کد خبر: ۳۶۷۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

کریمی: حیف است که قهرمان لیگ نشوید/ برانکو: از کریمی ممنونم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از این همه زحمتی که کشیدید و به صدر جدول رسیدید، حیف است که این تیم قهرمان نشود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز برای دومین بار طی روزهای اخیر با حضور در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس سعی کرد روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی حساس مقابل راه‌آهن را بالا ببرد.

کریمی امروز دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و درجمع سرخ‌پوشان گفت: یک سال برای این روز زحمت کشیدید که بتوانید قهرمان لیگ برتر شوید و فردا روزی است که حاصل زحمات شما به بار خواهد نشست. حیف است تیمی که این همه زحمت کشیده و خودش را از پایین جدول به صدر رسانده‌، قهرمان نشود و امیدوارم فردا بتوانید حاصل زحماتتان را ببینید.

وی ادامه داد: قطعاً فردا دعای همه مردم پشت سر شماست و هواداران هم در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند بود تا علاوه‌بر حمایت از پرسپولیس، قهرمانی را با شما جشن بگیرند، امیدوارم بدون اینکه بخواهید به چیز دیگری فکر کنید، فقط تمرکزتان روی بازی خودتان باشد؛ چراکه با یک برد مناسب، قهرمان خواهید شد.

به گزارش فارس، همچنین برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از حضور دوباره کریمی در تمرین تشکر کرد و روبه بازیکنان گفت: حمایت‌های کریمی این امید و انگیزه را به ما می‌دهد که قهرمان شویم. من از علی کریمی تشکر می‌کنم که نشان داد عضوی از خانواده ماست. این مسئله انگیزه زیادی به بازیکنان می‌دهد که با همه توان برای شادی دل هواداران بازی کنند. همه ما یک هدف مشترک داریم و آن قهرمانی پرسپولیس است. کریمی با حضور دوباره‌اش در تمرین ثابت کرد که چه عشق و علاقه‌ای به پرسپولیس دارد.

پرسپولیس فردا از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان راه‌آهن خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین