کد خبر: ۳۶۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
حاشیه‌های بازی سایپا - استقلال

از خوشحالی بی‌حد استقلالی‌ها تا اخراج جنجالی جلالی

از نکات جالب دیدار سایپا و استقلال، اخراج مجید جلالی بود که 4 دقیقه این بازی را متوقف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار سایپا و استقلال با برتری دو بر یک آبی های پایتخت به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

- پیش از آغاز نیمه دوم یکی از شبکه های تلویزیونی مشغول تهیه گزارش از تماشاگران بود. تهیه این گزارش در نیمه دوم هم ادامه داشت که با دخالت ماموران انتظامی و مسئولان برگزاری بازی، نیمه تمام باقی ماند.

- بعد از اعلام یک پنالتی به سود استقلال در دقیقه 48 همه اعضای کادرفنی سایپا از جمله جلالی برای اعتراض به داور مسابقه نه تنها از محوطه فنی این تیم خارج شدند بلکه از محوطه فنی تیم استقلال هم عبور کردند و به شدت از صالحی انتقاد کردند. این مسئله در نهایت منجر به اخراج جلالی از سوی داور شد و این مربی بعد از 4 دقیقه و با وساطت حاجیلو از زمین بیرون رفت و در همین زمان هواداران استقلال به شدت علیه جلالی فحاشی کردند. نکته جالب در ادامه این ماجرا بعد از زدن ضربه پنالتی ابراهیمی و تبدیل شدن آن توپ به گل بود چرا که در همین زمان سرمربی سایپا خودش را به پیست تارتان رساند و در حالی که چند نفر او را گرفته بودند، برای داور بازی دست زد.

- بعد از گلزنی ابراهیمی در این دیدار، هواداران استقلال سرود قهرمانی خواندند.

- بعد از گل تساوی تیم سایپا، هواداران استقلال برای دقایقی در سکوت بازی را دنبال کردند اما از دقیقه 70 به بعد تیم خود را برای گلزنی به جلو فراخواندند.

- بعد از گل دوم استقلال، همه اعضای کادرفنی این تیم برای تقسیم شادی خود با سایر بازیکنان تا نزدیکی های نقطه کرنر تیم سایپا رفتند.

- در دقیقه 85 این دیدار وقتی هواداران استقلال متوجه شدند پرسپولیس یک گل از نفت تهران دریافت کرده، به شدت خوشحالی کردند.

- در آخرین دقیقه این دیدار مهدی رحمتی با یک سوپر واکنش توپ را از داخل دروازه استقلال بیرون آورد و بعد از برخورد به تیر عمودی دروازه دچار مصدومیت جزئی شد که در همین زمان هواداران استقلال به شدت او را تشویق کردند.

به گزارش ایسنا، پس از پایان این دیدار استقلالی ها که از شکست پرسپولیس باخبر شده بودند به شدت تیم خود را تشویق کردند و در همین زمان همه بازیکنان استقلال به اضافه کادرفنی این تیم با رفتن به سمت تماشاگران از آنها تشکر کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین