کد خبر: ۳۷۸۳۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

در انتظار پایان جنگ پرسپولیس و تیم ملی

پیوستن دو بازیکن پرسپولیس به تیم ریزه اسپور ترکیه باز هم شعله‌های جنگ بین باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم ملی را بالاتر برد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بسیاری از هواداران دو آتشه پرسپولیس گمان می‌کنند رضائیان و طارمی بعد از مشاوره با کی‌روش یا با کمک او پرسپولیس را ترک کرده و به ترکیه رفته‌اند. این در شرایطی است که هیچ مدرکی دال بر این ارتباط یا توصیه وجود ندارد اما هواداران که از جنگ رسانه‌ای کی‌روش و برانکو همچنان دل چرکین‌اند این عقیده را در صفحه اجتماعی دنبال کرده‌اند.

دیروز صفحه فیسبوک سرمربی تیم‌ملی موج جدیدی از حملات را تجربه کرد و علاقمندان به پرسپولیس که از جدایی رضائیان و طارمی بسیار ناراحت‌اند، این موضوع را تا جایی که می‌توانستند به کلمه تبدیل کرده و از خجالت کی‌روش درآمدند. نکته اینکه آنها سرمربی تیم ملی را به انتقام در بازی مقابل قطر تهدید کرده‌اند.

اگرچه مشخص نیست که چقدر باید این جملات را جدی گرفت اما به هر حال باید از تسری پیدا کردن عقایدی از این دست جلوگیری کرد. عقایدی که باعث می‌شود فوتبال ایران از هدف بزرگ امسالش که صعود به جام‌جهانی است دور شود.

به گزارش ورزش سه،پرسپولیس که با نمایشی دلپذیر باشگاهی دوباره به جایگاه خود به عنوان یک قطب بازگشته است، قطعاً یاور و کمک کار تیم ملی خواهد بود و این چیزی است که هواداران این تیم نیز با دوری از فضای احساساتی فعلی انجام خواهند داد. پرسپولیسی‌هایی که همیشه بخش مهمی از پیش برنده‌های تیم ملی ایران در تورنمنت‌های مختلف بوده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
0
1
که .... طرفدار نامیده می شوند سبب نابودی تیم ملی و تیم های خودشان می شوند.
صادق
|
United States of America
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
1
فکر می کنم کی روش آنقدر حرفه ای هست که وارد این قضایا نشود ومتاسفانه برانکو با حرف های زرد خود در مورد کی روش وتیم ملی بلایی سر تیم ملی آورد که اثار آن در آینده ملاحظه خواهد شد.
این اتفاق در مورد طارمی و رضاییان نمیتواند پس از تهمت ناجوانمردانه برانکو به کی روش اتفاق شروع شده باشد چون فرایند انتقال حتما از ماهها قبل کلید خورده است.
تا وقتی برانکو از تیم ملی معذرت خواهی نکند نتیجه تهمت خود را خواهد دید . حتی اگر افطاری بدهد. (کاتولیک تر از کشیش شدن امروزه جواب نمیدهد.)
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین