کد خبر: ۳۷۷۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

تصاویر منتخب از مراسم احیاء 21 رمضان

پیر و جوان، بزرگ و کوچک، زن و مرد همگی در دومین شب از لیالی قدر در اماکن متبرکه،‌ مساجد و حسینیه‌های سراسر کشور حضور یافتند تا از سودای دل اشک پشیمانی بریزند و از خدای مهربان طلب عفو و بخشش کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
در بیست‌ویکمین شب از ماه مبارک رمضان مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، صحن‌ها و رواق‌های اماکن متبرکه مملو از زائران و مردمانی است که آمده‌اند تا با خدای خود درد و دل و راز و نیاز کنند. این شب مصادف است با شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع).

سخنرانان مراسم مذهبی در وصف شهید محراب سخنرانی می‌کنند و مداحان در سوگ امام اول شیعیان به مرثیه سرایی می‌پردازند. به هر گوشه از شهر که بنگری ندای «الغوث» مردم را می‌شنوی. قرائت دعای جوشن کبیر و اندیشیدن به عمق معنای آن از جمله دعاهایی است که در این شب خوانده می‌شود و مردم با دم مسیحایی این دعا، احیای خویش را برگزار می‌کنند و با اشکی که از چشمان خود می‌ریزند، از خداوند متعال می‌خواهند توبه آنها را پذیرفته و قلم عفو به گناهان‌شان بکشد.به گزارش ایسنا، در شب شهادت حضرت علی (ع) به یاد یتیم‌نوازی آن امام همام سفره‌های افطاری ساده‌ای در سراسر کشور، مساجد و اماکن مذهبی پهن می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
EMAD
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
5
2
اين خانوما اگه راست ميگن كه ميخوان در راه خدا حركت كنند،
برن حجابشون رو درست كنن. خدا مگه نگفته خودتون را بپوشونيد ؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین