کد خبر: ۳۷۰۶۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

برکناری شهردار منطقه ۱۵ در پی فوت دختربچه ۵ ساله

در پی مرگ دختر بچه ۵ ساله در بوستان رضوانیه منطقه ۱۵، شهردار ناحیه و مدیرکل فضای سبز منطقه عزل شده و پیمانکار به مراجع قضایی معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
شهرام گیل‌آبادی، مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران با اشاره به گزارش حادثه بوستان رضوانیه در منطقه ۱۵ که از سوی بازرسی شهرداری انجام شده است، گفت: در پی این حادثه، شهردار ناحیه و مدیرکل فضای سبز منطقه عزل شدند و پیمانکار به مراجع قضایی معرفی شد.

عصر روز سه‌شنبه دختر خردسالی در پارک شهدای گمنام محله رضوانیه گم شده که پس از جستجوی والدینش جسد تکه تکه شده وی در داخل و بیرون لوله پمپ مکش آب آبشار این پارک پیدا می شود. این لوله آب، حوضچه پارک را به بالای تپه‌ای که آبشاری بالای آن قرار دارد با فشار قوی پمپاژ می کند که بر اساس استانداردهای ایمنی، گلوگاه‌های این لوله ها باید توری یا حفاظ داشته باشد، اما این لوله فاقد چنین حفاظی بوده است.

به گزارش مهر، شهرداری منطقه مدعی بود که چند روز قبل متوجه شد که حفاظ لوله پمپ مکش آب دزدیده شده و طی نامه‌ای از پیمانکار خواسته بود هرچه سریع‌تر دریچه جدید را روی لوله نصب کند که این کار انجام نشده و فاطمه ۵ ساله قربانی این بی‌توجهی شد که به گفته مسئولان بازرسی شهرداری، این اهمال‌کاری از سوی پیمانکار و مدیران شهری منطقه بوده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
0
دسته گل دیگر
سرهنگ جان کجایی دقیقا کجایی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
0
این کمترین کاریه که میشده بکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
0
چه فايده ، بايد قاليبلاف را بركنار كرد ، كه كار شهرداري را كنار گذاشته و بجاي آن به سياست روي آورده هنوز باورش نشده كه مردم اورا قبول ندارند ، بس كن آقا ، شهري كه شما شهردارش هستي دارد از دست مي رود ، نه فضاي سبز كافي نه آسفالت درستي ، نه جوي آبي كه آبروي تهران باشد ، نه ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
1
این عزل های بجا و پیگیریها جای تقدیر داره .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین