کد خبر: ۳۵۹۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

بازتاب اظهارات روحانی در رسانه‌های غربی

رسانه های غربی اظهارات امروز (پنجشنبه) حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران را در مراسم روز ملی فن آوری هسته ای بازتاب دادند و به نقل از وی نوشتند: ایران برای کسی تهدید نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری های رویترز و آسوشیتدپرس و روزنامه انگلیسی «دیلی میل» و روزنامه آمریکایی «دیلی ژورنال» سخنان رئیس جمهوری ایران را بازتاب دادند و نوشتند: ' ایران برای کسی تهدید نیست ' و 'فرصت توافق (برجام) دائمی (همیشگی) نخواهد بود'.

***رویترز: روحانی از اعتدال در تعامل با جهان حمایت کرد

خبرگزاری رویترز دقایقی پس از سخنان رئیس جمهوری ایران تیتر زد: 'روحانی از اعتدال در تعامل با همسایگان و جهان حمایت کرد.'

این خبرگزاری انگلیسی در بازتاب سخنان رئیس جمهوری ایران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز پنجشنبه گفت کشورش تهدیدی برای هیچ کشوری نیست و از تعامل با دیگر کشورهای جهان حمایت کرد.

رویترز افزود: رئیس جمهوری ایران این سخنان را در مراسمی که در آن نمایندگانی از شرکت های ایران دستاوردهای هسته ای خود را به مناسبت بیستم فروردین ماه، 'روز ملی فن آوری هسته ای' به نمایش گذاشته بودند، بیان کرد.

**دیلی ژورنال: فرصت دست آمده از توافق ، همیشگی نیست

سایت روزنامه انگلیسی«دیلی میل» نیز دقایقی بعد اظهارات رئیس جمهوری ایران را به نقل از خبرگزاری رویترز عینا مخابره کرد و سایت خبری روزنامه آمریکایی «دیلی ژورنال» نیز درمورد سخنان رئیس جمهوری ایران تیتر زد: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هشدار داد که فرصت بدست آمده حاصل از توافق هسته ای با قدرت های جهان، همیشگی نخواهد بود.

این رسانه آمریکایی نوشت: روحانی گفت که توافق (هسته ای ) فرصتی برای توسعه کشور در تمامی زمینه ها صنعتی از جمله هسته ای فراهم آورده است.

*** آسوشیتدپرس: روحانی هشدار داد که فرصت توافق هسته ای همیشگی نخواهد بود 

خبرگزاری آمریکایی آسوشتیدپرس نیز تیتر زد: رئیس جمهوری ایران در مورد از دست دادن فرصت بدست آمده ، هشدار داد.

آسوشیتدپرس از مبدا تهران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هشدار داد که فرصت بدست آمده از توافق هسته ای با قدرت های جهانی همیشگی نخواهد بود.

این خبرگزاری آمریکایی گزارش داد: حسن روحانی که بطور زنده از تلویزیون دولتی ایران در مراسمی به مناسبت روز ملی فن آوری هسته ای پخش می شد، گفت که فرصتی که توافق هسته ای بوجود آمده برای ما همیشگی و ابدی نیست.

به گزارش ایرنا، آسوشیتدپرس در ادامه نوشت روحانی به این مطلب اشاره کرد که توافق (هسته ای) فرصتی است برای توسعه کشور در تمامی زمینه های صنعتی از جمله هسته ای.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
0
درود بر روحانی=حمایتت می کنم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین