کد خبر: ۳۶۹۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

پخش زنده دیدارهای نهایی جام‌حذفی انگلیس و ایتالیا

دیدار نهایی فوتبال جام‌های حذفی انگلیس و ایتالیا زنده روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود.
آفتاب‌‌نیوز :
 دیدار نهایی فوتبال جام حذفی انگلیس (اف ای کاپ) و جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) زنده روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رود.

بر اساس این گزارش، تیم های کریستال پالاس و منچستر یونایتد پس از گذشتن از سد حریفان خود یعنی اورتون و واتفورد به دیدار نهایی جام انگلیس راه پیدا کردند.

از نکات قابل توجه دیدار امشب (شنبه) فینال جام اتحادیه انگلیس بین دو تیم منچستریونایتد و کریستال‌پالاس، لوئیز فن‌خال سرمربی تیم منچستر اخراج و ژوزه مورینیو جانشین وی خواهد شد. مورینیو چند ساعت پس از بازی امشب به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ معرفی می‌شود و با قراردادی سه ساله هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.

علاقمندان به فوتبال جزیره می توانند این دیدار را ساعت 21 شنبه اول خرداد از شبکه ورزش سیما به صورت مستقیم مشاهده کنند.

به گزارش ایسنا،دیگر دیدار امشب یعنی دیدار نهایی کوپا ایتالیا نیز بین تیم های آث میلان و یوونتوس برگزار می شود. این تیم ها به ترتیب با گذر از تیم های آلساندریا و اینتر میلان به مرحله نهایی کوپا ایتالیا راه پیدا کردند. بر همین اساس دیدار دو تیم یوونتوس - میلان ساعت 23:15 شنبه اول خرداد به وقت تهران در استادیوم المپیکو رم برگزار خواهد شد و تیم میلان به عنوان تیم میزبان خواهد بود.

به علت همزمانی بازی های فوتبال جام حذفی کشورهای اروپایی، دیدار فینال جام حذفی فرانسه بین تیم های مارسی و پاری سن ژرمن با تاخیر در ساعت 01:15 بامداد یکشنبه 2 خرداد برای علاقمندان به فوتبال فرانسه از شبکه ورزش پخش خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین