کد خبر: ۳۷۸۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

"محمدامین کریمیان" به جمع شهدای مدافع حرم مازندران پیوست

فرمانده سپاه بابلسر گفت: طلبه شهید محمدامین کریمیان از بابلسر در حملات گروه‌های تکفیری به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدموسی حسین‌نژاد شامگاه سه شنبه در دیدار با خانواده شهید کریمیان، اظهار داشت: امروز اقتدار نظام و هر آنچه که داریم را مدیون خون شهدا هستیم و باید از روح مطهر حضرت امام(ره) و شهدا استمداد بطلبیم که در مسیر انقلاب و آرمانهای شهدا ثابت قدم و استوار بمانیم و این وظیفه و رسالت مهم را به حول قوه الهی به سرانجام برسانیم.

وی افزود: خداوند را شاکرم که امروز را فرصتی به ما جهت ادای احترام به صبر و بردباری و شکیبایی خانواده های معظم شهدا خصوصا این شهید بزرگوار و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت عنایت فرمود.

به گزارش تسنیم، فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: این فرصت را باید قدر و مغتنم دانست چرا که عمر ما کوتاه و کار ما برای شهدا و خانواده آنان زیاد است. چرا که ما قرار است برای سربازانی کار کنیم که ندای مظلومیت ابا عبداله را در سال 61 هجری  از لابه لای تاریخ شنیدند و برای یاری آن حضرت پای در رکاب جهاد کردند و آسمانی شدند ودر یک کلام مانند آیه های قران مقدس شده اند.

حسین نژاد گفت: طلبه شهید مدافع حرم محمدامین کریمیان در تاریخ 1373/06/31 در بهنمیر متولد شد و در تاریخ 27 خرداد امسال در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید کریمیان بر اثر اصابت دو گلوله به پا و سینه در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین