کد خبر: ۳۷۳۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰

هیجان‌زدگی منصوریان در تلویزیون!

علیرضا منصوریان سرمربی جوان استقلال مهمان ویژه برنامه جام پانزدهم بود.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان کارشناس فنی بازی تیم های فرانسه و رومانی بود. او حرف هایش را با آنالیز رومانی آغاز کرد. منصوریان در این باره گفت:«رومانی تیمی است که در مرحله مقدماتی فقط دو گل خورده اما در گروه خیلی قوی نبودند. رومانی تیم دفاعی خوبی است و در ضد حمله هم خطرناکند.من آنجل یوردانسکو را از نزدیک می شناسم . با او زیاد نشستم.او وقتی من در یونان زندگی می کردم ، در این کشور برای تعطیلات می آمد و زیاد همدیگر را دیده بودیم. می نشستیم و قهوه می خوردیم. یوردانسکو ،ارتشی است. خیلی نظم در کارش دارد. او قبلا هم مربی رومانی بوده . فکر می کنم ۸ سال بیکار بوده و دوباره برش گرداندند و می بینید که دوباره برگشته و تیم خوبی دارد. تیم دفاعی خوبی دارند. فرانسه اگر امشب بخواهد رومانی را دست کم بگیرد ، کار خیلی دشواری دارد.»

او ادامه داد:«قطع به یقین یوردانسکو تیمی مثل یونان ۲۰۰۴ است. یوردانسکو به نظرم اگر تیمش نترسد از این بازی امتیاز می گیرد. استاتیو ، شماره ۱۰ رومانی تو بازی با اسپانیا در یک صحنه ۶ نفر را دریبل کرد. این یعنی بازیکن بزرگی است.»

او درباره پوگبا هم گفت:«من فکر می کنم پوگبا را اگر با زیدان مقایسه کنند ، جوانمردانه نیست. این دو متفاوت از هم هستند.می خواهند او را ستاره تیمش کنند ولی خیلی از زیدان و پلاتینی فاصله دارد.»

به گزارش خبرآنلاین، منصوریان تیم های حساس این جام را فرانسه ، انگلیس و آلمان دانست. او البته از بلژیک هم به عنوان یک پدیده اسم برد. حرف های منصوریان سبب شد تا جاودانی به او بگوید چرا اسپانیا را نگفتی و منصوریان با خنده گفت:« معذرت می خواهم ، هیجان زده شدم! لیگ این کشور اثرگذار شده ولی خب من تیم های بهتر را گفتم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین