کد خبر: ۳۷۱۷۴۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

معاون شهرداری: قالیباف نه دستور حمله گازانبری داده و نه کار سیاسی می‌کند

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهردار تهران گفت: قالیباف هیچ‌گاه دستور حمله گازانبری نداد.
آفتاب‌‌نیوز :
ناصر امانی در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به نطق پیش از دستور انصاری عضو اصلاح‌طلب معاون شهرداری: قالیباف نه دستور حمله گازانبری داده و نه کار سیاسی می‌کندشورای شهر تهران گفت: انصاری صحبت‌های سیاسی علیه مدیریت شهری را به‌عنوان نطق پیش از دستور در شورای شهر بیان کرد.وی به‌عنوان شورای شهر اجازه سخن گفتن در هر زمینه‌ای را دارد اما در میان اظهاراتش چند مطلب را که تنها اتهام‌زنی به قالیباف بود بیان کرد و من وظیفه دارم برای تنویر افکار عمومی به آنها پاسخ دهم.

به گزارش آفتاب، خبرگزاری تسنیم با انتشار اظهارات معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهردار تهران،‌ به نقل از وی نوشت: متأسفانه دولت نهم، دهم و حتی یازدهم با شهرداری تهران همکاری نداشته‌اند، با این حال شهرداری این جسارت و قدرت را دارد که به خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه دهد.طی 10 سال گذشته علی‌رغم همکاری نکردن‌های دولت هیچ پروژه زمین‌مانده‌ای وجود ندارد و با وجود عدم پرداخت سهم دولت در حوزه حمل و نقل عمومی، همچنان مترو و اتوبوس فعالیت می‌کنند. دولت گذشته با جسارت اعلام می‌کرد که به شهرداری کمک نمی‌کند اما دولت فعلی با خنده می‌گوید که پول نمی‌دهد و ما نیز هیچ‌گاه از این موضع شکایت و گلایه نکردیم. قالیباف کار سیاسی نمی‌کند و شهر تهران را به‌صورت جهادی اداره می‌کند. تهران شهر غریبی است اما سعی داریم آن را با دست خالی از قدرت خارج کنیم و در همین راستا می‌بینید که مهمانان خارجی از شکوه تهران تعجب می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان قالیباف در همایش دکتر سلام و مطرح شدن دوباره کلمه گازانبری، گفت: برنامه دکتر سلام طنز بود و قالیباف ابتدا با خود و بعد با دولت‌های نهم تا یازدهم شوخی کرد...گازانبر قالیباف در عملیات کربلای 4 و 5 بود که یگان زرهی عراق را قیچی کرد و من به‌عنوان سرباز قالیباف افتخار می‌کنم که با نوک گازانبر یگان، صدام را دور زدیم.قالیباف هیچ‌گاه دستور حمله گازانبری نداد و آن کسانی را که پیشنهاد آن را دادند مردم به‌خوبی می‌شناسند و اسنادش در شورای عالی امنیت ملی نیز موجود است.

معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهردار تهران با بیان اینکه این از نجابت قالیباف است که سخنی درباره این موضوع بیان نمی‌کند، گفت: اعضای شورای شهر از سخنان قالیباف در شورای عالی استان‌ها در خصوص بازدهی ناراحت هستند اما سخنان وی اشتباه برخی رسانه‌ها بوده است که ابتدا و انتهای حرف‌های او را مورد اشاره قرار نداده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
6
جناب امانی، امان بدهید ما هم یادآوری کنیم حمله گازانبری معروف کوی دانشگاه را....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
7
اگر قالیباف رئیس شما نبود ؛ باز این حرف را می زدی . از ذهن مردم چیزی پاک نمی شود . پس آن روز خدا به دادتان برسد.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
5
نیازی به توضیح نیست مردم خودشان می دانند خصوصا مردم شهر تهران کاری که قالیباف کرد با هموطنانش هیچ موقع ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
5
...
از چی دفاع می کنی برادر عزیز!!
آنیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
5
باشه... ماهم باور کردیم!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
2
به روباه گفتند وکیل مدافعت کیه گفت دمم ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین