کد خبر: ۳۷۸۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

هیچ خبری از پیست نیست!‌

ششم آذرماه محمدعلی نوروزیان رکابزن بروجردی که به علت نبود پیست در جاده تمرین می‌کرد بر اثر تصادف با کامیون جانش را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
‌پس از آن حادثه و فوت نوروزیان برخی از مسئولان کشوری و استانی وعده احداث پیست در شهرستان بروجرد با نام این رکابزن را دادند.

بابک فرزاد رئیس هیأت دوچرخه‌سواری لرستان درباره این وعده به ایسنا‌ گفت: حدود 200 روز از مرگ مرحوم نوروزیان می‌گذرد، اما هیچ‌گونه کاری برای پیگیری وعده احداث پیست در بروجرد ندیده‌ایم.

وی با بیان اینکه سنگ بزرگ نشانه نزدن است، افزود: به نظرم احداث پیست در بروجرد با توجه به شرایط چنین پروژه‌هایی شدنی نیست، اما نمی‌دانم چرا مسئولان وعده پوچ می‌دهند.

فرزاد یادآور شد: در کشورمان چندین پیست دوچرخه‌سواری در دست احداث هستند، اما روند اجرایی خوبی ندارد و تا زمان بهره‌برداری فرسوده خواهند شد، ولی بازهم شاهدیم که مسئولان وعده احداث پیست می‌دهند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری لرستان تأکید کرد: بروجرد پتانسیل بالایی در این رشته دارد و همواره رکابزن‌ها و مربی‌های این شهرستان در تیم‌های ملی حضور دارند، اما داشتن پیست نیاز کنونی ما نیست و ساخت آن زمان و هزینه‌ی زیادی می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ام اگر می‌خواهیم پیست در کشور ایجاد کنیم، باید سازه‌ی آن را از کشور چین بیاوریم و در این حالت پیست کمتر از یک سال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرزاد در پایان گفت: امیدوارم مسئولان برای دلخوشی وعده ندهند و برای تحقق آن تلاش کنند تا سبب دلسردی مردم ‌نشوند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
0
خجالت !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین