کد خبر: ۳۷۶۵۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

حمله فیس بوکی کی روش به برانکو در نیمه شب+عکس

من مایلم از شما سوال کنم "تربیت خانوادگی" و "ارزش های حرفه ای" شما کجا بود وقتی تصمیم گرفتید از امکانات فدراسیون فوتبال ایران برای اتهامات غیرواقعی و گمراه کردن فوتبال ایران استفاده کنید و برنامه آماده سازی جام جهانی را به خطر بیندازید.
آفتاب‌‌نیوز : کارلوس کی روش باردیگر به برانکو ایوانکوویچ حمله کرد. سرمربی تیم ملی که در ماجرای تعطیلی اردوی ارمنستان تیم ملی همچنان از فدراسیون و سرمربی پرسپولیس ناراحت است پس از یک پست و یک مصاحبه دوباره یک پست تند علیه برانکو روی فیس بوک اش گذاشت.

حمله فیس بوکی کی روش به برانکو در نیمه شب+عکس

به گزارش عصرایران ، سرمربی پرتغالی تیم ملی همچنان تعطیلی اردوی ارمنستان را هضم نکرده و برانکو را به جنگ دعوت می کند. او پس از پست قبلی و البته مصاحبه ای که علیه برانکو داشت. 2 بامداد امروز چهارشنبه نکات دیگری را در مورد برانکو گفت. 

سرمربی پرسپولیس دو روز قبل و پس از اینکه ملی پوشان قرمزپوش برای تست پزشکی به تمرین نیامدند. کی روش را متهم کرد که در قهرمانی لیگ برتر تاثیر می گذارد. او سرمربی تیم ملی را به حمایت از تیم دیگری متهم کرد. 

کی روش قبل از این به بازیکنان تیم ملی اعلام کرده بودکه 15 روز استراحت دارند و از اول تیر هم اردوی ارمنستان و سپس اردوی بعدی تا پایان تیر برگزار خواهد شد. اردوهایی که فصل بدنسازی را از بازیکنان باشگاهی می گرفت. 

برانکو از این تصمیم و غیبت بازیکنان در تست پزشکی ناراحت شد و مصاحبه ای کرد. در ادئامه مصاحبه برانکو مربیان لیگ برتری هم اعتراض کردند و اردوی اول لغو شد. همین سبب شد کی روش دوبار علیه برانکو مصاحبه کند و یک بار هم در موردش بیانیه بدهد. حالا اما به نظر می رسد که کی روش نمی تواند ماجرا را همچنان هضم کند و دقایقی پس از پایان بازی های یورو بیانیه ای جدید در مورد برانکو داده است. 

برانکو در مصاحبه آخر و درجواب سوال خبرنگاران در مورد ماجرای کی روش گفته بود که تربیت خانوادگی و ارزش های حرفه ای اجازه نمی دهد دیگر در این مورد صحبت کند.و حالا این جواب کی روش ؛ بیانیه ای که قسمت هایی از آن را می خوانید:


«من مایلم از شما سوال کنم "تربیت خانوادگی" و "ارزش های حرفه ای" شما کجا بود وقتی تصمیم گرفتید از امکانات فدراسیون فوتبال ایران برای اتهامات غیرواقعی و گمراه کردن فوتبال ایران استفاده کنید و برنامه آماده سازی جام جهانی را به خطر بیندازید.


آقای برانکو نمی توانید اتهامات غلط و توهم آمیز خودتان را پاک کنید. آنها در همه رسانه ها منتشر شده اند.شما می توانید کاری را انجام بدهید که مردان بزرگ وقتی اشتباه می کنند، انجام می دهند. آنها اشتباهات شان را می پذیرند و عذرخواهی می کنند. ارزش های تربیتی شما یک عذرخواهی را می طلبد. فردا با شما صحبت خواهم کرد.»

کی روش البته در قسمت هایی از این پست فیس بوکی ماجرا را به زهره هراتیان رییس ایفمارک مربوط دانسته و او را مقصر این شرایط معرفی کرده است. 

مشخص نیست با شیوه ای که کی روش انتخاب کرده مجادله اش را تا چه زمانی می خواهد ادامه دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
2
10
آقای کی روش جان اون عزیزت بیخیال شو از بیکاری دیگه قاطی کردی بچه محلهای ما هم مخالف شما هستند دوست داری اسم و آدرسش را بهتون بدم یه بیانیه علیه اون هم بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
4
امان از غرور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
1
3
فکر کنم کیروش خواب نداره از ناراحتی.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین