کد خبر: ۳۷۸۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
سازمان لیگ اعلام کرد:

تقویم مسابقات لیگ شانزدهم و جام حذفی+عکس

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ضمن اعلام تقویم ۳۰هفته ای مسابقات اظهار داشت مسابقات جام حذفی در نیمه دوم شهریور ۹۵ آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ گفت: ضمن قدردانی از باشگاه‌هایی که پیشنهادات و نظرات خود را برای تدوین تقویم مسابقات  فصل ۹۶-۹۵ اعلام کردند سازمان لیگ در بهمن ماه سال گذشته ۲ تقویم را تدوین و به صورت پیشنهادی برای باشگاهها ارسال کرد.
 
در تقویم‌های پیشنهادی با توجه به لغو  اردوی تیم ملی در تیر ماه و با در نظر گرفتن آخرین تغییرات اردوهای تیم ملی که توسط سازمان تیم‌های ملی اعلام شد در این تقویم لحاظ کردیم.  

وی ادامه داد: شروع مسابقات جام حذفی در نیمه دوم شهریور ۹۵ است و امسال برای کمک و همکاری با تیم‌های  لیگ برتری  و همچنین برای جلوگیری از تعطیلی مسابقات در اردوهای تیم ملی، تیم‌های لیگ برتری به جای مرحله 16/1 از مرحله 32/1 که در ۸ مهر ۹۵ آغاز خواهد شد  وارد رقابت‌های جام حذفی کشور می‌شوند.

به گزارشورزش‌‌ سه، سازمان لیگ فوتبال ایران، مانند سال‌های گذشته تقویم 30 هفته‌ای مسابقات لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی رابه شرح زیر اعلام می‌کند:

تقویم مسابقات لیگ شانزدهم و جام حذفی+عکس


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین