کد خبر: ۳۵۹۲۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
جان کری در حاشیه سفر به کشورهای عربی؛

آمریکا آماده همکاری با ایران برای حل‌ موضوع آزمایش‌های موشکی

وزیر خارجه آمریکا که به حاشیه خلیج فارس سفر کرده است می‌گوید که واشنگتن آماده همکاری با ایران برای حل و فصل موضوع آزمایش‌های موشکی این کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
جان کری وزیر خارجه آمریکا بعد از دیدار با اعضای شورای همکاری خلیج فارس گفت که واشنگتن آماده کار با ایران برای حل و فصل موضوع آزمایش‌های موشکی این کشور است. 

براساس این گزارش، اظهارات جان کری بعد از دیدار وی با وزرای خارجه 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس مطرح شد، جاییکه کری تلاش کرد نگرانیهای کشورهای خلج فارس نسبت به توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 را رفع کند و درباره گرمتر شدن روابط میان دو کشور مذاکره کند.

کری با بیان اینکه آمریکا با کشورهای خلیج فارس علیه آزمایشهای موشکی ایران متحد است افزود: آمریکا و شرکایش به ایران می‌گویند که آماده همکاری براساس ترتیبات جدید برای حل و فصل مسالمت آمیز موضوع آزمایشهای موشکی ایران هستیم.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آمریکا و کشورهای فرانسه، انگلیس و آلمان اخیرا طی نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل آزمایشهای موشکی اخیر ایران را نقض قطعنامه 2231 خواندند و خواستار اتخاذ اقدامات لازم در این زمینه شدند. این درحالیست که روسیه تاکید می‌کند که آزمایشهای موشکی ایران نقض هیچ کدام از قطعنامه‌های سازمان ملل نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
3
اينا ديگه پرو شدن
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
0
0
دیروز مشکل هسته ای . امروز مشکل موشکی . فردا مشکل آب خوردن . روز بعد مشکل نفس کشیدن . انگار این آمریکائیها شش دانگ مشغول حل مشکلات ایران هستند . ظاهرا کل مشکلات خودشون و دنیا را حل کردن حالا نوبت ماست . بنظر میاد جایی باید جلوی این پیشرویها گرفته شه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
0
خیلی جالبه ...پاشکسته میاد این دورو ورها جراعت نداره پا تو ایران بزاره و و فقط با نوکراش روبوسی میکنه و پول تو جیبیشا میگره و میره .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین