کد خبر: ۳۷۴۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

پیروزی یک گله لهستان بر ایرلند شمالی

تیم ملی لهستان با پیروزی یک بر صفر برابر ایرلندشمالی نخستین سه امتیاز خود را در یورو 2016 به دست آورد.
آفتاب‌‌نیوز : دو تیم ایرلندشمالی و لهستان در اولین دیدار خود در جام ملت های اروپا به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

در این نیمه ایرلندشمالی سعی در بازی تدافعی و پوشش فضا داشت و این لهستان بود که بازی برتری به نمایش گذاشت.

در یکی از مهم ترین صحنه های بازی آرکادیوژ میلیک با عبور از چند بازیکن در مقابل دروازه بدون دروازه‌بان قرار گرفت ولی ضربه بی دقت این بازیکن از بالای دروازه ایرلند به بیرون رفت.

در اواخر نیمه نخست نیز کاپوتسکا یک موقعیت جدی را برای تیمش از دست داد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم باز هم این لهستانی ها بودند که مانند نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین موقعیت را روی دروازه ایرلندشمالی ایجاد کردند ولی دفاع چند لایه ایرلندی ها این اجازه را به بازیکنان لهستان نداد تا توپ را به تور دروازه برسانند.

به گزارش ایسنا، در نهایت حرکت در عرض میلیک و شوت او توانست با عبور از چند بازیکن و دروازه بان ایرلندشمالی وارددروازه این تیم شود و در ادامه ایرلند شمالی که شانس قرار گرفتن در رده سوم هم دارد، به دفاع کردن ادامه داد و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه کریچوویاک در دقیقه 87 می توانست گل دوم را به ثمر برساند که شوت او از کنار دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت تا این دیدار با برتری یک بر صفر لهستان به پایان برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین