کد خبر: ۳۷۳۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

جریمه برای پرتاب زباله از شیشه ماشین؛ مبلغ جریمه چقدر است؟

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهایی که سرنشینانش اقدام به پرتاب زباله به سطح معابر و خیابان‌ها می‌کنند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خودروهایی که رانندگان یا سرنشینانشان اقدام به ریختن زباله به سطح معابر و بزرگراه‌ها می‌کنند، گفت: مطابق قانون اگر ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خودرویی را مشاهده کنند که از داخل آن زباله‌‌ای به بیرون ریخته می‌شود، آنان حق جریمه و اعمال قانون این خودرو را دارند.

حسینی با بیان اینکه این قانون طرح جدیدی نیست و مدت‌هاست که در پایتخت اجرا می‌شود، گفت:‌ البته تعداد خودروهایی که راننده یا سرنشینان آن اقدام به ریختن زباله به بیرون از خودرو می‌کنند، زیاد نیست و خوشبختانه اغلب افراد فرهنگ درستی در این زمینه دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره مبلغ جریمه این خودروها نیز به ایسنا گفت: مبلغ جریمه در شهر تهران 300 هزار ریال است و هر جا که ماموران ما با چنین موردی روبه‌رو شوند حتما نسبت به اعمال قانون متخلفان اقدام خواهند کرد.

حسینی با بیان اینکه پلیس حفاظت از محیط‌ زیست و حفظ چهره آراسته شهر را وظیفه خود می‌داند، خاطر نشان کرد:‌ همانطور که خودروهای آلاینده، دودزا و فاقد معاینه فنی جریمه شده و خودروهایی که فاقد تاییدیه محیط زیست باشند نیز شماره‌گذاری نخواهند شد، خودروهایی که سرنشینانش با ریختن زباله به سطح خیابان و معابر آن را آلوده کنند نیز جریمه خواهند شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
بشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
رانندگان خوشبختانه انقدر فهم دارند که این مسئله را رعایت نمایند من دوست داشتم در بسیاری از موارد اعمال سلیقه ماموران راهنمایی و رانندگی با ثبت الکترونیکی تخلفات کم شود که هنوز با وضع مطلوب فاصله داریم از طرفی برای اعتراض به تخلفات ثبت شده توسط دوربینها به کجا مراجعه کنیم قبلا عکس به صاحب وسیله نقلیه می رسید .
خواهش می کنم به نحوی اطلاع رسانی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
1
پرتاب ازشیشه مثل کمر بند ،ازعادت ها ی خوب خواهد شد . از توجه و جدی بودن علیه رفتارهای ناهنجاررانندگی همچنین ، اگزوزهای صوتی موتورها وماشین ها توسط،پلیس قابل قدر دانی است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین