کد خبر: ۳۷۴۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

نگاهی به گمانه‌زنی رسانه‌ها برای تغییرات صداوسیما

برخی رسانه‌ها با به‌کارگیری عباراتی چون «شنیده می‌شود»، «گفته می‌شود»، «گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است» و ... همچنان سعی دارند اولین رسانه‌ای باشند که خبرهای مربوط به تغییرات مدیریتی در سازمان صداوسیما را منتشر کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
این در حالی است که تغییر رییس سازمان صداوسیما در مدت زمانی کوتاه و  انتصاب‌های متعدد در ماه‌های اخیر که از دوره 18 ماهه ریاست محمد سرافراز آغاز شد و همچنان ادامه‌ دارد، این روزها خبر تغییرات مدیریتی در این رسانه را از سطح خبرهای داغ به خبری معمول بدل کرده که به ندرت حساسیت رسانه‌ها و مخاطبان را برمی‌انگیزد.

حالا این رسانه‌ها از رفتن رحمان سیفی‌آزاد از ریاست مرکز امور نمایشی سیما و جایگزینی حسین کرمی (مدیر شبکه‌های نمایش و نسیم) به جای وی خبر می‌دهند؛ خبری که تاکنون از سوی صداوسیمایی‌ها به تایید رسمی نرسیده است.

خبرنگار سرویس رسانه ایسنا در گفت‌وگویی تلفنی با داوود نعمتی انارکی، مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما، صحت این خبر را جویا شد. که وی توضیح داد: تا زمانی که حکم قطعی از طرف معاون سیما صادر نشود، نمی‌توان درستی چنین خبرهایی را تایید کرد.

دکتر نعمتی همچنین اظهار کرد:‌ اینگونه اخبار بیشتر به گمانه‌زنی‌ نزدیک است.

به گزارش ایسنا، پس از انتصاب عبدالعلی‌ علی‌عسکری در سمت رییس سازمان صداوسیما، گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره ایجاد تغییر و تحولات در رده‌های مدیریتی در سازمان صدا و سیما آغاز شده است.

رییس صداوسیما تاکنون تغییراتی را در معاونت سیما، معاونت مالی و برنامه‌ریزی، حراست و ... ایجاد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین