کد خبر: ۳۶۶۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

شکست وستهام و چلسی در لیگ جزیره

با شکست وستهام و چلسی رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر ادامه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری چند دیدار ادامه یافت. دیدارهایی که با قهرمانی لسترسیتی تشریفاتی است و رقابت تنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و فرار از منطقه سقوط است.

در یکی از دیدارهای برگزارشده وستهام تیم ششم جدول که امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود بد موقعی شکست خورد و در خانه با نتیجه 4 بر یک برابر سوانزی باخت. در این دیدار کی سئونگ یئونگ، وین روتلج، آندره آیو و بافه تومبی گومیس برای سوانزی گلزنی کردند و کینگزلی گل به خودی زد تا وستهام یکی از گل های خورده را پاسخ دهد. با این نتیجه رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برابر وستهام به پایان رسید و این تیم باید امیدوار به کسب سهمیه لیگ اروپا باشد.

در دیگر دیدار ساندرلند که برای فرار از سقوط به دسته پایین تر تلاش می‌کرد در خانه با نتیجه 3 بر 2 چلسی را شکست داد. در این دیدار دیگو کاستا و نمانیا ماتیچ در نیمه نخست برای چلسی گلزنی کردند و وهبی خضری در نیمه نخست با شوتی دیدنی دروازه کورتوا را باز کرد. در نیمه دوم نیز اشتباه جان تری باعث شد تا بورینی گل دوم را به ثمر برساند و در ادامه جرمن دفو روی غفلت خط دفاع چلسی گل سوم را نیز به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر 2 ساندرلند به پایان برسد تا ضعف خط دفاع چلسی در این فصل بیش از پیش نمایان شود و نشان داده شود که آنتونیو کونته کار سختی برای ترمیم آن در فصل جدید دارد.

به گزارش ایسنا، دیدار استون ویلای از پیش سقوط کرده و نیوکاسل با تساوی بدون گل به پایان رسید و استوک سیتی با نتیجه 2 بر یک برابر کریستال پالاس شکست خورد.

در ادامه لسترسیتی که قهرمانی خود را قطعی کرده است برابر اورتون دیدار خواهد کرد و فردا در دیداری حساس منچسترسیتی برابر آرسنال به میدان خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین