت سپاس گذارم
زهره
|
Germany
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
3
18
روزی نقاشی یک نقاشی فوق العاده کشید و آنرا در میدان شهر قرار داد و مقداری رنگ و قلمی در کنار آن قرار داد و از رهگذران خواهش کرد اگر هرجایی ایرادی می بینند یک علامت × بزنند و غروب که برگشت دید که تمامی تابلو علامت خورده است به استاد خود مراجعه کرد و استاد شرح ماجرا را پرسید و استاد به او گفت آیا میتوانی عین همان نقاشی را برایم بکشی شاگرد نیز چنان کرد و استاد آن نقاشی را در همان میدان شهر قرار داد ولی این بار رنگ و قلم را قرار داد اما متنی که در کنار تابلو قرار داد این بود که : اگر جایی از نقاشی ایراد دارد با این رنگ و قلم اصلاح بفرمایید غروب برگشتند دیدند تابلو دست نخورده ماند.

استاد به شاگرد گفت: تو همه چیز را آموخته ای. این راهم بدان که همه انسانها قدرت انتقاد دارند ولی جرات اصلاح نه.
زهره
|
Germany
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
3
15
روزی نقاشی یک نقاشی فوق العاده کشید و آنرا در میدان شهر قرار داد و مقداری رنگ و قلمی در کنار آن قرار داد و از رهگذران خواهش کرد اگر هرجایی ایرادی می بینند یک علامت × بزنند و غروب که برگشت دید که تمامی تابلو علامت خورده است به استاد خود مراجعه کرد و استاد شرح ماجرا را پرسید و استاد به او گفت آیا میتوانی عین همان نقاشی را برایم بکشی شاگرد نیز چنان کرد و استاد آن نقاشی را در همان میدان شهر قرار داد ولی این بار رنگ و قلم را قرار داد اما متنی که در کنار تابلو قرار داد این بود که : اگر جایی از نقاشی ایراد دارد با این رنگ و قلم اصلاح بفرمایید غروب برگشتند دیدند تابلو دست نخورده ماند.

استاد به شاگرد گفت: تو همه چیز را آموخته ای. این راهم بدان که همه انسانها قدرت انتقاد دارند ولی جرات اصلاح نه.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
13
5
ما از مهران مدیری خاطرات خیلی شیرینی داریم با کارهای فوق العادش ولی منصفانه اگه نگاه کنیم دورهمی بقول آقای فراست چیزی واسه گفتن نداره مدیری در دورهمی میخواد با برقراری دیالوگ و نمایش یه چیزی بگه اوضاع رو نقد کنه ولی هر چی سعی میکنم خوب از آب در نمیاد شاید هم دلیلش بودن نویسندگان ضعیف تو این برنامست بهر حال نقد بسیار است و من هم مهران رو بسیار دوست دارم ولی دوست هم ندارم وجهه مهران با این برنامه ضعیف خراب شه کاش این نقدها به گوش مهران برسه تا شاید تو نحوه اجرای برنامه تجدید نظری بکنه با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
آقای محترم فک کنم شما برنامه رو اشتباه دیدین داداش برنامه دورهمیه از شبکه نسیمم پخش میشه!!!نمیدونم چی دیدی ک میگی برنامه حرفی برای گفتن نداره برنامه یه موضوع کاملا مشخص داره و پیرامون اون موضوع کلی بحث جالب و خنده دار و بعضی وقت ها قابل تامل زده میشه!
سلنــــــــــــــــا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
1
7
سلام به همه بینندگان برنامه دورهی ممنون از این برنامه قشنگتون که واقعاگل کاشتین ادم از نگاه کردن سیر نمیشه لطفا زمان نمایش رو هم زیادکنین بی نهایت ازتون تشکر فراوان میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
2
5
با سلام
از آقای مدیری بسیار سپاسگزارم به خاطر برنامه جذاب دورهمی. بچه من قبل از نمایش این برنامه خیلی اصرار داشت که ماهواره بخریم اما ما مقاومت کردیم ولی حالا حتی توی مهمانی ها هم باید برنامه دورهمی را ببیند. در ضمن مقایسه مدیری و جوان درست نیست چون دو سبک متفاوت دارند. مدیری با تسلط کامل بر موضوع برنامه را اجرا میکنند اما آقای جوان در اکثر موارد مانند کسی که یک مطلب را حفظ کرده و حالا بازگو میکند، عمل میکند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
3
9
شما دوستان گرامی بدونید که با این حرف ها مهران مدیری این کارگردان بزرگ ایران رو نمیتونید از ارزشش کم کنید شما ها که ظرفیت ندارید یا نگاه نکنید یا یه خورده روی رفتارتون کار کنید. با تشکر از دوستان با ظرفیت.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
10
5
خیلی زشت بود موهای مهموناشو میزد اونا مشخص بود تو رودروایستی موندن
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
3
8
دورهمی عالیه.اقای مدیری هم بهترین طنزپرداز ایرانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
4
10
نمیدونم تاکی میخواهیم باتبر بالای سر هر برنامه ی پربیننده باشیم تااونایی هم که دارن خوب کار میکنن بذارن و بیخیال شن....عزیزایی که ایراد میگیرن با دورهمی ودرحاشیه مشکل ندارن ،رسما باشخص اقای مدیری مشکل دارن...زیرا ازاولین برنامه ها ی ایشان گرفته تابه حالا همیشه جز پربیننده ترین برنامه های سیما بوده واین به ذایقه بعضی ها خوش نمیاد.........والسلام...اقای مدیری عزیز خسته نباشی......خداقوت.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
1
9
سلام خدمت شما ممنون از برنامه زیبا و قشنگتون سپاسگذارم از این که واقعیت های کشورمون رو بیان میکنید. امیدوارم که این برنامه همچنان ادامه پیدا کند دمتون گرم موفق باشید
yas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
1
4
مدیری عالیه اگر هم جایی ضعف هایی داشته از سوی نویسندگانش بوده بالاخره هر کارگردانی چه خوب و چه بد به یه نویسنده قوی نیاز داره ژوله نویسنده قوی نیست و سطحی می نویسه امیدوارم یه روزی قاسم خانی و مدیری با هم آشتی کنن لاقل بخاطر خندودن مردم
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
1
7
به نظر من همه‌ی فیلم های مدیری فوق‌العاده بوده ومن همیشه عاشق فیلم های ایشون بودم خواهم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
2
6
مهران مپیری عالیه.هر برنامه و فیلمی که مهران مدیری توش بازی کنه عالیه چون خود بخ خود جنبه ی طنز پیدا میکنه و تمام کار ها و برنامه های مهران کدیری محشره.
اصلا مثل پادشاه ها هم نیست و صندلی اش بین مردمه.مدل صندلی چیدن این جوریه.
تازه دورهمی از خندوانه بهتره چون آدم رو می خندونه و خندوانه آهنگ و.... داره.
به نظرم دورهمی به مشکلات جامعه می پردازه.
درضمن زدن موهای نیما فلاح هم کار جالبی بود و سحر ولدبیگی گفت که ناراحت نیست.
اون آقایی هم که شب اول موهاشو زد فامیلمونه و اصلا ناراحت نیست و الان موهاش دراومده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
1
6
سلام بعضی آدم هاهمیشه قدر نشناسن آقای مدیری کارگردان بزرگی هستن و همیشه تو طنز هاشون مطالب آموزنده قرار داره اما بعضی ها سطحی نگرن و اصلا توجهی به اصل موضوع ندارن به نظر من مقایسه این برنامه با خندوانه کار اشتباهیه سبک این دو کارگردان کلا با هم متفاوته
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
1
4
سلام بعضی آدم هاهمیشه قدر نشناسن آقای مدیری کارگردان بزرگی هستن و همیشه تو طنز هاشون مطالب آموزنده قرار داره اما بعضی ها سطحی نگرن و اصلا توجهی به اصل موضوع ندارن به نظر من مقایسه این برنامه با خندوانه کار اشتباهیه سبک این دو کارگردان کلا با هم متفاوته
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
1
5
خیلی خیلی خیلی دوستت دارم مهران جان تو مرد شماره یک صداوسیما هستی
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
1
5
دورهنی عالیه و من از دیدتش واقعا لذت میبرم و برای ساعتی مشکلاتمو فراموش میکنم خسته نباشی آقای مدیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
7
برنامه ی دورهمی عالیه اگه برخی مسعولین حسادت نکنن وبزارن اقای مدیری کارش را بکنه
Hadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
1
5
مهران مدیری یه دونه باشه...
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
1
3
درمورد موضوعی ک هیچ علمی ندارید اظهار نظر نکنید انتقاد هم کار هر کسی نیست
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
4
1
اقای مدیری هم خوبه هم بد. ولی هرچی باشه اقای جوان از اون سرتره. به نظر من اقای جوان کاملا طبیعی اجرا میکنه و هیچ چیزی رو از حفظ نمیگه
آرتمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
3
مهران مدیری تو خییلی باحالی
ماهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
4
0
من کاری با بازیگریش و کارگردانیش ندارم اما مدیری، تبلیغ اول مارکت رو می کنه بدون اینکه بفهمه ....
یسنا
|
United States of America
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
1
4
عالیییییییییییییییییییییییییییی
ایدیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
5
مهران مدیری یکی از بهترین هاست ....اقای مدیری دمت گرم همیشه پشتتیم من خودم حتی تکرار برنامه هاتونم میبینم...ممنون میشم اگه شهاب حسینی هم دعوت کنین
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
1
1
دورهمی که خوبه من یه مدته نگاه میکنم پریروز به پدرم هم گفتم نگاه کنه همچین گرم دیدنش شده بود که دو تا از سریالهای شبکه اونور ابیش رو از دست داده بود و وقتی بهش گفتم اون سریالهارو نمیبینی گفت مگه ساعت چنده پیش خودش فکر کرده بود یه ربع که داره دورهمی رو میبینه.
از خندوانه خوشم نمیاد رامبد یه ادم عصبیه که میخواد خودش رو خیلی منطقی نشون بده گاهی از کوره چنان در میره که ادم تپش قلب میگیره به خصوص دادهایی که سر جناب خان میزنه به قول بعضی از دوستان هم که همش دست و اهنگ هست کلا من خندوانه رو نمیپسندم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
1
2
برنامه دور همی خوب فقط نمایش خیلی بد بود که دیگه یکی دو هفته نمی ذارن در کل خوب
سورنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
1
دورهمی آقای مدیری مثل همه کاراش عالیه دستش درد نکنه خسته نباشن فقط گاهی تیکه های نمایشیش جالب نیست
سورنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
1
دورهمی آقای مدیری مثل همه کاراش عالیه دستش درد نکنه خسته نباشن فقط گاهی تیکه های نمایشیش جالب نیست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
2
آقای مدیری دستت دردنکنه وخودت وگروهی که باهاشون کار می کنی عالی هستن واقعا تمام برنامه هات را دوست داشتم ودارم دورهمی باعث میشه جنبه انتقادمان بالا بره وبا هم صادق باشیم .ما خوشحال میشیم مجریی مثل رشید پور برای حضور در برنامه هاش واحترام به بیننده پنجاه دست لباس بخره یا فلانی ماهی بیست میلیون درآمد داشته باشه نوش جانتان موفق باشید.باید این راهم بدانیم اگر قرارباشهیکساعت ونیم بخندیم روده بر میشیم خنده در برنامه طنز هم حد .اندازه داره شمارا بخدا جنبه هارا بالا ببریم
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
6
1
دورهمی برنامه ی خوبیه ولی خندوانه بهتره دوباره شب کوک از این دو بهتره
رنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
3
آقای مدیری کارگردان بسیار توانایی هستند وحتما در کارهایشان دقت و ریز بینی دارند تا باعث از بین رفتن محبوبیت خود و بی احترامی به دیگر نشود
محمد عرفان زواریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
1
2
در واقعیت آقای مدیری همه ی فیلمها و برنامه هایش خوب بوده ولی یک برنامه ها و فیلم دیگه خیلی عالیه مثلا شوخی کردم _ دردسر والدین و......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
3
بهترین کارگردان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
3
مهران مدیری بهترین کارگردان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
5
1
سلام . چرا وقتی آقای مدیری در باره کلاه برداری برنامه می سازد و صحبت می کند حامی بر نامه دورهمی خودش عملا کلاه برداری می کند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
جای آنست که خون موج زند دردل لعل زین تغابن که خزف می شکند بازارش تعجب میکنم از کسانی که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
2
1
خانم ولدبیگی کمی ... تشریف داشتنن که دربرنامه بااستاد خود آنگونه صحبت کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
3
آقای مدیری شما ازهردرکه بازآیید همچنان خوب وموفق وتک و بی رقیب هستید برای سلامتیان دعامیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
3
آقای مدیری شما ازهردرکه بازآیید همچنان خوب وموفق وتک و بی رقیب هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
3
آقای مدیری بی رقیب هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
4
برای سلامتیان دعامیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
3
آقای مدیری شما ازهردرکه بازآیید همچنان خوب وموفق وتک و بی رقیب هستید برای سلامتیان دعامیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
2
آقای مدیری شما ازهردرکه بازآیید همچنان خوب وموفق وتک و بی رقیب هستید برای سلامتیان دعامیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
2
3
در برنامه خندوانه همه باید به زور و الکی بخندن ولی در برنامه دورهمی این طور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
3
بعضی ها چی فکر می کنند که آقای مدیری را با رامبدجوان مقایسه میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
2
بعضی ها چی فکر می کنند که آقای مدیری را با رامبدجوان مقایسه میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
2
برنامه دورهمی به مخاطبانش بسیار اهمیت داده به علت اینکه دکور بسیار خوبی داره اگه به مخاطبانش اهمیت نمیداد انقدر هزینه برای دکور و...نمیکردمن وقتی برنامه رامیبینیم بسیار بسیار لذت میبرم واقعا خسته نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
1
3
مدیری عالییییییییییییه
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
1
4
آقای مدیری یکی از بازیگران کارگردانان و خیلی هنرهای دیگری که این هنرمند عزیر دارد خیلی عالی و دوستاشتنی هستند*************************************
کامیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
1
2
کار های آقای مدیری رو بیش از هر بازیگر و کارکردانی دنبال کردم و همیشه لذت بردم
قدرت ایشون در اداره مجموعه های طنز انکار نکردنیه و فوق العاده هست
واسشون بزرگترین آرزو ها رو دارم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
1
2
سلام خسته نباشيد اقاي مديري برنامتون مثل هميشه عاليه واقعاخسته نباشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
1
2
سلام خسته نباشيد اقاي مديري برنامتون مثل هميشه عاليه واقعاخسته نباشيد فقط ازاون روزي كه ليلا ايراني واقاي ناصرنصير امدند تو برنامه تون ديگه تمايلي ندارم برنامه تون راببينم روزايي كه نمايشي نداريد برنامه راميبينم ممنون ميشم مخصوصا ليلا ايراني را بذاريد كنار خواهش
از اراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
5
4
بنده سه انتقاد به آقای مدیری و تهیه کننده این برنامه دارم
اول - اینکه در این برنامه مطالعه کردن تشویق و رشته کتابداری توسط بازیگران برنامه مسخره میشود با هم در تضاد است . کتابداران از کارکنان زحمتکش و بی ادعا و درعین حال مظلوم هستند. شایسته نیست با مسخره کردن آنها را آزرده خاطر کنیم.
دوم اینکه در این برنامه اغلب بازیگران سینما و تلویزیون آنهم جوان و آنهم خانمها بیشتر به عنوان مهمان دعوت میشوند،آیا تنها شغل مناسب و آبرومند بازیگری است آنهم بازیگری زنهای جوان ، آقای مدیری گویا روحیه منصور خانی هم در شما به شدت قوی است و گفتگو با آنها انرژی شما را دوچندان میکند.
سوم اینکه اینهمه آدم تحصیل کرده فعال اقتصادی، معلم،استاد، مبتکر،کشاورز و و و در این کشور هست که در برنامه دورهمی هیچ دعوتی از آنها نمیشود. آیا افرادی که غالبا بعد از 35 یا 40 سالگی ازدواج کرده اند میتوانند الگوی جوانان مخاطب برنامه دور همی باشند. بد نیست نیم نگاهی به برنامه های آقای علیخانی و آقای ضیا داشته باشید ، با اینکه از آقای مدیری کم تجربه تر کم ادعاتر هستند ، ولی مهمانان برنامه آنها جذابت تر و متنوع تر تاثیرگذارتر هستند.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
1
2
سلام.مدیری.دورود.دارم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
1
2
سلام.مدیری.دوسود.دارم
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
5
3
سلام خواهشا نمایش رو دیگه ادامه ندید در برنامه تون اقای مدیری .و این الیکا عبد الرزاقی رو پرتش کنید بیرون خیلیییی حال بهم زنه
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
3
5
سلام خواهشا نمایش رو دیگه ادامه ندید در برنامه تون اقای مدیری .و این الیکا عبد الرزاقی رو پرتش کنید بیرون خیلیییی حال بهم زنه
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
1
0
جناب اقای مدیری لطفا هادی ساعی رو دعوت کن به برنامه دورهمی. ایشون هم مثل خودت خیلی محبوب هستند
سبک زندگی ایرانی اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
1
2
یکی به من بگه سبک زندگی ایرانی اسلامی دقیقا چیه که اینا میگن ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
1
1
اقای مدیری طلایی یه دونه ایی فدایی داری خیلی سالاری
پریسا
|
Germany
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
1
1
رامبد تو اجرا خیلی ضعیفه اما مهران نه بقیش سکوت.............
محمد گوهرى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
2
2
اقاى مديرى تا حالا فكر كنم اربيل عراق نرفتيد يا اگه تشريف برديد مثل شمال خودمون تو چادر خوابيديد قبول كنيد كل اجناس خارجى از كردستان عراق مياد با واردادت اج جى اس الان كا شب ميخوابيد جلو كولر گازى يا tv بولورا از كنترل كيفيت براى شما خارج شده پس بى اطلاعات حرف نزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
1
2
دورهمی یکی از موفق ترین برنامه های طنز آقای مدیریست به نظرم همین که یک خانواده رو دوره هم جمع میکنه تا یک ساعت بدون فکر کردن به غصه هاشون و قسطاشون بشینند مشغول بشن وبخندند یعنی آقای مدیری جز کار موفق یک کار مفید انجام داده و این کارشان ستودنی وقابل احترام است امثال آقای مدیری یک نعمت بزرگ برای مردم هستند من به شخصه ازشون تشکر و قدر دانی میکنم امیدوارم بیشتر از همیشه بدرخشند
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
1
2
من هم بیننده ی خندوانه هستم هم دور همی و هیجپقت اقای جوان و مدیری رو با هم مقایسه نکردم چون فکر می کتم هر انسانی یه و یژکی متفاوت داره اقای مدیری و جوان هردو شخصیت های متفاوت در برنامه های متفاوت هستندو ااخلاق ها و رفتار هاشون با هم متفاوته به نظر من این مقامقایسه کردن اصلا کار درستی نیست..... واقعااا متاسفم
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
1
4
به نظر من برنامه دورهمی جذاب ترین برنامه تلویزیونی در حال حاضر می باشد و آقای مدیری مثل قند می مونند، خیلی شیرینند.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1
3
خدا آقای مدیری را حفظ کنه دور همی تاریخ2/5/95 عالی بود
فريدون
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
2
1
ضمن احترام ويژه به تمامي دست اندركاران برنامه و خسته نباشيد به همه اون ها در قابليت و توانايى مهران مديري شكي نيست و ايشان يكي از بهترين كارگردان هاي طنز با كلي برنامه هاي جالب و موفق صدا و سيما بحساب مي ايند.و مطمئن هستم كه اكثريت مردم برنامه هاي ايشان رو دنبال مي كنند. اكثر ميهمان هاي برنامه معتقد بودند كه چرا به راحتي همديگر رو قضاوت مي كنيم و چرا سعي نداريم كمي مهربانتر باشيم و راجع به مسائل و مردم قضاوت هاي بي مورد نداشته باشيم. قطعا همه مردم با اين نظر موافق هستند و تأييد مي كنند, من سوالي از آقاي مديري دارم آيا شما با اين برنامه در خصوص مردم قضاوت نمي كنيد؟ در خصوص نوع پوشش أفراد ، مسائل مربوط به ازدواج و طلاق و فوت و مسافرت و كلي مسائل روز صحبت مي كنيد و به خودتون اجازه مي ديد يك سري أفراد و يا شغل ها رو به مسخره بگيريد البته نا گفته نمونه برنامه طنز هست و بخاطر همين در بعضي قسمت ها صحبت هايي مي كنن كه امكان اتفاق افتادنش صفر و بعيده و همه بينندگان مطلع هستن كه فقط از لحاظ خنده و شاد كردن برنامه چنين چيزهايي عنوان ميشه , آيا بهتر نيست علاوه بر خنداندن و شاد كردن مردم كمي اطلاعات در اختيار مردم قرار بگيره كه هم جنبه اموزنده و هم حركت ملي جهت ترويج فرهنگ صحيح در جامعه باشه؟ از انجايي كه مهران مديري بسيار محبوب هستن و اكثر مردم به برنامه هاي ايشان توجه خاصي دارن بهترين و موثرترين روش جهت القاي استفاده صحيح و درست از چيز هاي پيرامون خودمان باشد، آيا بهتر نيست به جاي مسخره كردن راننده ها طرز صحيح رانندگي كردن رو هم اطلاع رساني كنيد؟ اگر در انتهاي هر برنامه يك پيام به مخاطبين داده ميشد مطمئنا تأثير بيشتر و بهتري جهت ارتقاي فرهنگ داشت . ضمن تشكر از همه عزيزان و خسته نباشيد به همگي ممنون از همگي عزيزان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
1
مهران مدیری یک طناز هوشمند هست و البته هیچ انسانی بدون عیب و ایراد نیست نکته اینجاست که هنرمند باید با توجه به مقتضیات و الویتهای فرهنگی و اجتماعی کشورش برنامه بسازه که بیشترین لذت رو برای مردم و هم تلنگری به مسئولین زده باشه که آقای مدیری دقیقا" دارن همین کارو انجام میدن . یادمون باشه انتقاد خیلی خوبه به شرطی که از روی احساسات نباشه .موفق باشید
علی محمدزاده اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
2
1
آقای مهران مدیری پیشنها می شود به فکر ساختن فیلمی با عنوان ازدها دربرره را باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
1
1
اقای مدیری واقعا کارش حرف نداره اینایی ام ک حسادت میکنن واسه اینه ک کارای مخفیانشونا داره لو میده و...خیلی دوست داریم اقای مدیری
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
0
برنامه خوب وشادی است ....اگر مهران مدیری پل ودلال واسطه گری درآمد مشترک مخابرات وصدا وسیما با تبلیغات 3080 نمیشد کار زیباتر هم می شد.
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
0
به نظر من این برنامه به پای خندوانه نمیرسه
مهران مدیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
1
تشکر از نظرات خوبتون راجب من
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
1
عاااااالیه
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
1
سلام من اصلا از برنامه تلوزییونی خوشم نمیومد و فقط سرم تو گوشی بود ولی از کار هایی با کارگردانی اقای مدیری خوشم میاد یعنی عاشقشم واقعا شادم میکنه عاااااالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
1
1
به معنای واقعی فوق العاده ای شمآاااااامدیری
خدایامراقبش باش
حمیرا سیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
1
1
من با اینکه از ابتدا از آقای مدیری و برنامه هاش خوشم نیومد با دیدن برنامه دورهمی نظرم نسبت به اون 180درجه تغییر کرد و معتقدم که تو این برنامه واقعیت های تلخ رو به طرز ماهرانه ای مطرح میکنه و حس میکنم معنی ومفهوم برنامه ش خیلی بالاتر از خندوانه س که سرشار از خنده های مصنوعی آقای جوان ه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
1
1
دورهمی آقای مدیری تنها برنامه ایه که من منتظر دیدنش از تلویزیون مینشینم در غیراینصورت اصلا تلویزیون اغلب اوقات خاموشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
1
0
هردو خوبن هم خندوانه و هم دور همی
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
1
1
به نظر من هر کدوم از این برنامه ها جای خودش داره بیاید زیاد انتقاد نکنیم به این ایده ها و برنامه سازیها بها بدیم تا از این برنامه ها زیاد ساخته بشه هر چی باشه برنامه ها بهتر از قبلا شده همش غم وغصه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
1
1
ای مهران ای طناز افسانه ایی خدا یار تو باشد که چنین فرزانه ایی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
1
1
خنده طنز تو بر دل می نشیند نیست خنده ساختگی زورانه ایی
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
1
1
سلام
اقای مهران مدیر یه اسطوره تکرار نشدنی هستن ه
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
1
1
سلام
اقای مهران مدیر یه اسطوره تکرار نشدنی هستن هم ایشون هم جناب رامبد حوان برنامه های خوبی برای شاد کردن ملت ایران درست کردن دستشون درد نکنه ارزوی سلامتی برای هر دو دارم مردم ما خیلی وقت دلشون شاد نشده با وحود چنین برنامه هایی قطعا لب ملت خندون میشه اینقدر بد بین و کوته بین نباشیم
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
2
1
بدترین برنامه مهران مدیری دور همی هست تاترش که واقعا فاجعه هست امیدوارم یه فکری به حالش بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
1
اين برنامه فوق العادست وبي نظيره بيجارها اين همه زحمت ميكشن بخاطراينكه مامردم خوشحال باشيم واقعا ازهمشون ممنونم كه باعث شد ماهواره بااين همه بدي از توخونه ما حداقل جمع شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
1
سلام
این که این دو برنامه را با هم مقایسه کنیم اشتباهه هر کدوم در موضوع خودش قابل تقدیره اما چیزی که در برنامه اقای مدیری کاملا به چشم میاد تحقیر مهمانهای برنامه تمسخر انها پیدا کردن عیبهای کل زندگی انها و بازگو کردن ان عیبها در یک برنامه تلویزیونی است عیب بزرگ دیگر این برنامه غلو کردن درمورد موضوعهای زندگی مردمه و خنداندن مردم به حرفهایی که جز نابود کردن اصل موضوع های برنامه چیزی در خود پنهان ندارد اقای مدیری در طول برنامه در مورد موضوع برنامه مدام ان موضوع را حقیر و بی ارزش و سخیف میکنه و اخر برنامه یکی دو دقیقه به موضوع به دید واقعی نگاه میکنه
پرویز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
1
چرا در برنامش به اعتقادات مذهبی دیگران توهین میکنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
1
من یکی از طرف داران واقعی مهران مدیری بودم ولی با ...............
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
1
با سلام ، این همه خرج کردن ، وقت گذاشتن ، دل سوزوندن ، بیدارخوابی کشیدن تا یه همچین برنامه موفقی رو بسازن تا شب ها بعد از فارغ شدن از کار و یه عالمه درد و رنج لحظاتی رو بشینیم تماشا کنیم اونوقت یه عده هندوانه همزل پیدا میشن و هی نق می زنن که اینجاش کوتاهه اینجاش بلنده! اونجاش کجه اینجاش راسته !برو بابا بشین کشکتو بساب ! آخه بچه جون اسب پیشکش که دندوناش رو ........
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
0
توهین ب از شما که اسطوره ای واقعا بعید بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
0
باسلام . اوسطوره ی تکرار نشدنی . قدرت و توانایی خدا رو نادیده گرفتی ؟ خدا اراده کنه می تونه . . . فقط کافی اراده کنه. . . شک نکن ایمانتو حفظ کن و یه جو ردیگه از بنده های خدا تعریف کن
مشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
1
2
سلام و درود عرض ادب
هر حکومتی دوبازوی قدرتی داره
سیاستمداران و هنرمندان
ضمن این بگم که نهران هرچه زیر دست بوده اما خودش ک نمیخواسته ولی به هر حال آدم با استعداد شکی نیس.
بگذریم از سیاست.
اول از همه تشکر که مهران جان تو طول این سالها ملت ایران رو شاد نگه داشته بعضیام انکار چش دیدنشو ندارن و فقط قد قد میکنن و میخوان بگن مام اینکاره ایم ...
اما بیش از این ناراحتم ک دوراه بازنشستگی نهران داره سر میرسه فوق فوقش سه چارتا کار دگه....
اما دمش گرمــــــ :))
نارین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
3
1
مدیری هم خودش مسخره اس هم برنامه ش .تازه تازهیا توهین هم میکنه
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
2
2
برنامه بسیار جالبی ساختی ممنون همیشه برای سلامتی اقای مدیری دعا میکنم خدا شما رو اسه ملت ایران نگه داره من عاشق همه کارهای شما هستم بی نظیری
دوستدار رامبد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
6
1
خواهشا رامبد جوان رابه هیچ وجه بامهران مدیری مقایسه نکنید.
دورهمی پراز توهین وتحقیر مردم است،نمونش تبلتی بودکه حق برنده بود اماچون برنده سوالی از آقای مدیری پرسید وبه ایشان برخورد به هرترفندی بود تبلت رابه کسی که حقش نبود داد.یا مسخره کردن کارمندان دولت که حقوقی ناچیز می گیرند .همین بس که خندوانه پراز صمیمیت،تواضع وسخاوت است وطنزی بی ریا وبدون تمسخر دیگران رابه رخ می کشد.
آقای رامبد جوان باهمین قدرت ادامه بده و همه ی دورهمی ها بدونند که ما خندوانه ای ها خیلی باحالیم .
راستی آقای مدیری از مهمون بعدی تون 2تا به اصطلاح هدیه بگیرید حیف از دست میره!!!!!!
الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
2
2
به نطر من آقای مدیری سلطان بلامنازع طنز ایران هستند..انتقاد خوبه ولی سازنده...وقتی تو یه کشور مردم میان به یه سیاستمدار رای میدن شاید خیلی از مردم با اون موافق نباشند اما رای با اکثریته..ما باید ببینیم کفه ترازو به کدوم طرف سنگینی میکنه..وقتی اکثریت بر اقلیت نسبت به یکه تاز بودم جناب آقای مدیری در کار طنز اتفاق نظر داره پس دلیلی نمیمونه که همه زجمتای ایشون زیر سوال بره..بیایین خودمون انصاف کنیم که آیا حریم سلطان،حرمسرای سلطان،گوزل، ،و و و خیلی از سریالای بی سروته ترکی تاثیر منفیش رو زندگی ما بیشتره یا دورهمی؟؟؟درود بر مهران مدیری.شادباشید
فرید
|
Spain
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
1
مهران مدیری بهترین کارگردان طنز سینما و تلویزیون ایران است.
فرید
|
Spain
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
1
مهران مدیری بهترین کارگردان طنز سینما و تلویزیون ایران است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
2
2
ما قشر به ظاهر تحصیل کرده و مدرک دار حتی در رشته خود صاحب نظر نیستم و با کمترین معدل مدرک گرفتیم . در هیچ زمینه ای مطاله ، تفحص ، پژوهش و تحقیق نمی کنیم . اوج اطلاعات ما در حد دیدن تلویزیون و برخی صفحات اینترنت و یا بعضا روزنامه است . اما درباره هر چیزی نظر می دهیم و تنها میگوییم حرف من درست است . برای همین مستشرق معروفی میگوید : هر ایرانی برای خود (نعوذ بالله ) یک خدای کوچک است . علت عقب ماندگی ما در نادانی ماست . طنز انتقادی و با نیشهای گزنده را بعد از انقلاب فقط مدیری ساخته . کاری به شخص رامبد جوان ندارم اما خندوانه میخواهد مردم را در پایین تر ین سطح و درک نگه دارد و بعضا توجیه کننده برخی افراد باشد و نه برنامه طنز ، بسا حتی سرگرمی نیست چه رسد به طنز .
مسئولان هم میخواهند مردم طنز پورمخبری یا پایتختی را ببینند که بازیگر بگوید نقی مره وشنائه . بروید قهوه تلخ را بارها به دقت ببینید و مطالعه کنید .
بعد از مدیری ، خانم فلورا سام طنز موقعیت خوب میسازد اما انتقادی نیست و در پایان اخلاق مدار است و در آن لودگی و بی ادبی نیست .
اما بیشتر طنز پردازان ایران دنبال لودگی و بازی با کلمات سخیف و رکیک هستند و چون بخش آگاهی ذهن مردم فقط دنبال این چیزها است ، مسئولان هم به این طنز پردازان میدان میدهند و مردم را ناآگاه نگه میدارند .
برای خودمون هم که شده ، با خودمون عهد ببندیم که حداقل یک سال درباره چیزی نظر ندهیم و بطور جدی مطالعه کنیم . بعد به تحقیق بپردازیم آنوقت دیگر به خودمون اجازه نمی دهیم که فورا نظر بدهیم . آنوقت از بییهوده گفتن میترسیم . سرنوشت جامعه را کلام تغییر میدهد ، پس کم بگوئیم . ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
1
سلام خسته نباشید به همگی عزیزان در "دورهمی" ...آقای مدیری دوست داشتنی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
1
سلام خسته نباشید به همگی عزیزان در "دورهمی" ...آقای مدیری دوست داشتنی و شیرینی ....اما به خاطر پذیرش انتقادهای سلیقه ای حیفه که اجرای بی نطیرتون تحت تاثیر باشه...شما هرچی بسازی عالییییییییه...بقیه رو ....گروهتون همیشه بامزه هستند..کار ا با آقای جوان به نظر من اصلا" قابل غیاث نیست ...دوست دارم..همیشه بدرخشی ..با.آرزوی سلامتی بای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
0
سلام خسته نباشید به همگی عزیزان در "دورهمی" ...آقای مدیری دوست داشتنی و شیرینی ....اما به خاطر پذیرش انتقادهای سلیقه ای حیفه که اجرای بی نطیرتون تحت تاثیر باشه...شما هرچی بسازی عالییییییییه...بقیه رو ....گروهتون همیشه بامزه هستند..کار ا با آقای جوان به نظر من اصلا" قابل غیاث نیست ...دوست دارم..همیشه بدرخشی ..با.آرزوی سلامتی بای
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
1
سلام برنامه تون واقعاقشنگه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
1
سلام برنامه تون واقعاقشنگه اقای مدیری اگه میشه خانوم نیوشا ضیغمی رو دعوت کنید واقعا بازیگر خوبیه
جلوه گر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
1
با سلام
انتقادات از برنامه دورهمی و مهران مدیری اکثرشون غرض ورزانه هست و منتقدین نمیتونن محبوبیت آقای مدیری رو ببینن.
خندوانه هم برنامه خوبیه و رامبد جوان هم مجری توانمندیه ولی مهران مدیری یه چیز دیگست.
در یک کلام مهران مدیری اسطوره کم نظیر هنر ایرانه ...مثل مرحوم فردین.....مثل مرحوم منوچهر نوذری و......
حسن بهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
3
2
Hasan Bahrami:
سلام سلسه توهین های مهران مدیری به ملت شریف ایران درحالی ادامه دارد که مسئولین صدا و سیما ساکتند و عده ای تماشاچی برای مهران مدیری دست می زنند¡ :
۱- در سینمای خانگی (عطسه) نام سگی را کورش نهاد { کورش کبیر بزرگترین رهبر ایران و جهان بوده و بسیاری وی را ذوالقرنین می دانند که در قرآن از وی یاد شده است)
۲- اخیرا به طلحه و زبیر توهین نمود که این دو از صحابی پیامبر و به ویژه مورد احترام اهل سنتند
۳- در هر برنامه و به بهانه طنز فرهنگ ایران زمین را به سخره می گیرد و جالب این است که در کمال کم سوادی مطالبی را دستمایه توهین به مردم شریف ایران می کند که هر ایرانی با کمترین سطح دانش به باطل بودن آن واقف است، برای مثال جناب فردوسی از زبان بهرام گور می فرماید هنر نزد ایرانیان است و بس که هرکسی که اندکی شاهنامه خوانده باشد و به زبان پارسی آشنا باشد میداند که منظور حکیم طوس این است که ایرانیان بسیار جنگاورند! نه اینکه مثلا هنر نقاشی یا سینما یا .... مختص ایرانین است)
به هرصورت اگر برخوردی نشود و اعتراضی نکنیم دیر نخواهد پایید که شاهد توهین این مرد متکبر به مقدسات خواهیم بود
پاسخ ها
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
من نمی دونم شما فکرم می کنی و این نظر هارو می دی تازه برخورد بیشتر از این اقای مدیری یه در حاشیه ساخت همه پزشکان باهاش بد شدن ..................
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
این قدر باهاش برخورد کردن که تو نمی دونی
ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
فکر نمی کنم خل و چل های مثل تو نیاز باشه همچین انتقاد هایی رو از اقای مدیری بکنند
یک بیننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
1
3
ما توی کشورمون کمدین خوب و طراز اول زیاد داریم؛ مثل رضاعطاران، شفیعی جم، لولایی، غفوریان، رضویان و خیلی های دیگر. اما به نظر من مهران مدیری یک نابغه و یک فوق ستاره توی آسمان طنزه که با هیچکس دیگری قابل مقایسه نیست.
یک بیننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
1
1
ما توی کشورمون کمدین خوب و طراز اول زیاد داریم؛ مثل رضاعطاران، شفیعی جم، لولایی، غفوریان، رضویان و خیلی های دیگر. اما به نظر من مهران مدیری یک نابغه و یک فوق ستاره توی آسمان طنزه که با هیچکس دیگری قابل مقایسه نیست. خیلی از کارهای مهران مدیری مثل برره یا مرد هزار چهره به معنای واقعی کلمه طنز هست.
یک بیننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
1
1
ما توی کشورمون کمدین خوب و طراز اول زیاد داریم؛ مثل رضاعطاران، شفیعی جم، لولایی، غفوریان، رضویان و خیلی های دیگر. اما به نظر من مهران مدیری یک نابغه و یک فوق ستاره توی آسمان طنزه که با هیچکس دیگری قابل مقایسه نیست. خیلی از کارهای مهران مدیری مثل برره یا مرد هزار چهره به معنای واقعی کلمه طنز هست؛ یعنی به ظاهر میخنداند اما در هزارتوی خود ناگفته هایی از ناهنجاریهای فرهنگی و عادات ناشایستی را منعکس می کند که در واقع بسیار غم انگیزند و متاسفانه در طول قرنها به بخشی از ژنتیک و خلق وخوی ما ایرانیها تبدیل شده است. متاسفانه عادت داریم که درباره خودمان فقط نیمه پر لیوان را ببینیم و به همین خاطر آنچنان که به شعر معروف «هنز نزد ایرانیان است و بس» مباهات می کنیم، یک صدم آن، به پدیده «انتقاد از خود» اعتقاد نداریم. کارهای آقای مدیری را باید با تامل و تعمق بیشتری ببینیم و فارغ از هر تعصبی قضاوت کنیم و با مسئولیت پذیری بیشتری به فکر اصلاح نسلهای آینده کشورمان باشیم.
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
1
4
تنها دلیلی که ایران پیشرفت نکرده اینه که مسئولان انتقاد پذیر نیستند فکر می کنین چرا فیلم های مهران مدیری رو در تلوزیون نمی ذارن چرا یه حرفی که می زنه همه می خوان ...
حامدرشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
1
2
به نظر بنده هرکسی درکارش یه سری کاستیهایی هست که خودشخص شاید حتی درمرحله اجرامتوجه نباشد ومخاطبانی آن راشناسایی کنند درعین حال وزنه نقاط قوت کارهای آقای مدیری سنگینی بیشتری دارد..ارادتمند آقای مدیری وکمدین ها
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
3
1
من فقط از دکور برنامه دور همی انتقاد می کنم
مجمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
1
0
به کار و هنر مدیری نمره و نظر بدید لطفا ، نه به خودش ،، اگر منتقد هستید ، به ایشون توهین نکنید ، ایشون هزار تا طرفدار دارند ، یک مخالف ، حسود
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
1
برنامه دورهمی تنها اشکالش این هست که دکور برنامه اش شبیه دکور یه برنامه تو هند هست
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
2
1
به نظر من اگر اقای مدیری با بعضی از مهمانانشان(خانم) سر سنگین تر رفتار می کرد بهتر بود
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
1
3
من که بجز دورهمی و گااااهی خندوانه اصلا سمت تلویزیون نمیرم.اقای مدیری بینظیرید!!عاشق قیمت و جناب خانم. خسته نباشین
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
1
3
من که بجز دورهمی و گااااهی خندوانه اصلا سمت تلویزیون نمیرم.اقای مدیری بینظیرید!!عاشق قیمت و جناب خان. خسته نباشین
neda
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
1
1
باسلام کارهای آقای مهران مدیری خیلی خوب اما من به نظرات اقای مسعودفراستی و دکترمازیار میر هم کاملا معتقدم این دو در سایتهای شخصی خودشون به نکات جالبی اشاره داشتن
مثلا دکترمازیارمیر در مورد رفتارهای زبان بدن مدیری وتعبیراتش حرفهای جالبی زد که اولش باورش برام یکم سخت بود اما کم کم دکترمیر با لایه برداری از رفتارها نظرمونو هم عوض کرد من مدیری رو خیلی دوست دارم براش آرزوی موفقیت می کنم.باتشکر
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
1
0
برنامه قشنگی است مهران ترکونده
ولی اینکه از مهمانان سوال میکنه که عاشق شدی یا نه بنظرم خارج از عرف و خارج از حیاست. باید این سوال را حذف کنه
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
1
0
منم از کارای مدیری خوشم میاد هرچند جای انتقاد زیاد داره ولی در کل همین که مردم رو سرگرم میکنه بد نیست. ولی طرفداراش باید بدونن حق توهین به برنامه خندوانه و رامبد جوان رو ندارن. مگه رامبد از یه کشور دیگه اومده که انقد بهش میتازین. اونم داره واسه شادی مردمش تلاش میکنه و خیلی هم موفق بوده. هم مردمو شاد کرده و هم متحد بدون اینکه به شعور مخاطبش توهین کنه.
از داشتن هردو عزیز باید خوشحال باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
2
3
آقای مدیری به نظر من یکی از بهترین کارگردانان طنز کشور هستند و همچنین بازیگر خوبی هستند و بعضی از انتقادات واقعا نابه جاست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
1
بهترین اثر مهران مدیری همون شبهای برره بود . هر دقیقه اش خنده داشت .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
1
به نظرم کارهاش نسبت به مثلا 10 تا 15 سال پیش ضعیف تر شده . بهترین اثر مهران مدیری همون شبهای برره بود . هر دقیقه اش خنده داشت .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
2
به نظرم کارهاش نسبت به مثلا 10 تا 15 سال پیش ضعیف تر شده . بهترین اثر مهران مدیری همون شبهای برره بود . هر دقیقه اش خنده داشت .
نجیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
1
0
آقای مدیری در تمام مجموعه هایی که بازی یا کارگردانی یا مجری گری کردن فوق العاده بودن الا یک مورد آن هم حاشیه ۲ بوده
که معلومه نذاشتن کارشو بکنه
در مورد دورهمی من میپسندم بخاطر اینکه واقعا به صورت ریشه ای مشکلاتو عنوان میکنه منتها با زبان طنز.همینکه از مسائل هممون داریم آگاه میشیم بسه..
فقط من ازون خانمه که همش گریه میکنه بدم میاد.
عاشق خنده های آقای مدیری هستم
امیدوارم همیشه سلامت باشن
نجیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
1
0
جناب مهران مدیری بغیر حاشیه ۲ همیشه درخشیدن.
برنامه دورهمی فوق العادست.تموم مسائل روز رو با زبون طنز بیان میکنن و اگر بعضی جاها تلخ بنظر میان بخاطر اینه که حقیقتو میگن.من بشخصه ایشانو قبول دارم و جزء افتخارات کشور ایران هستن
نجیبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
1
0
جناب مهران مدیری بغیر حاشیه ۲ همیشه درخشیدن.
برنامه دورهمی فوق العادست.تموم مسائل روز رو با زبون طنز بیان میکنن
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
1
0
سلام
بنظرمن اقای مدیری نابغه ای بازیگری ومجری گری هستند
و به بهترین شکل ممکن مشکلات جامعه مارومطرح و به روایت تصویر میکشن
اما متاسفانه سیساتهای ما جوریه که باید فقط سکوووووووووووت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
ایول موافقم
پیامنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
0
اگه سیاسیشی نکنند برنامه خوبی میباشه
پانته آ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
1
0
واقعا دلم به حال بعضی افراد میسوزه که چقدر به زندگی و مسائلش با دید منفی نگاه میکنن.اصلا از هیچی نمیتونن لذت ببرن.زحمت کشیدن یه برنامه طنز با موضوعات سازنده ساختن ببینید و یه ساعتی خوش باشید یه چیزی هم یاد بگیرید.حالا اگه دوتا ایرادم داشت فدای سرش.
اول از همه اصلا چرا برنامه دورهمی و خندوانه رو روبه روی هم قرار میدید؟هر دوش خوبه دیگه.حالا یکی اونو بیشتر دوست داره یکی اینو.
ثانیا ما ایرانیا یه بدی داریم که یاد گرفتیم همش توی چارچوب عمل میکنیم و اهل جسارت و هیجان نیستیم و فکر میکنیم توی تلویزیون همه باید اتو کشیده بیان و برن وگرنه اشتباهه.خب موی یکیو بتراشن که چیزی نیست.توی شبکه های خارجی مجری ها مهمونای برنامه ها با هم گلاویز میشن.یه سری مسابقات دارن شرکت کننده ها هزارتا بلا سرشون میاد و ...
ولی ما تا یکی سیبیلش کوتاه شد میگیم چقدر زشت بود حرکتش.
راحت و آزاد زندگی کنید هم خودتون راخت ترین هم بقیه رو با حرفای منفی خودتون آزار ندید.
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
2
0
آقای مدیری شما فوق العاده عالیییییییی هستید دمتون گرم
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
1
0
اصن ملت ایران عادت دارن خودشونو نخود هر اشی کنن بخدا شما نظر ندید راجع به هرچیزی نمیگن کوته فکرو لالین .بابا با زحمت برنامه ساخته چقدر هزینه کردن..لذت ببرید ..لیاقت ندارین همون ماهواره براتون کافیه
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
1
به نظر من خندوانه چرت و پرت ترین برنامه ی تلوزیون است مخصوصا اون نیما و بایرام اما دورهمی بسیار برنامه ی جالبی است و همه آن را دوست دارند به خصوص اجرای حرفه ای جناب آقای مهران مدیری.دلیل پخش نشدن دورهمی را نمی فهمم،از این ور میگن ماهواره بده از این ور هی برنامه هارو جمع می کنن مگه فیتیله ها چش بود که جمع کردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
0
1
آیا نیما فلاح از این کار مهران مدیری با خبر بود مهران مدیری فکر می کنه کارش خیلی خنده دار است در صورتی که شخصیت خودش رو زیر سوال می برد براش متاسفم
عمران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
1
0
به نظر من مهران مدیری قابل مقایسه با هیچکس نیس اون یک طنز پرداز قهار و غنیمت بزرگ هس وهیچ وقت نباید اسم رامبد جوان درکنار آقای مدیری باشد این یعنی بی انصافی
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
1
0
دربرنامه دور همی آقای مدیری تمام مسایل و مشکلات جامعه رو به زبون طنز وشیرین بیان میکنن تا شاید بعضیها به خودشون بیان.ایشون بی نظیرند لطفا منصف باشیم.درضمن غیر قابل مقایسه با آقای رامبد جوان هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
1
سلام آقای مديري عزیز.خسته نباشي ولي بايد قبل از نظرم يه دعا بکنم.اي کاش زماني ک کسي بجاي رسيد ديگر شغلهارو به سخره نگيره.رفتار شما در مورد صنعت شگفت انگیز نتورک نه تنها مارو ضعيف نميکنه بلکه قوي تر هم کرد.البته تعجبي هم نيست درک اين صنعت کار هرکسي نيست...ما با نتورکمون ياد گرفتيم به تمامي شغلها احترام بگذاريم زیرا هدف ما ساخت کشور عزيزمون ايرانه.براتون آرزوی موفقيت دارم...يادمون باشه خيلي از بچه ها شبها گرسنه ميخوابند ک هدف بزرگ نتورکرهاي عزيز هستند پس مواظب رفتارها و حرفامون باشيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
0
مهران مدیری عالیه
Max
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
1
1
فقط توهین بلده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
هیچشم اینجوری نیس شما زیادی بدبین تشریف دارین
Max
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
1
بی درک فقط توهین بلده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
1
0
ممنون از سایت خوبتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
2
0
سلام.آقای مدیری طنز پرداز اجتماعی بی نظیریه.....چیزی خلاف شونات اسلامی ایرانی انجام ندادند. و هر چه بوده در جهت ارتقا فرهنگ اجتماعی مردم ایران انجام داد ه اند.
پرهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
2
من کلا این اقا رو قبول ندارم اینو رودررو هم بهش میگم بعضی وقتا یه اتفاقی میفته ک هیج جواب و دلیلی براش نداریم فقط باید بی چون و چرا قبولش میکنیم همین حس رو نسبت به احسان علیخانیم دارم فک کنم نقطه اشتراک این دوتا غرور بی حد و حصرشونه به هر حال ادم به مقام اینا ک میرسه باس یکم خاکی تر رفتار کنه چون همیشه تو دیدن...
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
1
0
کار اقای مدیری حرف نداره
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
1
1
شاید یکی از دلایل افت شدید ملت ایران همین باشه که فرق خوب وبد ودرست ونادرست نمیدونیم.کافیه فقط یکم دقت کنید مهران مدیری دوست ملت نیست.فقط ی بیزینس منه.به عنوان یک بیزینس من میدونه چی بگه مردم خوششون بیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
شما هم یکی از دشمنانشی که هیچی ازش نمیدونی و داری بهش توهین میکنی
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
2
0
دورهمی بهترین کار اقای مدیریه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
3
دور همی سخیف و بی مایه است' متاسفم عمر مردم را تلف می کنند'
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
0
آقای مدیری که اطن حرف نداره عشقه عشق
سعید رنجبران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
2
0
سلام تا امشب برنامه دور همی رو میدیدیم و میخندیدیم با خانواده ولی امشب لحظه خداحافظی جناب مهران مدیری فقط امشب اشک مارو در اورد خیلی دوست دارم و خیلی دوست دارم یک روز از نزدیک ببینمت جناب مدیری
سعید رنجبران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
2
0
سلام تا امشب برنامه دور همی رو میدیدیم و میخندیدیم با خانواده ولی امشب لحظه خداحافظی جناب مهران مدیری فقط امشب اشک مارو در اورد خیلی دوست دارم و خیلی دوست دارم یک روز از نزدیک ببینمت جناب مدیری
پاسخ ها
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
توجای دیگه نمی خندیدی؟
مجید
|
United States of America
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
1
0
آقای محمد رضا گلزار هم به برنامه دور همی دعوت بشود ، ایشان سوپر استار سینمایی ایران هستند ، سینمای گیشه ای مدیون آقای گلزار همیشه هست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
مهران مدیری متاسفانه ذوق طنازی نداره،البته اگه هم طنازی کنه به فقط طنزسخیف،که همه دارن یه یکی میخندن،هنرطنز‌به فاخربودنش‌که ماندگارمیشه اما تاکنون مهران مدیری اصلاًتوانایی ساخت طنزفاخررو نداشته وفقط تمام کارهاش طنزسخیف بوده که خب طنازی اونم به صورت سخیف که هنر نیست فقط وفقط توهین هستش یعنی مهران مدیری درحدی نیست که طنزفاخرکارکنه کارهای قدیم مربوط به دهه ۸۰که البته همگی جزوطنز سخیف هستند امانه به شدت کارهای دهه‌ی ۹۰ که موفقیت کارهای دهه۸۰ ایشون هم مدیون پیمان قاسم خانی هستش.وقتی سرپستی نویسندگان ازپیمان قاسم خانی به امیرمهدی‌ژوله‌،مهراب‌قاسم‌خانی،و...که همگی این نویسندگان درجه۵که بزرگترین افتخارشون مدیون نویسندگی طنزسخیف به مهران مدیری هستش خب معلومه که مهران مدیری بیش‌ازپیش ضعیف وناتوان دراین عرصه میشود موفقیت کارهای دهه۸۰روهم به‌صورت۱۰۰%مدیون پیمان قاسم‌خانی هستش......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین