کد خبر: ۳۶۵۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

تكذيب برخی اظهارات منتسب به هاشمی

درحالیکه برخی رسانه ها امروز با انتشار سخنانی از آیت الله هاشمی مبنی بر اینکه «حالا که مملکت را از دست احمدی‌نژاد نجات دادم، می‌توانم راحت بمیرم»، سعی در تحریف اظهارات او داشتند، یک منبع حاضر در مراسم رونمایی از کتاب «روایت زندگی و زمانه» توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.
آفتاب‌‌نیوز :
یک منبع آگاه اظهارات منتسب به آیت الله هاشمی كه امروز در برخی رسانه ها منتشر شده را تحریف شده خواند.

درحالیکه برخی رسانه ها امروز با انتشار سخنانی از آیت الله هاشمی مبنی بر اینکه «حالا که مملکت را از دست احمدی‌نژاد نجات دادم، می‌توانم راحت بمیرم»، سعی در تحریف اظهارات او داشتند، یک منبع حاضر در مراسم رونمایی از کتاب «روایت زندگی و زمانه» توضیحاتی در این زمینه به «انتخاب» ارائه داد.

وی گفت: آیت الله هاشمی در اين مراسم با اشاره به انتخابات ٩٢ و ٩٤ گفتند «حالاکه مملکت به اینجا رسیده و مردم به اين سطح از اگاهي رسيده اند، الحمدلله می توانم راحت سر بر بالین مرگ بگذارم».

این منبع آگاه در ادامه خواستار رعایت شان و جايگاه بزرگان شد و گفت: اینکه برخی از رسانه ها در مورد بزرگان از عبارات نامناسبی استفاده مي كنند كه در شان ارکان انقلاب نيست، باعث تاسف است و می توان آن ها را از مصاديق بی اخلاقی سياسي دانست.

وی همچنین بخش هایی دیگر از سخنان منتسب به آیت الله هاشمی که توسط این رسانه ها منتشر شده را نیز تحریف شده خواند.

برخی از رسانه ها امروز از قول آیت الله هاشمی نوشته بودند: در دوره احمدي نژاد به ويژه پس از سال 88 انقلاب داشت منحرف مي‌شد و به سمت اختناق مي‌رفت، من موفق شدم در بدترين شرايط تا حدودي اين وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگي که انقلاب کردند سال 92 هم پيروز شدند. در سال 94 هم بزرگان را نگذاشتند وارد ميدان شوند و چند چهره رده سوم و چهارم توانستند ژنرال‌هاي رقيب را کنار بزنند. اکنون ديگر مي‌توانم راحت بميرم زيرا مردم تصميماتشان را خودشان مي‌گيرند و در اين نزديکي پايان عمر که راه انقلاب را مسدود کرده بودند آن را باز کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین