کد خبر: ۳۶۵۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

جهانگیری: دولت با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می كند

معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت با تمام توان از بخش خصوصی حمایت می كند و به این حمایت مفتخر است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز سه شنبه خبرنگار اعزامی ایرنا، اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح پتروشیمی لرستان گفت: چند كار در كشور باید در دستور كار قرار گیرد كه ایجاد واحدهای بزرگ صنعتی از آن جمله است .

وی افزود : هرچند كه واحدهای كوچك و متوسط می تواند چالش بیكاری را برطرف كند و باید به سمت تقویت این واحدها برویم اما هنگامی كه گفته می شود این موضع دراولویت است به معنای آن نیست كه به طرح های بزرگ توجه نشود .
معاون اول رئیس جمهوری تصریح كرد: صنعت كوچك و متوسط هنگامی قادر به ادامه حیات است كه در كنار آن صنایع بزرگ شكل گیرد یا تامین كننده آن باشد.

وی با یادآوری این نكته كه حسن واحدهای بزرگ این است كه تامین كننده واحدهای كوچك هستند گفت: سرمایه گذاری در طرح های بزرگ هیچگاه از دستور كار حذف نمی شود.
جهانگیری گفت: مهمترین دستور كار ما در استفاده از منابع خارجی طرح هایی است كه می توانند با استفاده از این منایع ایجاد شوند وبا تولیدات خود قادر به بازپرداخت تسهیلات هستند.
معاون اول رئیس جهموری، پتروشیمی را از جمله مهمترین واحدهای بزرگی دانست كه قادر به دریافت منابع خارجی و بازپرداخت آن است .

وی ادامه داد: به مردم ایران برای دو انتخابات اخیر خسته نباشید می گویم كار بزرگی انجام دادند .
وی بیان كرد: امید است باهمكاری قوای سه گانه كه در آینده بیشتر خواهد بود بتوانیم گره بسیاری از مشكلات كشور را باز كنیم .
جهانگیری گفت: لرستان از هر نظر شایستگی دارد كه از استان های پیشرفته كشور باشد .
وی افزود : آب ،خاك و نیروی انسانی تحصیل كرده و زحمت كش قادر به پیشرفت رساندن این استان است .

وی با اشاره به شهرهای صنعتی كشور همچون اصفهان گفت :لرستان می تواند با اتكا به جوانان تحصیل كرده و مهندسان توانمند و متخصص به استانی صنعتی تبدیل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین