کد خبر: ۳۶۳۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
عبدالله نوری:

مردم با انتخاب نامزدهای "لیست امید"مسیر پیشرفت ملی را بگشایند

عبدالله نوری با صدور بیانیه ای اظهار امیدواری کرد مردم در حوزه هایی که انتخابات مرحله دوم برگزار می شود با حضور در پای صندق های رای، نامزدهای "لیست امید" را برگزینند و مسیر پیشرفت ملی را در حد بضاعت خود بگشایند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایلنا, متن بیانیه به این شرح است:

جمعه، دهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵، بار دیگر نمایش مسئولیت شناسی و ایفای تعهد یکایک شهروندان و هموطنانی است که در کشمکش های قدرت هیچگاه مایوس نشدند و در فراز و فرودهای زمانه، "امید" خویش را از دست ندادند و به باورهای تاریخی خویش وفادار ماندند.

در سال ۱۳۹۲، مردم به آرامی و با هوشیاری و با ظرفیت عظیم آراء خویش، کرسی خدمت را در اختیار چهره ای قرار دادند که در سیمای او صداقت، صلابت و کارآمدی می دیدند.

و در ادامه برای تتمیم و تسریع احقاق حقوق خویش با تمامی محدودیت ها و رد صلاحیت ها، شکوه دوباره را با حضور خویش در هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاردند.

این توفیق "امید" بخش در میانه راه، نیازمند همتی مضاعف است که این خواسته و مطالبه، در محدوده ای که تعیین شده است به کمال نسبی خویش نائل شود. حوزه هائی در انتخابات نیازمند حضوری مجددند تا پاره ای از نامزدهای از مسیر جامانده را به کاروان اسفند ۹۴ برساند.

"امید" که مردم بزرگوار در حوزه هایی که انتخابات مرحله دوم برگزار می شود با ایمان راسخ و اعتماد به تشخیص درست خویش با حضور پای صندق های رای، نامزدهای "لیست امید" را برگزینند و مسیر پیشرفت ملی را در حد بضاعت خود بگشایند.

عبدالله نوری

هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین