کد خبر: ۳۶۷۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه‌غربی و شمال‌شرق کشور از کاهش ابر برای فردا (جمعه) در پایتخت خبر داد و برای بیشتر مناطق کشور در هفته آتی، جوی پایدار پیش‌بینی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با تشریح وضعیت جوی کشور برای امروز و روزهای آتی گفت: برای امروز در بیشتر مناطق نیمه‌غربی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال‌شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، رگبار و رعد و برق و وزش بادهای نسبتا شدید موقتی را داریم که این شرایط تا اوایل شب ادامه دارد و بتدریج در اوایل شب از میزان بارش ها در این مناطق کاسته می‌شود و با شدت کمتری در مرکز و شمال‌شرق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه در نیمه ‌غربی کشور و در اکثر مناطق،آسمانی صاف را خواهیم داشت؛ برای نیمه شرقی کشور نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید را داریم که شدت بارش‌ها بیشتر برای شمال‌شرق کشور خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: از روز شنبه در بیشتر مناطق کشور، جوی پایدار حاکم می‌شود و برای تهران هم برای امشب، رگبار باران، رگبار و رعد و برق و در پاره‌ای از موارد وزش باد را داریم. از فردا بتدریج کاهش ابر را برای پایتخت پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: 26 درجه سانتیگراد حداکثر دمای امروز پایتخت است و کمینه دمای فردا صبح تهران به 14 درجه خواهد رسید. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین