کد خبر: ۳۶۳۴۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰

بیان همه اتفاق‌های ۸ ساله دولت قبل، مردم را مأیوس می‌کند

یک عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، با بیان این که بیان همه اتفاقات 8 ساله دولت قبل مردم را مأیوس می کند، گفت:‌ آقای روحانی به دلیل رعایت مصلحت شاید نتواند همه اتفاقات 8ساله دولت قبل را بیان کند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کاملان در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: آقای روحانی شاید نتواند همه مسائلی که در ۸ سال دولت قبل اتفاق افتاده را برای مردم بیان کند، چرا که شاید مصلحت نباشد و مردم مأیوس شوند.

او با بیان این که روحانی مصلحت را فدای منافع شخصی نمی‌کند، گفت: اگر آقای روحانی بخواهد بدون رعایت مصلحت کشور، همه مسائلی که در آن ۸ سال دولت قبل اتفاق افتاده را بیان کند، شاید هرج و مرج اتفاق بیافتد و البته هرج و مرج فقط تیر و تفنگ نیست، بلکه همین که افراد شروع به موضع گیری شدید مقابل هم کنند، نوعی هرج و مرج داخلی را شاهد خواهیم بود.

این عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، خاطرنشان کرد: البته احمدی نژاد هم طرفدارانی دارد اما با توجه به عملکرد ۸ساله دولت قبل، این طرفداران معدود بوده و تحرکات احمدی نژاد نیز بیشتر حول همان طرفداران معدود صورت می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
2
با این حساب محاکمه عادلانه احمدی نژادتنها کوچکترین اقدام در جهت دفاع از حقوق ملت ایران وخون فرزندان شهید این کشور میباشد
حسین
|
United States of America
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
2
سلام. درست است که امنیت از ضروری ترین پایه های هر نظامی است ولی نباید این رویه باب شود هردولتی هرکاری که خواست انجام دهددودش به چشم مردم برود مهم نباشد بلکه دانستن حق مردم است تا دوباره گول وفریب عوام فریبها را نخورنندومدبرانه تر رای دهند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین