کد خبر: ۳۷۸۲۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

حمله‌نهایی بارسا برای جذب ستاره والنسیا+عکس

آندره گومز، ستاره پرتغالی والنسیا مورد توجه مسئولان بارسلونا قرار گرفته و طبق ادعای نشریه اسپورت، آنها قصد پرداخت رقم فسخ قرارداد این بازیکن را دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
گومز که در یورو 2016 یکی از مهره های ثابت تیم ملی پرتغال بوده، فصل گذشته با وجود اینکه والنسیا نتایج کابوس واری گرفت، یکی از معدود بازیکنان خوب و موثر تیمش بود. او در خط میانی والنسیا رهبری مقتدر بود و توانست جایگاه ثابتی نیز در تیم ملی کشورش به دست بیاورد.
  
طبق ادعای اسپورت، بارسلونا قصد دارد 40 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن را بپردازد. تیو و هلیلوویچ نیز از سوی بارسلونا به والنسیا واگذار خواهند شد تا روند این انتقال تسهیل شود.

به گزارش ورزش سه، این در حالی است که نشریه آ اس در واکنش به این خبر اسپورت مدعی شده است که رقم فسخ قرارداد گومز 115 میلیون یورو است و جذب این بازیکن از راه پرداخت رقم فسخ قرارداد یک خیال واهی است. 

از طرفی دیگر بارسا در پست گومز بازیکنانی چون اینیستا، راکیتیچ، آردا، رافینیا و سرجی روبرتو و (احتمالا) دنیس سوارز را در اختیار دارد و مشخص نیست در صورت پیوستن گومز، انریکه چه راهکاری برای راضی نگاه داشتن همه هافبک هایش در نظر خواهد گرفت.

حمله‌نهایی بارسا برای جذب ستاره والنسیا+عکس


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین