کد خبر: ۳۶۴۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

وزیر کار: آیت الله وحید خراسانی قوت قلب دولت تدبیر و امید است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های آیت الله وحید خراسانی از دولت تدبیر و امید گفت: نام شما در بین همه اعضای هیات دولت قوت قلب است و امیدواریم که همیشه سلامت باشید.
آفتاب‌‌نیوز :
علی ربیعی ظهر امروز در دیدار با آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید شیعه در قم ضمن تشریح برنامه‌های وزارتخانه تحت امر خود در سه حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: سلام مخصوص جناب آقای دکتر روحانی را خدمت شما ابلاغ می‌کنم و بدانید که همه دولتمردان از جنابعالی و حمایت‌هایتان احساس پشتیبانی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در حوزه‌ تامین اجتماعی برنامه‌های خوبی برای افراد تحت پوشش برنامه‌ریزی شده و امیدواریم این کارها موجب رضایتمندی مردم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی‌هایی درخصوص تعاونی‌های روستایی برای اینکه بتوانند به فعالیت‌های اقتصادی بپردازند در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به افزایش دستمزد کارگران در 3 سالی که از فعالیت دولت تدبیر و امید گذشته است گفت: مزد کارگران در 3 سال گذشته برای اینکه سختی کمتری را متحمل شوند افزایش یافته و تصمیمات درستی در این زمینه گرفته شده است.

ربیعی گفت: همچنین در بحث معلولین و رسیدگی به نیازهای آنها کارهای خوبی صورت گرفته است؛ در زمینه بازنشستگان نیز برای اینکه با زندگی بهتری روبرو باشند اقداماتی صورت گرفته و اقداماتی نیز در دست انجام است.

وی در پایان خطاب به آیت الله خراسانی گفت: نام شما در بین همه اعضای هیات دولت قوت قلب است و امیدواریم که همیشه سلامت باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین