کد خبر: ۳۷۲۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

هشدار جدی سازمان سنجش به داوطلبان آزمون سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای درمورد افرادی که خود را به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در شهرهای تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور معرفی کرده و اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌نمایند،هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز : در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری، انتخاب رشته و ... اخیراً مشاهده شده برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با سوء استفاده از نام و عنوان مسؤلان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در شهرهای تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌نمایند.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پی‌گیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های محترم آنها می‌رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح نموده یا می‌نمایند، کذب محض بوده و هیچ یک از مسؤلان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این‌چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین