کد خبر: ۳۷۷۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

بیش از 2 هزار نیروی آموزش‌وپرورش متقاضی خروج از خوزستان

معاون توسعه‌ منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با تشریح وضعیت ثبت درخواست متقاضیان نقل‌وانتقال برای سال تحصیلی جدید، از ثبت درخواست بیش از 2 هزار نفر برای خروج از استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سیروس خدادادی ، با بیان این‌که نقل و انتقالات به 2 صورت درون‌استانی و برون‌استانی انجام می‌شود، اظهار کرد: سامانه نقل و انتقالات درون‌استانی از سوم تا 22 خرداد با ثبت درخواست متقاضیان فعال شد که در نهایت سه هزار و 176 نفر شامل یک‌هزار و 900 نفر زن و یک‌هزار و 276 نفر مرد برای نقل و انتقال درون‌استانی ثبت‌نام کردند.

وی با بیان این‌که نتایج این نقل و انتقالات حداکثر تا 13 تیرماه اعلام می‌شود، در خصوص شرایط موافقت با این درخواست‌ها گفت: از مهم‌ترین شرایط برای متقاضیان انتقال عادی دارا بودن حداقل پنج سال سابقه و برای متقاضیان انتقال استثنایی حداقل سه سال سابقه خدمت است؛ همچنین موافقت اداره مبدا و نیاز اداره مقصد از دیگر شرایط پذیرش درخواست نقل و انتقال درون‌استانی است.

معاون توسعه‌ منابع و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان همچنین از ثبت درخواست‌های نقل و انتقال برون‌استانی از 10 خردادماه خبر داد و افزود: این سامانه نیز تا 20 تیرماه فعال است و تاکنون 2 هزار و 159 نفر در این سامانه درخواست خود را برای خروج از استان ثبت کرده‌اند. برای این نقل و انتقالات علاوه بر شرط موافقت ادارات مبدا و مقصد، نظر کمیسیون نقل و انتقال استان حائز اهمیت بوده و ممکن است به دلیل نیاز استان با هیچ‌کدام از این درخواست‌ها موافقت نشود.

خدادادی خاطرنشان کرد: البته برخی شرایط مانند بیماری‌های صعب‌العلاج، فرزندان شاهد و ایثارگر، خانم‌های متأهل و ... در بررسی درخواست‌های نقل و انتقال استثنا است؛ نتایج نقل و انتقالات خارج از استان نیز حداکثر تا اواخر تیرماه از طریق سایت وزارت آموزش‌وپرورش اعلام می‌شود. در حال حاضر حدود 63 هزار نیروی آموزشی و اداری در آموزش‌وپرورش استان مشغول به خدمت هستند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
خودتان را جای مردمی که در خوزستان هستند و زنگی میکنند بگذارید.
کولر و وسایل خنک کننده باید بدونه تعرفه گمرکی باشد و خودرو خوب و ایزوله و با کولر خوب برای تاکسی ها استفاده شوند تا مردم از حداقل امکانات برخوردار باشند
یک سفر به آنطرف خلیج فارس بیاندازید وببینید. در تمامی فضا ها از سرما پولیور باید به تن کنید و تاکسی فراوان و با کولر راحت و حتی اتوبوسهای مرسدس آنها را هم ببینید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین