کد خبر: ۳۷۵۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷

رفع قطعی آب در شهران/برق هم وصل شد

شکسته شدن لوله آب در اثر انفجار لوله گاز در منطقه شهران موجب قطعی آب در این منطقه شد که با پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعت 17:30 امروز مشکل آب این منطقه به طور کامل برطرف شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد پرورش - مدیرعامل آب و فاضلاب تهران - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت آب منطقه شهران و اطراف آن گفت: تا ساعت 10:30 صبح امروز آب نیمی از این مناطق وصل شد و براساس پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعت 17:30 امروز آب کل منطقه یعنی تا شمال کن وصل شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های امداد آب و فاضلاب اولین گروه‌های حاضر در محل حادثه بودند، اظهار کرد: آبرسانی به این منطقه به دلیل ایجاد گودال عظیم ایجاد شده بسیار سخت بود اما با تلاش همکاران در شرایط فعلی مشکل آب این منطقه به طور کامل حل شده است.

پس از حادثه انفجار خط لوله گاز در منطقه شهران، برق این منطقه به کلی قطع شد اما براساس آخرین خبرها در حال حاضر مشکلی برای روشنایی این منطقه وجود ندارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران نیز در خصوص آخرین وضعیت قطعی برق منطقه شهران گفت: براساس آخرین اطلاعات، مشکل برق این منطقه برطرف شده است و در حال حاضر هیچ مشکلی شبکه برق را تهدید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در زمینه فوق توزیع مشکل از همان صبح برطرف شد، افزود: در توزیع برق نیز مکاتباتی که با شرکت توزیع برق تهران صورت گرفت حکایت از این دارد که در این حوزه نیز مشکل به طور کامل برطرف شده است.

ساعت 4:37 بامداد امروز جمعه در هنگام حفاری پروژه خط 6 مترو تهران تجهیزات حفاری با لوله گاز برخورد کرد که باعث انفجار و قطعی آب و برق و گاز در منطقه شهران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین