کد خبر: ۳۶۲۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

تقدیر آیت‌الله وحید‌خراسانی از خدمات ظریف و قاضی‌زاده هاشمی/باید با دنیا با حسن کلام صحبت کرد

آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید به وزیر بهداشت گفت: دولت تلاش گسترده را جهت خدمت به مردم انجام داده، سلام مخصوص مرا به دکتر روحانی رئیس‌جمهوری برسانید.
آفتاب‌‌نیوز :
وي عصر پنجشنبه در ديدار وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، همچنين با اشاره به خدمات دكتر هاشمي در وزارت بهداشت اظهار داشت: اين وزارتخانه توفيقات بسياري داشته كه از خدمات شما حقا و انصافا قدرداني مي كنم.

وي به موضوع اهميت سلامت اشاره كرد و گفت: سلامت اهم مطالب است و هر امر انسان عملا و اخلاقا متوقف به سلامت است.

آيت الله وحيد خراساني تصريح كرد: كار شما مهمترين كار است و اگر جرياني ايجاد شود كه همه مردم آنچه دخيل در سلامت است را رعايت كنند، همه موضوعات درست مي‌شود.

وي با اشاره به اهميت درست صحبت كردن گفت: بايد با دنيا با حسن كلام صحبت كرد و اين دستور دين است و اسلام نيز بر اين امر تاكيد دارد.

اين مرجع تقليد با اشاره به خدمات دكتر ظريف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمي در وزارت بهداشت گفت: حقا و انصافا بايد از تلاش‌هاي آقاي ظريف در وزارت امور خارجه و دكتر هاشمي در وزارت بهداشت قدراني كرد و هر دو وزير با دقت كار كرده و به رفع مشكلات مي پردازند.

آيت الله وحيد خراساني همچنين به كار اطبا اشاره كرد و گفت: اطبا با افرادي سر و كار دارند كه دل شكسته هستند و در ميان آنها نيز افرادي هستند كه از نظر مالي مشكل دارند كه بايد به آنها كمك كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین