کد خبر: ۳۷۷۱۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

پوردستان: احتمال خرابکاری در تصادف اتوبوس سربازان منتفی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: احتمال هرگونه عملیات خرابکارانه و عمدی در تصادف اتوبوس سربازان منتفی است.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان، بعد از ظهر امروز در حاشیه عیادت از سربازان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در نی‌ریز، اظهار داشت: در صورت عدم پیگیری سریع مراکز امدادی و درمانی، این حادثه می‌توانست تلفات بیشتری داشته باشد.

وی افزود: این اقدام علوم پزشکی شیراز یک مانور بزرگ درمانی در هنگام وقوع حادثه بود که بیمارستان شهید رجایی به‌خوبی از عهده آن برآمد.

وی در مورد عیادت خود از سربازان مصدوم نیز بیان کرد: حال عمومی بسیاری از مصدومان خوب است و برخی نیز که امیدواری کمی به آنان داشتیم، بهبود یافته و بخشی از سربازان مصدوم شده از معافیت برخوردار خواهند شد و دیگران در بخش‌های مناسب با میزان سلامت آنان بکارگیری می‌شوند.

وی تصریح کرد: رضایتمندی سربازان از خدمات را مورد پرسش قرار دادیم و اکثر قریب‌ به‌اتفاق سربازانی که با آنان دیدار داشتم، عنوان کردند اقدام لازم انجام شده است.

پور دستان با بیان اینکه ارتش در ترابری سربازان با محدودیت‌هایی مواجه است، یادآور شد: در برخی استان‌ها استفاده از ناوگان ترابری ارتش برای انتقال سربازان ممکن نیست و هر دو ماه یکبار حدود 300 تا 350 دستگاه اتوبوس سربازان را جابه‌جا می‌کند.

وی همچنین گفت: احتمال هرگونه خرابکاری و برنامه‌ریزی در وقوع حادثه اتوبوس منتفی است و نقص فنی و فرسودگی خودرو و کهولت سن راننده و ناتوانی در کنترل خودرو، عوامل اصلی این حادثه بوده است.

به گزارش فارس، در حال حاضر 23 نفر از سربازان مصدوم در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند که از این تعداد 10 نفر آنان تحت مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین