کد خبر: ۳۶۵۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

دیدار رئیسی با آيت‌الله موسوی اردبيلی

آيت الله سيدعبدالكريم موسوي اردبيلي از مراجع تقليد، خدمت به زائران اهل بيت عصمت و طهارت (ع) را بسيار مهم خواند و گفت: كمك به رفاه و آسايش زائران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) داراي پاداش زيادي است.
آفتاب‌‌نیوز :
وي عصر دوشنبه در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين سيدابراهيم رئيسي، توليت آستان قدس رضوي خاطرنشان كرد: اميد است شما با برنامه ريزي مناسب و خدمت شايسته، منشاء خير و بركت در مشهد مقدس براي خدمت رساني به زائران و مجاوران باشيد.

وي با تبريك انتخاب حجت الاسلام رئيسي به سمت توليت آستان قدس رضوي گفت: خدمت رساني به زائران حرم مطهر رضوي (ع) و قبول اين مسئوليت بسيار ارزشمند و داراي اجر است.

حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي نيز در اين ديدار خطاب به اين مرجع تقليد گفت: با واسطه شنيده ام كه شما آن طرف رفته و برگشته ايد اگر امكان دارد چكيده اي از آن را تعريف كنيد.

آيت الله موسوي اردبيلي نيز با تاييد اين ماجرا گفت: سخت مريض شده بودم، حالم بسيار بد شد، كاملا از هوش رفته بودم و به صورت كامل خود را در شرف مرگ يافتم، يكباره در حالت مرگ، تمام حالات خود را مرور كردم تا چيزهايي را به عنوان اعمالي كه در دنيا انجام داده را عرضه كنم.

وي ادامه داد: در اين فرصت، مبارزات قبل از انقلاب، فعاليت هاي تدريس و تحصيل قبل و بعد از انقلاب، خدمات در دستگاه قضاء، تاسيس موسسه هاي خيريه و دانشگاه مفيد، ساير كارهاي خير و خدمات علمي مانند كتاب و ... را مرور كردم ديدم هيچ كدام در آنجا قابل عرضه نيست.

آيت الله موسوي اردبيلي بيان داشت: يكباره گفتم من در اعتقاد خود نسبت به خداوند متعال و اهل بيت عصمت و طهارت (ع) ترديدي ندارم و اين را عرضه كنم، در همين حالت ديدم كه فشار سنگيني كه روي سينه‌ام بود، برداشته شد و كم كم به هوش آمدم.

اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: وقتي به هوش آمدم، فرزندم در بالين من نشسته بود و گفت، در اين مدت شما پشت سر هم مي لرزيديد و اشك از چشمانتان سرازير بود.

به گزارش ايرنا، توليت آستان قدس رضوي در سفر به شهر مقدس قم با شماري از مراجع تقليد و علما ديدار و گفت و گو كرد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین