کد خبر: ۳۶۵۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

ماهاتیر محمد از اسکورت پلیس نیز محروم شد

ماهاتیر محمد که به شدت منتقد سیاست‌های دولت فعلی مالزی است، در تازه‌ترین اقدام این دولت علیه وی از اسکورت پلیس نیز محروم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
یک وب‌سایت خبری محلی به نقل از یکی از مسئولان دفتر ماهاتیر محمد، نخست وزیر پیشین مالزی اعلام کرد که پلیس از این پس دیگر خودروی ماهاتیر محمد را به هنگام حرکت در خیابان‌ها اسکورت نخواهد کرد.

تصمیم جدید پلیس مالزی در حالی صورت می‌گیرد که خودروی ماهاتیر محمد پیش از این به هنگام حرکت در خیابان‌ها با دو موتور پلیس این کشور اسکورت می‌شد.

هنوز پلیس مالزی در خصوص علت توقف اسکورت نخست وزیر پیشین این کشور اظهار نظری نکرده اما گفته شده که ماهاتیر همچنان توسط تیم زبده‌ای از ماموران پلیس محافظت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ماهاتیر محمد به دلیل انتقادهای بی‌سابقه‌اش از دولت نجیب تون رزاق، نخست وزیر فعلی مالزی تحت فشارهای زیادی قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به برکناری او از سمت مشاور شرکت نفتی پتروناس اشاره کرد.

او همچنین چند هفته پیش تصمیم گرفت تا از سمت ریاست شرکت خودروسازی پروتون نیز کناره‌گیری کند.

در واکنش به این خبر، روزنامه استار چاپ مالزی به نقل از محمد نذری عبدالعزیز، وزیر گردشگری و فرهنگ مالزی نوشت که توقف اسکورت خودرو ماهاتیر محمد تصمیم منصفانه‌ای بوده و باید از مدت‌ها پیش این اتفاق می‌افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
یه رییس جمهور موفق بود.جزو چهره های کودکیم که مالزی رو به جایگاه فعلیش رسوند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین