کد خبر: ۳۷۴۱۴۴
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۵

حکم اعدام برای مردی که از کانال کولر وارد خانه یک زن شد و به او تعرض کرد

مرد جوانی که حین مرخصی از زندان از کانال کولر وارد منزلی شده و نقشه شیطانی خود را اجرا کرده بود، به اعدام محکوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : تحقيقات پليس در اينباره از چندی قبل آغاز شد. آن روز زنی به دادسراي امور جنايي شیراز رفت و گفت شب گذشته مردي ناشناس او را مورد حکم اعدام برای مردی که از کانال کولر وارد خانه یک زن شد و به او تعرض کردآزار و اذيت قرار داده است.

به گزارش خبرجنوب، زن جوان در توضيح اين ماجرا گفت: نیمه شب تک و تنها در خانه بودم. ناگهان متوجه سر و صدایی شدم. از اتاق بیرون آمده و دنبال این بودم که متوجه شوم سرو صدا مربوط به چیست اما همان موقع مرد جوانی به من نزديك شد و يك اسلحه زير گلويم گذاشت و من را وادار كرد ساکت در گوشه ای بنشینم.

زن جوان ادامه داد: مرد جوان تهدید کرد که اگر کوچکترین سر و صدایی بکنم مرا می کشد. دستها و پاهايم را بست. وحشت كرده بودم و با گريه التماس ميكردم كه رهايم كند اما او مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و پس از سرقت از منزل فرار کرد.

او تهديد كرد كه اگر شكايت كنم و موضوع را به خانوادهام بگويم، فيلم هایی که از من گرفته را پخش ميكند و آبرويم را ميبرد. فيلم را كه ديدم وحشتم بيشتر شد. او گفت كسي جرأت ندارد از او شكايت كند.

مجرم سابقه دار
با اظهارات اين زن جوان بازپرس دادسراي امور جنايي تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي را مأمور شناسايي و دستگيري مرد شيطانصفت كرد. شاکی مشخصات متهم را چهره نگاری کرد. از سوي ديگر مأموران با كمك وی توانستند به چهره فرضي متهم دست يابند كه مطابقت تصوير چهرهنگاري شده با عكسهاي مجرمان سابقه دار نخستين سرنخ را در اختيار كارآگاهان گذاشت.

كارآگاهان متوجه شدند كه متهم جواني است كه به تازگی از زندان مرخصی گرفته است. به اين ترتيب وي چندی قبل دستگير شد اما با وجود اينكه شاکی او را شناسايي كرد، جرمش را انكار و مدعي شد بيگناه است.

در چنين شرايطي بازپرس جنايي برای وی قرار صادر و پرونده به دادگاه کیفری فارس ارسال شد. در جلسه دادگاه متهم اقراركردكه طریق کانال کولر وارد منزل زن تنها شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.متهم در ادامه جلسه دادگاه بیان کرد پس از آن با سرقت از منزل وی متواری شده است. بدین ترتیب ختم جلسه رسیدگی اعلام و هیات قضایی دادگاه کیفری وی را به اعدام محکوم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۸
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
20
6
بي عرضه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دیدن و شنیدن ناهنجاری ها و زشتی های اخلاقی در فضای مجازی چه تاثیری در روحیات و افکار دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
36
تا کی خبر تجاوز باید بشنویم
پاسخ ها
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
تازمانی که خانه عفاف تاسیس بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
چه ربطی داره ، تا وقتی زنا حیا و مردا غیرت نداشته باشن این چیزا درست نمیشه
تو امریکا و اروپاشم با اون همه آزادی شون کلی تجاوز میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
تا وقتی که حرام خدا رو حلال
و حلال رو حرام کنیم
راه حلاش ازدواج دائم و موقته
راه حرامش روابط نامشروع . دوستی های نامشروع . استفاده از شبکه ها فیلها فضاهای مسموم از بی عفتی است که در نگاه به زندگی و انسانها و رسیدن خواستهها اثرگذار است پلیس هم که نمیتونه تو هر کوچه ای مامور بذاره فکر مسموم و خوراک مسموم باید اصلاح بشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
تا زمانی که به جای حل کردن مسئله ، صورت مسئله را پاک میکنیم
تا زمانی که با لجاجت اصرار داریم موضوع را به نبود شرایط ازدواج دائم یا موقت گره بزنیم
تا زمانی که تفاوت بین بیماران روحی و روانی را با افراد سالم جامعه تشخیص نمیدهیم
تا زمانی که روانشناسان و جامعه شناسان ما احساس مسئولیت نمی کنند و یا میکنند و گوش شنوایی برای آنها وجود ندارد
تا زمانی که همه چیز را با شور حسینی بررسی میکنیم و نه از دریچه علم و تحقیق بی طرفانه
تا زمانی که همه دارایی ما از فکر و اندیشه ، تنها وزنی ست که در سر مبارکمان احساس میکنیم
...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
3
3
خوشبختانه به تازگی داریم میبینیم که جراید با تغییر در سیاستهای گذشته خود، سعی دارن با اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه از انجام سرقتها پیشگیری کنند، لذا در اینجا مواردی را براتون میفرستم که شاید با چاپش از طرف شما و عمل به این هشدارها از طرف مردمی که واقعا در مقابل سارقین بی دفاع هستند و دستشون به هیچ جا بند نیست، کمکی هرچند کوچک کرده باشیم، برای مثال اگر در منزل این خانم محترم توصیه شماره شش از این هشدارهای امنیتی به کار گرفته شده بود، این دزد نامرد نمیتونست از طریق کانال کولر وارد منزل این خانم بشه و نیت پلیدش را عملی کنه که حتی اگر این سارق کثافت اعدام هم بشه باز روح و روان زخم خورده این خانوم محترم درمان نخواهد شد.

توضیح اینکه این هشدارها قبل از عید دم از طرف کلانتری نیاوران در تهران به خونه ها فرستاده شده، البته چند نکته کوچک را بر اساس تجربه بهش اضافه کردم یکی اون قسمت که بعد از توصیه شماره 1 و قبل از توصیه شماره 2 به عنوان تذکر مهم نوشتم و دیگری نیز در بند سوم جمله ای که نوشته بود اگر نمیتونید اموالتون را به صندوق امانات بانک بسپارید را حذف کردم چون همه میدونن صندوق امانات بانک نه تنها امنیت نداره بلکه به سادگی هم به هر کسی واگذار نمیشه و همچنین توصیه ای که راجع به پیشگیری از زورگیری داخل منزل به بند 11 اضافه کردم و در پایان توصیه شماره 12 را که کلا خودم نوشتم ولی بقیه توصیه ها دقیقا مواردیه که توی برگه هشدارهای ارسال شده از کلانتری نیاوران در تهران به در مجتمع ما فرستادن و ازمون خواستن توی تابلو اعلانات نصبش کنیم تا همه ببینن و من چون واقعا برام توصیه هایی اینچنین مستدل و به روز از طرف پلیسی که همیشه توصیه هایی غیر واقعی را انتشار میداد شگفت آور بود، براتون بازنویسیش کردم.

هشدارهای امنیتی غیر ممکن نمودن سرقت و زورگیری از اماکن

1- با توجه به روشهای رایج سارقین، از جمله بازگشایی یا تخریب انواع قفل، درب، حفاظ، پنجره، گاوصندوق، در کنار از کار انداختن انواع آلارم و دوربینهای مدار بسته و همچنین عرضه گسترده انواع تجهیزات و سیستمهای غیر مطمئن که تحت عناوینی متقلبانه، همچون ضد سرقت، ضد دیلم، ضد اسید، ضد برش، ضد هک و غیر قابل از کار اندازی به خریداران معرفی و توصیه میگردند، در صورتی که به قصد خرید و نصب سیستمها و تجهیزات واقعی ضد سرقت جهت غیر ممکن نمودن ورود سارقین اقدام به بررسی بازار نموده اید، حتما قبل از خرید، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت را از فروشندگان درخواست کنید به صورتیکه فروشنده به صراحت و بدون تقلب در نگارش ضمانتنامه، تضمین نماید که برای مثال چنانچه دربی را به عنوان ضد سرقت به شما توصیه مینماید، چنانچه به هر صورت، سارقین توانستند از طریق درب و تجهیزات مربوط به درب، از جمله قفل، زبانه و لولا به داخل نفوذ نمایند، فروشنده موظف به قبول مسئولیت و جبران کلیه خسارات وارده حاصل از سرقت باشد.

تذکر مهم، با توجه به حضور معدودی فروشندگان غیر معتبر و شرکتهای کاغذی که در زمانی کوتاه با تبلیغاتی گسترده، در صدد جذب مشتری میباشند و دیگر نشانی از آنها یافت نخواهید نمود، دقت کنید قبل از خرید، از حسن شهرت و سابقه حضور فروشنده، در کنار اصالت ضمانت نامه که فقط به نام فروشگاه یا شرکت فروشنده صادر شده باشد و به صراحت ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از طریق کالای فروخته شده در آن قید شده باشد اطمینان حاصل کنید.

2- درب، حفاظ و پنجره های ورودی را در مقابل انواع روشهای قفل گشایی، رمز گشایی، توپی زنی، دیلم زنی، لولا زنی و تخریب مقاوم سازی نمایید یا آنها را با حفاظ یا درب ضد دیلم دارای ضمانتنامه پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت جایگزین نمایید.
3- به هیچ عنوان به گاوصندوق های رایج خانگی اکتفا نکنید چرا که سارقان به راحتی آنها را باز یا منتقل می کنند، لذا اشیای قیمتی را در گاوصندوقی بگذارید که دارای ضمانت پرداخت خسارت در صورت سرقت باشد.
4- قفلهای مقاوم در برابر فشار، دارای ضمانتنامه معتبر را جهت حفاظت از جکهای برقی در مقابل تخریب، از داخل روی دربهای پارکینگی نصب نمائید یا در صورت تمایل به کنترل درب پارکینگ با ریموت، آنها را از داخل مجهز به قفل هوشمند غیر قابل هک نمایید تا بتوانید ضمن پیشگیری از هک ریموتهای موجود، به صورتی تضمین شده، همزمان از بیرون، به هر دو قفل دسترسی داشته باشید.
5- انواع پنجره کشویی و لولایی را به قفلهایی مجهز کنید که از بیرون قابل باز شدن، تخریب و خارج شدن از لولا و ریل نباشند.
6- دریچه های کولر و شومینه را با لوله مخصوص، غیر قابل نفوذ نمایید که ضمن عبور هوا، ورود سارقین نیز امکان پذیر نباشد.
7- شیشه پنجره ها را با حفاظ فلزی قوی، بافته شده در ابعاد 10 سانتیمتری، مقاوم در برابر فشار دیلم و جکهای خودرویی تجهیز کنید یا از برچسب شفاف مقاوم ساز شیشه، دارای ضمانت نامه معتبر پرداخت خسارت سرقت در صورت امکان نفوذ سارقین از طریق تخریب شیشه بر روی شیشه ها استفاده نمائید.
8- سقف پاسیو و نورگیرها را به صورتی ایمن نمائید که امکان نفوذ از آنها وجود نداشته باشد، در غیر این صورت مبادی ارتباطی نورگیرها و پاسیو را با داخل ساختمان از طریق نصب حفاظ ضد دیلم یا پنجره های مجهز به مقاوم ساز شیشه، غیر قابل ورود نمائید.
9- هنگام ورود و خروج، دقت لازم را به عمل آورید کسی پنهانی وارد پارکینگ نشود و تا بسته شدن کامل درب، از محل دور نشوید.
10- در هنگام ورود مامورین آب، برق، گاز، تلفن و پیک، از زمان ورود، خروج و بسته شدن درب اطمینان حاصل نمائید.
11- در صورت ورود سارقین خشن به ساختمان، از هرگونه برخورد با آنها خوداری و با 110 تماس بگیرید اما چنانچه احتمال ورود به عنف سارقین را مقابل درب آپارتمان یا حضور سارقین به عنف را از طرق دیگر، از جمله حضور به عنوان میهمان، نظافت، سرایدار و یا حتی افرادی که تحت عناوینی همچون پستچی یا پیک پشت درب آپارتمان با زنگ زدن، شما را مقابل درب میکشانند و به محض باز نمودن درب به زور وارد میشوند محتمل میدانید، گاوصندوق ضد دیلم، مجهز به قفل ضد زورگیری دارای ضمانتنامه معتبر را در منزل نصب نمائید و تمام اموال و اسناد پر ارزش خود را داخل آن قرار دهید تا هنگام مواجهه با سارقینی که داخل منزل یا محل کار از طریق تهدید، ارعاب و کتک زدن، شما را وادار به باز کردن درب گاوصندوق مینمایند بتوانید با تکیه بر ویژگیهای گاوصندوق ضد دیلم، مجهز به سیستم قفل ضد زورگیری از جان و مال خود و دیگر افراد حاضر در محل حفاظت نمائید.
12- سیستم فوگ، ویژه ایجاد محدودیت سریع دید را با قابلیت اتصال به پلیس 110 یا سر کلانتری محل نصب کنید که دارای ضمانت معتبر مبتنی بر غیر قابل خنثی سازی ارسال پیامهای هشدار باشد.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
21
شیراز چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
والو هیچ .. !!
arkadas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
21
بعد مرد ژله اي شيراز اين هم مرد عنكبوتيش!‌عجبا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
کاکو ای که کولری بود ... عنکبوتی از کجا اومد یهو ؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
3
22
دم دادگاه گرم که این گونه آدمها را اعدام میکنند باید قوه قضاییه در اینگونه جرائم بشدت چدی عمل کند و سریعا حکم های اینگونه بدهد و در رسانه نیز اعلام شود تا درس عبرت گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
نچ اعدام بده...جیزه...اینو باید 10 سال زندانی کنن بعد بفرستنش آغوش گرم خانوادش..نگید اعداممم.الان صدا حقوق بشر پرستان درمیاد:))
علی
| Germany |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
عجب از شما ..
که هنوز درس عبرت نگرفته اید که این همه اعدام برای کسی درس عبرت نشد ... ٬ هنوز میگویید ؛ اعدام کنید تا درس عبرت سایرین شود !!!؟؟
احمد
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
5
4
با سلام تهاجم فرهنگی در جامعه امروزی ما روح وروان اکثر جوانها را اسیر خود کرده و به پیش روی خود دارد ادامه می دهد واین در قضیه سن ازدواج برای پسرها و خانم ها روز به روز دارد بالا می رود مشکل بیکاری جوانها بسار خطر ناک شده متاسفانه دولت هم یک کار ضربتی خوب برای جوانها انجام نداده واگر طبق همین روال مسئولین خاموش باشند یک حالت انفجار در جامعه صورت می گیرد که دیگر جمع کردن آن خیلی مشکل خواهد شد انتظار داریم از مسئولین دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران هر چه زودتر مشکلات معیشتی مردم تورم و رکود اقتصادی شدیدی که گریبان گیر کشورمان شده به هر شکل ممکن حل کنند و نگذارند جوانهای ما ومردم عزیزمان از دست بروند چونکه وقتی کار نباشد فقر به دنبال آن هست و نتیجه آن دزدی تجاوز غارت و نداشتن امنیت برای خانواده ها ونگاه تیز بین دشمنان
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
13
4
تهاجم فرهنگی ازطریق فضای مجازی وگوشیهاوماهواره باعث شده که عده ای بی بندباروبی عفت وبی غیرت درجامعه پیداودست به این چنین اعمال زشت وحرمت شکنانه کنندبایدقاطع برخوردکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
حرف بی منطق و جاهلانه نزنید!مشکل فقر در جامعه و تضاد شدید طبقاتی عامل اولیه بسیاری از این مسایل هست وگرنه در کشوری آرام مانند سوییس که حتی تن فروشی آزاد هم هست آمار جرم و جنایت،اعتیاد و تجاوز بسیار محدود و ناچیز است در مقایسه با ایران!پس علت جرم ربطی به ماهواره نداره! چنین افکار پوسیده و متحجری نه تنها درد رو التیام نمیدهند بلکه به زیاد شدن درد و ناهنجاری در جامعه کمک هم میکنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
معنی منطق و افکار پوسیده و متحجر رو فهمیدیم ماهواره و فضای مجازی الوده به مسائل بی عفتی تاثیری روی روحیات اشخاص نداره یا خیلی کمه !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
عجب پس فکر مسموم و خوراک غیر فرهنگی مسموم اثر کوچکی هم داره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
13
آقای نا شناس که اینهمه نوشته اید مردم چرا باید اینهمه هزینه کنند ازکجا بیارند.مگر شهر جنگل است.
این وظیفه نیرو انتظامی است که با گشت زنی مستمر و برنامه ریزی مانع از اینگونه جرائم خشن شوند.
پس این پول شبگردی که از مردم می گیرند مگر به جیب نیرو انتظامی نمی رود؟مگر وظیفه دولت دفاع از
شهر وندان نیست .سارق مسلحی که وارد منزل مردم میشود با کدام وسیله از خودت دفاع بکنی ؟تازه
اگر خون از انگشتشم بیاد باید دیه اش را پرداخت کنی .
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
2
خیلی متاسفم برای این وضعیت
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
1
نمیدانم به چی باید ببالم ؟!
پاسخ ها
فریان
| United States of America |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
آقا جواد حالا چه وقت بالیدنه؟ به نظرم باید افسوس جوانی را بخوریم که میتوانست فرد مفید و آینده سازی باشد ولی دست به جنایت زد و شرمگین هموطنی باشیم که مورد تعدی قرارگرفته و ضربه روحی وجسمی شدیدی خورده است.
محسن
|
United States of America
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
1
0
کسانی که شهامت انجام اینگونه اعمال رادارند ازشدت استیصال از اعدام باکی ندارند وبی محابا مبادرت به خلاف میکنند تنها راهش ایجاد اشتغال ...
حسین
|
-
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
1
0
در یک کلام خانه خود را تبدیل به زندان آلکاتراز کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
2
0
اینگونه خبرا پیگیری قانونی محرمانه داره ولی این همه راض وبی ابرویی را فاش کردن چرا/؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
یعنی خوبه جائی که جرم اتفاق میفته ماست مالی بشه و بگن همه جا نقل گل و بلبله ؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین