کد خبر: ۳۶۵۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
افراشته در جمع خبرنگاران مطرح کرد

حضور جهانگیری، علوی، ظریف و نوبخت در نشست منتخبین مجلس دهم

معاون اجرایی ریاست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست روز شنبه، از شخصیت های تراز اول در دولت از جمله جهانگیری، ظریف، علوی و نوبخت دعوت به عمل آمده است. همچنین عزیزانی از شورای نگهبان در همایش حضور خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز : علی افراشته که در نشست خبری به منظور تبیین برنامه‌های معاونت اجرایی مجلس برای آغاز به کار مجلس دهم در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت،‌ اظهار کرد: 1460 روز فرصت خدمت‌گذاری برای نمایندگان ملت در مجلس نهم، چهارم خردادماه و طی مراسمی با عنوان مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: ما در بدنه اجرایی مجلس و قوه مقننه در تلاشیم شرایطی را فراهم کنیم تا نمایندگان در ادوار مختلف با آرامش زمان و فرصت خود را صرف امور اصلی کشور نمایند که در این مسیر همکاران ما در حوزه‌های مختلف معاونت اجرایی مجلس را همراهی می‌کنند.

وی افزود: از همین رو در راستای وظایف، ما بر آن شدیم قبل از شروع مجلس نمایندگان را با فرآیند قانون‌گذاری، دیپلماسی پارلمانی و سایر حوزه‌های مختلف مرتبط با نمایندگی آشنا کنیم و از این‌رو شنبه آینده همایشی با عنوان برآیند قانون‌گذاری، الزامات و راهکارها در مجل مجلس سابق تشکیل می‌شود.

افراشته خاطرنشان کرد: در این جلسه مسئولین بلندپایه کشور از جمله معاون اول رئیس جمهور، سخنگوی دولت، وزیر امور خارجه و وزیر اطلاعات با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کشور در حوزه‌های اجرایی و اقتصادی، سیاست خارجی و امنیتی شرایط پیش روی کشور را برای همه منتخبین جدید ملت تبیین می‌کنند و بدنه اجرایی مجلس نیز با بکارگیری تمامی تجربیات خود در طول دو دوره شرایط را برای این مهم فراهم می‌نماید.

به گزارش ایسنا، معاون اجرایی مجلس در پایان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم شرایطی را برای نمایندگان ملت فراهم کنیم تا در دهمین دوره مجلس در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد فضای همدلی و همزبانی برای رسیدن به اهداف بلندمدت و ترسیمی مقام معظم رهبری گام برداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
1
سلام.دست دردست هم نهیم به مهر میهن خویش را( به کوری چشم بد خواهان )کنیم اباد.انشاا..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین