کد خبر: ۳۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

مسافران بوكس گزينشی المپيك فردا مشخص می‌شوند

تيم ملي بوكس در حالي از فردا دوشنبه آخرين اردوي خود جهت حضور درمسابقات كسب سهميه المپيك آذربايجان را آغاز می‌كند كه قرار است تعدادی از بوكسورهاي اردونشين پس از انتخابي از تركيب تيم حذف شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
١٣ بوكسور در حالي در تركيب تيم ملي بوكس باقي مانده اند كه مسافران پنج وزن براي شركت در مسابقات انتخابي از همين حالا مشخص است. اما در چهار وزن ديگر در اين مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی كه آخرين نوبت آن است رقابت های انتخابی دورن اردویی برگزار مي شود تا مسافران نهايي آذربايجان مشخص شوند.

آخرين مرحله اردوي تيم ملي بوكس از فردا آغاز مي شود و تا اعزام ملي پوشان به آذربايجان ادامه دارد.

يكي از ديدارهاي انتخابي كه در مرحله قبلي اردوها برگزار شده بود البته با حواشي و اعتراضاتي همراه بود.ماجرا ازين قرار بود كه سجاد کاظم زاده بوکسور ملی پوش استان البرز در وزن ۶۹ کیلوگرم موفق شد رقیب پرآوازه و با تجربه خود «امین قاسمی پور» را شکست دهد . اما قاسمي پور نسبت به اين موضوع اعتراض كرد و قرار است تا روز آينده مسابقه اي مجدد بين اين دو بوكسور برگزار شود.

علاوه بر اين ديدار كه در وزن ٦٩ كيلوگرم برگزار مي شود، سجاد محمد پور و پويا ناوى در ٥٢كيلوگرم، اميد احمدى صفا و هومن طوقانى در وزن ٤٩ كيلوگرم، سجاد محرابي و سياوش اميدى دروزن ٧٥ كيلوگرم با هم ديدار انتخابي خواهند داشت.
منبع: ورزش یک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین