کد خبر: ۳۶۷۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
برجام و اقتصاد مقاومتی، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها

آخوندی: تنوع شرکت‌های خارجی شرایط بهتری را برای تامین منافع ملی فراهم کرده است

وزیر راه و شهرسازی در سمینار محدود رییسان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور تحت عنوان "برجام و اقتصاد مقاومتی، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها" با اشاره به آثار ناشی از برجام اظهار کرد: ما آثار و پیامدهای مثبت برجام را به‌طور چشمگیری شاهد هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر عباس آخوندی اضافه کرد: آمادگی کشورهای صنعتی و پیشرفته برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های گوناگون در زمینه‌های هوانوردی، راه‌آهن سریع‌السیر و برقی و کریدورهای استاندارد فراهم شده و بخش‌های عمده آن در مذاکرات به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است و منجر به جذب سرمایه خواهد شد.

آخوندی تصریح کرد: رغبت و تمایل شرکت‌های بزرگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای حضور در کشورمان به نحو بارز و چشمگیری زمینه‌های افزایش تعاملات و مشارکت در پروژه‌ها را نشان می‌دهد و ما در این تعاملات درصدد تحقق شرایط تکنیکی، فن‌آوری و مالی متناسب با منافع کشورمان هستیم.

به گزارش ایسنا، وزیر راه و شهرسازی افزود: تنوع حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مواصلاتی هوایی، ریلی و جاده‌یی از تمامی قاره‌های اروپا و آسیا نشانگر قابلیت‌های مدیریت رقابتی و افزایش کار آمدی کیفی است و شرایط بهتری را برای تامین منافع ملی کشور فراهم کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین