کد خبر: ۳۶۵۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

فوت یک بیمار در آتش سوزی بیمارستان برازجان +تصاویر

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان بامداد سه‌شنبه دچار آتش سوزی شد و در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز : مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با تشریح این حادثه اظهار داشت: این آتش‌سوزی صبح امروز در بخش درمانگاه تخصصی قلب بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان رخ داد که با تلاش‌های نیروهای امدادی این آتش هم‌اکنون مهار شده است.

به گزارش مهر، قاسم قائدی اضافه کرد: هم اکنون نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در حال پاکسازی و لکه گیری محل حادثه هستند.

فوت یک بیمار در آتش سوزی بیمارستان برازجان +تصاویر

وی بیان کرد: ۱۳ بیمار در این بخش حضور داشتند که با اقدام به موقع نسبت به انتقال این بیماران به بیمارستان شهید گنجی بارزجان اقدام شد و هم‌اکنون در سلامت کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر افزود: یکی از بیماران که خانمی حدود ۶۰ ساله بوده دچار خفگی شد و جان خود را از دست داده است.

فوت یک بیمار در آتش سوزی بیمارستان برازجان +تصاویر

وی اتصالی برق را علت احتمالی بروز این آتش‌سوزی عنوان کرد و ادامه داد: برآورد خسارت‌های این آتش‌سوزی هنوز انجام نشده است و در صورت محاسبه خسارت اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان ۱۷ شهریور بیمارستان قدیمی برازجان است که هم‌اکنون و پس از باسازی بخش‌هایی از آن، بخش قلب بیمارستان فعال است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ال یاسین
|
United States of America
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
اتش نشانی هاگزارش میکنند بخش بزرگ علت اتش سوزی تابلوی برق . چرا ورودی وخروجی تابلوهای برق توسط مراکز مجاز استاندارد ازنظر امپر وجنس کنترل والزمی نمی شود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین