کد خبر: ۳۶۵۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

دیدار رئیس جمهور با کریمان/کاروان تدبیر و امید به کرمان می آید

نماینده عالی دولت در استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان بیست و هفتمین مقصد سفر استانی کاروان تدبیر و امید است، گفت:رئیس جمهور در اولین برنامه خود در مصلی با مردم کرمان دیدار می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا رزم حسینی عصر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری به استان کرمان اظهار کرد: این بیست و هفتمین سفر استانی رئیس جمهور است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه تمامی مقدمات لازم برای میزبانی از رئیس جمهور و بهترین استفاده از حضور وی در کرمان انجام شده است، افزود: برای این منظور هفته گذشته جلسه ای با حضور ۷۰ شرکت بزرگ اقتصادی و بانک ها با حضور شریعتمداری برگزار شد.

نماینده عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: جلساتی در این زمینه برگزار و ظرفیت های خوبی برای استان کرمان معرفی شد که در این سفر توسط رئیس جمهور اعلام می شود.

وی ادامه داد: همچنین جلسات با حضور افراد موثر و تاثیرگذار برگزار و مقرر شد خواسته های استان کرمان به اطلاع رئیس جمهور رسیده و پیش بینی های لازم صورت گیرد.

دیدار مردمی اولین برنامه رئیس جمهور در کرمان

رزم حسینی اظهار کرد: در بدو حضور رئیس جمهور در فرودگاه بین المللی کرمان توسط اعضاء شورای تامین استقبال می شود و بلافاصله در اولین برنامه با حضور در مصلی کرمان با مردم دیار کریمان دیدار می کند.

وی عنوان کرد: از مردم برای حضور در مصلی راس ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه دعوت به عمل آمده و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته رئیس جمهور راس ساعت ۱۰ برای مردم سخنرانی خواهد کرد.

استاندار کرمان ادامه داد: انتظار داریم همانگونه که مردم کرمان به مهمان نوازی شهره هستند در استقبال از رئیس جمهور نیز این ویژگی خود را به نمایش بگذارند.

اعزام نماینده های ویژه رئیس جمهور به شهرستان ها

رزم حسینی گفت: وزرا و معاونان رئیس جمهور در این سفر او را همراهی می کنند و برنامه های شخص رئیس جمهور مربوط به مرکز استان بوده و هیئت همراه وی در شهرستان ها حضور پیدا کرده و خواسته ها و نیازهای این مناطق را به اطلاع رئیس جمهور می رسانند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان جلسه با برگزیدگان، نخبگان متشکل از ۱۱ قشر، جلسه توسعه و برنامه ریزی، جلسه شورای اداری و نشست خبری را از جمله برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان کرمان عنوان و تصریح کرد: در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی چندین پروژه بزرگ از طریق ویدئو کنفرانس به صورت رسمی توسط رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه در این سفر تفاهم نامه برخی پروژه ها با حضور وزرا منعقد می شود، افزود: در کرمان پروژه های زیادی وجود دارد اما به دلیل فرصت محدود امکان طرح تمامی این پروژه ها در این سفر وجود ندارد.

رزم حسینی گفت: پروژه هایی که فرصت نشود در جلسه توسعه و برنامه ریزی مطرح شوند در فرصتی دیگر توسط مسئولان استانی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

راه اندازی سامانه دریافت نظرات مردمی

استاندار کرمان از رونمایی از کتاب اقتصاد مقاومتی و طرح همیاران آب با حضور رئیس جمهور خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم شاهد حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور باشیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمان عنوان کرد: همچنین عصر دوشنبه هفته پیش روی جلسه ای با کرمانی های مقیم خارج از کشور با موضوع سرمایه گذاری با حضور شریعتمداری در هتل پارس کرمان برگزار می شود.

رزم حسینی گفت: همچنین سامانه ای برای اطلاع رسانی به مردم و انعکاس نظرات و پیشنهادت مردمی به رئیس جمهور در نظر گرفته شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در این سفر سه دست پروژه در حوزه عمرانی مطرح می شود، اظهار کرد: پروژه های عمرانی دولتی که بودجه مناسبی در این سفر برای آنها گذاشته می شود و در سال ۹۵ – ۹۶ به بهره برداری می رسد از این دسته اند.

وی پروژه های آماده افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی که اعتبار آنها تامین شده است را از دیگر طرح های حوزه عمرانی دانست و افزود: هدف اصلی از این سفر دیدار مردمی و توسعه استان کرمان است.

استاندار کرمان یادآور شد: پروژه آب که یکی از دغدغه های اصلی استان کرمان است در این سفر مورد توجه ویژه رئیس جمهور قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین