کد خبر: ۳۶۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

القاعده 3 نفر را کشت

در انفجار انتحاری امروز در عدن یمن سه تن کشته شدند، همزمان نیروهای جنبش انصارالله یمن کنترل یک پایگاه واقع در شمال صنعا را به دست گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
مسئولان داخلی یمن اظهار داشتند، اعضای جنبش انصارالله در عملیاتی غافلگیرانه به پایگاه ارتش واقع در استان عمران حمله کرده و حجم زیادی اسلحه را از این پایگاه مصادره کردند. همچنین تعدادی از سربازان مدافع پایگاه در این عملیات کشته شدند.

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، عبدالملک المخلافی، وزیر خارجه یمن و رئیس هیات دولت یمن در مذاکرات کویت در توئیتی نوشت،‌ این حمله مذاکرات کویت را نابود کرد.

المخلافی افزود:‌ ما در واکنش به این اقدام حوثی‌ها علیه پایگاه بزرگ عمران موضعگیری مناسبی را به خاطر مردم و کشورمان اتخاذ خواهیم کرد.

در همین راستا در پی وقوع انفجاری در شهر عدن عیدورس الزبیدی، استاندار عدن اعلام کرد:‌ نیروهای القاعده در انفجار امروز (یکشنبه) که در نزدیکی بندر الحاویات شهر عدن انجام شد، کاروان شلال شائع، مدیر امنیتی استان را هدف قرار دادند.

الزبیدی افزود: در این انفجار که یک عامل انتحاری با خودوریی بمب‌گذاری‌شده آن را اجرا کرد، مدیر امنیتی عدن نجات یافت اما سه تن از همراهانش کشته شدند.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین