کد خبر: ۳۷۷۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

860 دستگاه تاکسی نو در سنندج در حال واگذاری است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی سنندج گفت: هم اکنون 860 دستگاه تاکسی نوساز و جدید در سنندج در حال تحویل و واگذاری است.
آفتاب‌‌نیوز :

علاالدین جماعتی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی از بهمن سال گذشته گفت: تاکنون هزار و 200 نفر برای تعویض خودروهای نو در استان کردستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 860 دستگاه تاکسی آماده تحویل به رانندگان است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد سه هزار و 700 دستگاه تاکسی در سنندج وجود دارد گفت: هزار و 500 دستگاه تاکسی در سنندج اضافه داریم.

وی از اتخاذ تصمیمات سازمان تاکسیرانی در تهران و اعمال این تصمیمات و سیاست ها در سایر استان ها انتقاد کرد و گفت: من به عنوان مدیرعامل تاکسیرانی پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی با قسط بندی های مشخص به شهرستان های کم برخورداری مانند سنندج را قبول ندارم.
وی با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی و وضعیت اقتصادی و معیشتی هرمنطقه در کشور با هم متفاوت است افزود: یک راننده تاکسی در تهران که روزانه 200 هزار تومان درآمد دارد با یک راننده تاکسی در سننندج که روزانه 30 هزار تومان درآمد دارد اتخاذ یک تصمیم واحد برای آنها و بهره مندی از تسهیلات واحد با قسط بندی مشخص نامعقول و بی ضابطه است.

وی تحقق دولت الکترونیکی در میان شهروندان را یکی از دغدغه های تاکسیرانی عنوان کرد و گفت: در همین راستا در سازمان تاکسیرانی تمهیدات و بسترهای لازم برای تحقق این مهم فراهم شده است.

جماعتی از صدور کارت الکترونیک به منظور پرداخت کرایه در دستگاه تاکسی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با بهره گیری از ابزار کنترل هوشمند عملکرد راننده تاکسی از جمله تشویق و تنبیه رانندگان، تخلفات و سایر موارد دیگر در صفحه کنترل هوشمند قابل مشاهده است.
وی با اشاره به اینکه در راستای توسعه دولت الکترونیک نصب دستگاه کارت خوان در خودرو تاکسی ضروری است، رعایت اصول بهداشتی، جلوگیری از رد و بدل شدن پول و ارتباط با بانک مربوطه و اطلاع از موجوی درآمد از مزایای مثبت نصب و تعبیه کارت خوان عنوان کرد.
جماعتی اظهارکرد: هم اکنون با تعدادی از بانک ها مذاکره کرده ایم و درصورت دستیابی به توافق قراردادهای لازم منعقد می شود.
109 واحد تاکسی تلفنی، 12 واحد آژانس بانوان، 56 واحد وانت تلفنی، 21 واحد پیک موتوری و تعداد 48 خطوط مسیری در سنندج فعالیت دارند.
منبع : ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین