کد خبر: ۳۶۷۴۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

«ذوالفقار» حزب‌الله لبنان به شهادت رسید+تصویر

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فرمانده و مجاهد بزرگ « مصطفی بدرالدین» معروف به «ذوالفقار» که برای نبرد با گروه های تکفیری به سوریه رفته بود،به شهادت رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در بیانیه حزب الله لبنان که بامداد امروز(جمعه) منتشر شد، آمده است: شهید ذوالفقار چند ماه قبل گفته بود که از سوریه به لبنان باز نمی گردم مگر شهید و یا اینکه حامل پرچم پیروزی باشم.

در این بیانیه با تاکید به اینکه « ذوالفقار امروز شهید به لبنان بازگشت در حالی که پیکرش در میان پرچم پیروزی قرار گرفته بود»، تصریح شده است که این فرمانده بزرگ در راس نبرد با طرح آمریکائی صهیونیستی در منطقه بود و در جهاد و رویاروئی با گروه های تکفیری در سوریه عزمی راسخ داشت.

«ذوالفقار» حزب‌الله لبنان به شهادت رسید+تصویر

ذوالفقار که زندگیش مملو از جهاد ، اسارت ، مجروحیت و موفقیت های ویژه بزرگ بود ، حیاتش به شهادت ختم شد و به کاروان فرماندهان شهید (رضوان الله علیهم» و به ویژه رفیق و همرزمش فرمانده شهید حاج «عماد مغنیه» (رحمه الله) پیوست.

در بیانیه حزب الله تاکید شده است: مقاومت با فرماندهان شهید خود که همواره زنده هستند و به آنها افتخار و احساس عزت و سربلندی می کند، بزرگ می شود، شهیدانی که از خداوند متعال می خواهیم آنان را مشمول رحمت گسترده و نعمت های همیشگی خود سازد.

به گزارش ایرنا، شهید ذوالفقار برادر همسر شهید عماد مغنیه و فرمانده عملیات مقاومت در جنوب لبنان پیش از آزاد سازی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی بوده است.

شبکه الجدید لبنان اعلام کرده است که این فرمانده مجاهد در حمله هوائی دشمن صهیونیستی نزدیک فرودگاه دمشق به شهادت رسیده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
خواننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
1
3
روحت شاد ای بزرگ مرد
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
3
روحش شاد يادش گرامي
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین