کد خبر: ۳۶۵۳۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

در باشگاه سایپا چه خبر است؟/ وضعیت قرمز در باشگاه نارنجی

ماجراهای پیش آمده در باشگاه سایپا نشان می‌دهد که نمی‌شود به آینده فوتبال باشگاهی ایران در رقابت با حریفان بین‌المللی امیدوار بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، فصل پانزدهم لیگ برتر هنوز تمام نشده و در حال که آرامش نسبی موجود در فضای فوتبال ایران، نگران کننده (!!!) بود، مسئولان باشگاه سایپا اهالی فوتبال را از نگرانی درآوردند و مسائلی را رقم زدند که بار دیگر نشان داد فوتبال ایران هنوز با استانداردهای بین‌المللی کیلومترها فاصله دارد.

عملکرد مدیران سایپا در ماجرای برخورد با کادر فنی این تیم و جار و جنجال‌های رسانه‌ای پیش آمده بعد از آن ثابت می‌کند که نمی‌توان سوار پراید شد و در بزرگراه موفقیت از خودروهای لوکس و پرقدرت آسیای شرقی و اروپایی سبقت گرفت. با این وصف حتی نمی‌توان به گرد پای رقبای جهانی رسید و تا فوتبال فارسی سوار بر پراید، از اولین پیچ جاده عبور کند – به شرط صحت و سلامت – فوتبال فانتزی اروپا و خاوردور کیلومترها دور شده‌اند.

هنوز 6 هفته از شروع فصل پانزدهم لیگ برتر نگذشته بود که بحث برکناری مجید جلالی از هدایت سایپا مطرح شد. این اتفاق که خیلی زود جمع شد، سرآغاز ماجرایی بود که تا امروز ادامه یافت و اکنون به یک جنجال بزرگ یا به عبارت بهتر به یک رسوایی تبدیل شده است.

باخت به استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر کافی بود که دیگ جوشان مجید جلالی سر رفت و این مربی در نشست خبری بعد از بازی تا توانست علیه مدیریت باشگاه و مسائل دیگر انتقاد کرد.

پس از این بازی بود که بحث برکناری جلالی دوباره مطرح شد ولی این بار رنگ و بوی جدی داشت. بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت‌وگو با ایسنا از اجرای مصوبه هیات مدیره و برکناری جلالی سخن گفت ولی سرمربی سایپا دقایقی بعد این مسئله را رد کرد و گفت که از او دعوت شده در جلسه هیات مدیره باشگاه حاضر شود.

در ادامه این جار و جنجال‌ها، مجید جلالی طبق قاعده و قراردادش به تمرین سایپا رفت تا بازیکنانش را برای دو بازی آخر لیگ آماده کند. همه چیز به نظر می‌رسید که تمام شده و حداقل این طور به نظر می‌رسید که تا پایان فصل، دیگر ماجرای جدیدی رخ نخواهد داد؛ امیدی که خیلی زود رنگ باخت.

برنامه 90 این هفته هم میدانی برای بررسی وضعیت نابسامان باشگاه نارنجی بود، جایی که مجید جلالی فقط روی خط برنامه آمد و گفت که صحبت‌هایش در آن برنامه برخلاف خواسته هیات مدیره باشگاه است. هیات مدیره باشگاه، جلالی و رضایی را از صحبت کردن در برنامه 90 منع کرده بودند.

در نهایت، امروز (سه‌شنبه) در حالی که مجید جلالی با یکی از رسانه‌ها درباره تلاشش برای آماده کردن سایپا صحبت کرده بود، سایت باشگاه سایپا خبر برکناری او را منتشر کرد!

مجید جلالی از کار برکنار شد و حتی طبق گفته خودش به ایسنا، خبر اخراجش را مامور حراست باشگاه، وقتی که مانع ورودش به باشگاه شده، ابلاغ کرده است.

تمام این اتفاق‌ها در حالی امروز (سه‌شنبه) رخ داده که رعیت، رییس هیات مدیره باشگاه سایپا از آن‌ها اعلام بی‌خبری می‌کند.

آش شله قلمکاری که امروز در باشگاه سایپا بار گذاشته شده، حاصل مدیریت ضعیف در سطح کلان و عدم کنترل مسائل جزئی و ظاهرا کم اهمیت است. فوتبال ایران، سوار بر پراید معروف، در جاده مستقیم و آسفالتی بعید است به سایر رقبای بین‌المللی‌اش برسد، چه رسد به این که امروز در سراشیبی خاکی سیر می‌کند و اساسا بیراهه می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین