کد خبر: ۳۶۷۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

آخرین تمرین استقلال در آخرین هفته سرنوشت ساز

آخرین تمرین تیم استقلال در لیگ پانزدهم در غیاب شیحی و پروپیچ و با صحبت‌های سرمربی آبی‌های پایتخت پیش از آغاز تمرین برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 تسنیم نوشت:آخرین تمرین تیم استقلال در لیگ پانزدهم و پیش از بازی با صبا ساعت 11:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در ابتدای این تمرین مظلومی با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها به بازی با صبا و پیروزی در آن مصاف فکر کنند تا فصل را با یک هدف مشخص به پایان برسانند البته او خطاب به بازیکنان نیز اعلام کرد از شکست تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان مقابل حریفانشان نیز نباید ناامید شوید.

* مرور تاکتیک های گلزنی و شوت زنی محور اصلی این تمرین بود.

* شیحی و پروپیچ به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بودند.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی از کسانی بودند که این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

* پس از تمرین بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال، به همراه شهاب جهانیان از اعضای هیئت مدیره استقلال به اردو این تیم رفت و ضمن روحیه دادن به بازیکنان، خطاب به آنها گفت: بازی با تراکتورسازی را فراموش کنید و تنها به پیروزی برابر صبا فکر کنید. این پیروزی مقدمه قهرمانی شما در جام حذفی است و مطمئنم شما توانایی موفقیت در هر دو بازی باقی مانده را دارید.

* جهانیان نیز خطاب به بازیکنان اعلام کرد: شما تا همین جای فصل هم پرتلاش بوده و با غیرت کار کرده‌اید. شما تا حالا هم کار بزرگی کرده‌اید و مطمئنم در دو بازی بعدی می‌توانید دل هواداران را شاد کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین