کد خبر: ۳۷۸۸۸۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
غربی‌ها توافق هسته‌ای با ایران را برهم نمی‌زنند چون نگران‌اند

چهره‌های سیاسی در ضیافت افطاری ناطق‌نوری/ بحران‌های کشور به‌دلیل دستورهای دولت قبل به بانک‎هاست+تصاویر

لاریجانی: هیچ شخصی جای خالی شهید بهشتی و هیچ حزبی جای حزب جمهوری اسلامی را پُر نکرده است. خانواده ناطق نوری برای انقلاب زحمات زیادی کشید‌ه‌اند. به تولیدکننده احترام بگذاریم و کمکش کنیم/ ما دچار رقابت‌های کودکانه در منطقه نمی‌شویم/ کارخانه‌دار مگر بیمار است که کارخانه خودش را تعطیل کند/ غربی‌ها حاضر نیستند توافق هسته‌ای را با ایران برهم بزنند/ انقلابی نیست که به تولیدکننده فشار بیاوریم
آفتاب‌‌نیوز :
10 تیر به مناسبت شهدای هفتم تیر، ضیافت افطاری در حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در لواسان، به میزبانی حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دفتر بازررسی مقام معظم رهبری برگزار شد. رأس ساعت 18:30 مراسم عزاداری شهدای هفتم تیر آغاز شد و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در این مراسم حضور یافته بودند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری دیشب جلوی در ورودی حوزه علمیه‌اش ایستاده بود و به میهمانان با روی گشاده خوشامد می‌گفت. در این میان، دقایقی هم به گپ‌وگفت و خوش آمدگویی با خبرنگاران و عکاسان پرداخت.

چهره‌های سیاسی در ضیافت افطاری ناطق‌نوری/ بحران‌های کشور به‌دلیل دستورهای دولت قبل به بانک‎هاست+تصاویر

دو شخصیت سیاسی نظر همه را به خودشان جلب کردند

ساعت 19 بود که حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی و بعد از وی علی لاریجانی به جمع میهمانان پیوستند و تمام لنزهای دوربین عکسان و حواس خبرنگاران را به خودشان جلب کردند. ساعت 19:30 دیگر جایی برای نشستن نبود و محوطه بسیار زیبای حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) مملو از جمعیت شد. در این ضیافت تنها شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و نظامی حضور نداشتند بلکه افراد محلی و عادی و در مجموع نزدیک به دو هزار نفر دعوت شده بودند. در گوشه و کنار حوزه علمیه عکس‌های شهیدان آیت‌الله بهشتی، علی و عباسعلی ناطق نوری که در حادثه بمبگذاری حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیده بودند، وجود داشت و خواه ناخواه نگاه جمعیت حاضر در حوزه به این عکس‌ها جلب می‎شد. در حقیقت حجت‎الاسلام ناطق نوری به مناسبت سالگرد شهدای هفتم تیرماه چنین مراسمی را ترتیب داده بود.

چهره‌های سیاسی در ضیافت افطاری ناطق‌نوری/ بحران‌های کشور به‌دلیل دستورهای دولت قبل به بانک‎هاست+تصاویر

لاریجانی: خانواده ناطق نوری جزئی از بیت شهادت هستند

در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام‌الله مجید قرائت شد و بعد از آن جمعیت حاضر در حوزه برای شهادت حضرت علی(ع) و شهدای هفتم تیر به عزاداری پرداختند. اولین سخنران سیاسی در این مراسم علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بود. وی ضمن تسلیت شهدای هفتم تیر به تشریح ویژگی‌های شخصیتی خانواده ناطق نوری پرداخت و در این باره اظهار کرد: برای من افتخاری است که توانستم در این مراسم حضور پیدا کنم. خانواده ناطق نوری جزئی از بیت شهادت هستند. خانواده ناطق نوری قبل و بعد از انقلاب اسلامی دست از مبارزه برنداشتند و برای انقلاب زحمات بسیاری کشیده‌اند.

وی در ادامه افزود: شهیدان؛ آیت‌الله بهشتی و ناطق نوری چهره‌های مؤثری در حزب جمهوری اسلامی بودند. آقای ناطق نوری در قالب روحانیت مبارز سازماندهی خوبی برای اتصال جریان‌های انقلابی و اسلامی داشت و وی توانست آن‌ها را به مسیر انقلاب جذب کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی، ناطق نوری را فردی فعال و مؤثر در مجلس و دولت دانست و گفت: باید خدا را شکر کنیم افرادی که به مقام شهادت هم نرسیدند، توانستند اشخاص مؤثری در انقلاب و وفادار به نظام باشند. بنابراین همه ما قدردان آقای ناطق نوری هستیم چراکه وی در مسیر کارنامه انقلاب فردی صبور و پرگذشت به حساب می‌آید.

وی در ادامه به حزب جمهوری اسلامی و نقش شهید بهشتی در آن پرداخت و افزود: یکی از افرادی که هنوز جایش پُر نشده است و همچنین یکی از تشکیلاتی که پس از سال‌ها جای خالی آن را احساس می‌کنیم؛ شهید بهشتی و حزب جمهوری اسلامی است.

لاریجانی ادامه داد: شهید بهشتی نقش بسیار برجسته‌ای در انقلاب اسلامی داشت و به خاطر همین ضدانقلاب‌ها شهید بهشتی را زیر آماج حمله خودشان قرار می‌دادند و برخی افراد نادان در داخل خانواده انقلاب نیز که عقلشان نمی‌رسید به وی جسارات‌هایی را می‌کردند. اما شهید بهشتی با صبوری این مسیر را طی کرد.

دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه «شهید بهشتی در تثبیت انقلاب اسلامی و قانون اساسی نقش بسیار مؤثری داشته است»، تأکید کرد: مرحوم بهشتی توانست نیروهای انقلابی را مقابل اقدامات بنی‌صدر سازماندهی کند. بهشتی در بحران‌هایی که بنی‌صدر ایجاد کرده بود به خوبی ایستاد و آن‌ها را خنثی کرد. بنابراین شهید بهشتی در رفع غائله بنی‌صدر نقش بی‌بدیلی را ایفا کرد.

او در ادامه به حزب جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: حزب جمهوری اسلامی نقش یکه‌ای داشت و همان‌طور که پیشتر متذکر شدم ما هنوز جای خالی چنین حزبِ قدرتمندی را می‌بینیم. ابتدای انقلاب بود و برای اینکه رأی مردم سامان پیدا کند نیاز به تشکیلاتی داشتیم. بزرگان حزب جمهوری اسلامی و در رأس آن شهید بهشتی نقش مؤثری در سروسامان دادن آرای مردم داشتند و به این دلیل حزب جمهوری اسلامی در آن فضا به وجود آمد و افراد مؤثری نیز در آن حضور یافتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به اقدامات شهید بهشتی در حزب جمهوری اسلامی پرداخت و در این باره تصریح کرد: مرحوم بهشتی آموزش‌هایی را در حزب جمهوری اسلامی ترتیب داد و کتابی را به عنوان سیاست‌های کلی حزب، اهداف و وظایف آن تدوین کرد. این اقدام شهید بهشتی باعث شد تا موجی از تربیت نیروی انسانی در کشور به وجود بیاید. اما خیلی حیف شد که سازماندهی‌های حزب جمهوری اسلامی نتوانست ادامه حیات پیدا کند و یکی از نقایصی که ما در کشور می‎بینیم همین نَبودِ حزب‌های بامرامی است که بتواند به طور فراگیر در کشور فعالیت بکنند.

لاریجانی تأکید کرد: ما هنوز هم در کشور به تشکیلات نیاز داریم، اما نه تشکیلات اداری بلکه تشکیلاتی سازماندهی‌شده در میان مردم که جوانان و افراد مؤثر را که با نشاط در حال فعالیت هستند، در خود جای دهد و آن‌ها را جذب کند.

وی ادامه داد: عناوین و احزاب زیادی در کشور داریم، اما اینکه تشکیلات یا حزبی به تربیت افراد یا سروسامان دادن کادری بپردازند، نداریم یا خیلی کم داریم. پس بهتر است هر ساله در هفتم تیرماه از افکار شهدای حزب جمهوری اسلامی استفاده و آن‌ها را به کار ببریم. باید در کشور تشکیلات سیاسی و مدنی ادامه پیدا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بخشی از سخنان خود را به امنیت ایران اختصاص داد و در این باره افزود: فراز و فرودهای بسیاری در این سی‌وهفت سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، داشته‌ایم؛ ضمن اینکه حوادث مختلف و زیادی مانند انفجار حزب جمهوی اسلامی را در تاریخ انقلاب داریم. البته حادثه حزب جمهوری اسلامی اتفاق کوچک و کمی نبود و متأسفانه ترورهای متعددی نیز داشته‌ایم و افرادی که نقش مؤثری در انقلاب اسلامی داشتند را به شهادت رسانده‌اند. اما از درون همه این حوادث، یک خط استقامت و درک درست از حوادث وجود دارد که حقیقتاً آن‌ها باعث ماندگاری و پایداری کشور شده‌ است.

وی ادامه داد: اکنون ما در جهانی زندگی می‎کنیم که علی‌الظاهر اوضاعش متفاوت شده و به تبع آن وضعیت کشور ماهم متفاوت شده است. زمانی گروهک‌هایی دست به ترور می‌زنند و افرادی را نیز از ما گرفتند. اما وضع امروز ایران فرق کرده و از نظر امنیتی پایدارتر شده است. بنابراین نه تنها چنین گروهک‌هایی نتوانستند به ایران آسیب و لطمه‌ای بزنند بلکه بحران‌های وسیع منطقه‌ای نیز نتوانسته‌اند تاثیر سویی در کشورمان ایجاد کنند.

دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی حل مسأله اقتصادی را یکی از مهمترین مسائل در کشور دانست و گفت: اگر بخواهیم مقابل شگردهای جدید غربی‌ها بایستیم ابتدا باید قدرت اقتصادیمان را در داخل کشور قدرتمند و تقویت کنیم. بیکاری با رونق اقتصادی در کشور برطرف می‌شود و علت اینکه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند به خاطر فهمی است که از مسائل درونی و منطقه‌ای کشور وجود دارد.

او تصریح کرد: ما تنها یک راه داریم و آن این است که به تولیدکننده احترام بگذاریم و کمکش کنیم. چه در بخش صنعت و چه در قسمت کشاورزی زمینه‌ها را برای ورود و حضور جوانان در حوزه تولید فراهم کنیم. در این صورت است که بنیه اقتصادی کشور تقویت و مشکل بیکاری حل می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه نجات ایران از بیکاری این است که جوانان باید به دنبال کارآفرینی باشند، افزود: دولت و مجلس باید از تولیدکننده و کارآفرین حمایت کنند و در این راستا نیز بانک‌ها باید شرایطشان را تغییر دهند. ما در مجلس مصمم هستیم تا وضع را به نفع تولیدکننده تغییر دهیم.

لاریجانی به شرایط بانک‌ها در دولت قبلی اشاره کرد و گفت: در دولت قبل به بانک‌ها دستور می‌دادند و بانک‌ها نیز مجبور به اجرا بودند و آن‌ها قوانین خودشان را زیر پا می‌گذاشتند. تمام این بحران‌هایی که در کشور به وجود آمد به خاطر همان آشفتگی‌هایی بود که در بانک‌ها ایجاد کرده بودند. اما دولت روحانی می‎خواهد روی نظامات قانونی حرکت کند و بانک‌ها نیز باید معرفت درستی داشته باشند و بفهمند که در این وضع تسهیلات را به سمت تولیدکنندگان ببرند و آن‌ها را حمایت کنند. معوقات تولیدکنندگان به دلیل رکود و بحران اقتصادی در کشور است. در حالی‌ که ما قانون گذاشتیم که معوقات را تقسیط کنند تا به تولیدکنندگان فشار نیاید، بانک‌ها به دلیل منافعشان چنین اقدامی را انجام نمی‌دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی وظیفه انقلابی را تقویت اقتصاد کشور دانست و در این باره اظهار کرد: اگر دولت بخواهد انقلابی باشد باید تمام هوش و حواس خودش را به سمت تولید ببرد. اگر مجلس جدید بخواهد انقلابی رفتار کند باید بگوید چقدر قانون برای حمایت از تولید کنندگان گذرانده‌ایم؟ پس در دوره رکود، انقلابی نیست که به تولیدکننده فشار بیاوریم و از آن‌ها مالیات اخذ کنیم در حالی‌که باید مجال دهیم تا تولید‌کننده نفس بگیرد چراکه فضا راکد است. هنوز کارخانجات ما دچار مشکل هستند. کارخانه‌دار بیمار نیست که بخواهد کارخانه خودش را تعطیل کند.

وی در ادامه گفت: رهبر انقلاب بارها گفته‌اند که باید انقلابی رفتار کنیم و منظور ایشان از رفتار انقلابی آبادی کشور است. یعنی زیر بغل تولیدکننده را بگیریم باید مجلس، قوه قضاییه و دولت نیز رفتار انقلابی داشته باشند و از تولیدکننده حمایت کنند.

دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه شرایط بین‌المللی ایران تغییر کرده است، گفت: از شرایط کشور باید تجزیه و تحلیل دقیق‌تری داشته باشیم. به این معنا که از نظر صحنه بین‌المللی ما از یک دوره نسبتاً سختی عبور کردیم یا در حال عبور هستیم. چراکه بعد از توافق هسته‌ای شرایط متفاوتی برای کشورمان به وجود آمده است. اما باید پرسید آیا کشورهایی که قبل از توافق با ما مبارزه می‌کردند حالا بعد از توافق رفتارشان نسبت به ایران تغییر کرده است یا خیر؟ یعنی کشورهای غربی با ایران رفتار مسالمت آمیزی دارند یا اینکه روش‌هایشان تغییر کرده یا موضوعات درگیری با ایران را عوض کرده‌اند.

لاریجانی عنوان کرد: بر اساس مشاهداتم بعید می‌دانم بعد از توافق هسته‌ای تغییری در رفتارهای کشورهای غربی در قبال ایران به وجود آمده باشد. البته در چند موضوع تاکتیکی به نفع غربی‌هاست تا با ایران همکاری داشته باشند، اما در مسائل مهم مانند جایگاه ایران در منطقه هیچ سرِ سازش یا مسالمت‌آمیزی را از آن‌ها نمی‎بینیم. پس به دنبال اهدافی هستند و از مجموع هدف‌هایی که غربی‌ها می‌زنند می‌توان چند نکته را از صحبت‌های آن‌ها فهمید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اهداف غربی‌ها در قبال ایران را بر شمرد و افزود: غربی‌ها حاضر نیستند توافق هسته‌ای با ایران را برهم بزنند چراکه در پسِ لغو یا برهم زدن توافق، نگرانی‎های زیادی دارند. آن‌ها می‌خواهند از موضوع هسته‌ای با چانه زدن یک چیزی بترشاند، اما قصد برهم زدن توافق را ندارند. یعنی به دنبال ایجاد مشکل در مسیر رفع تحریم‌ها هستند اما در کل بنا ندارند تا ماجرای توافق را برهم بزنند چون نگرانند.

او در این باره اضافه کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «ایران پای توافقی که کرده ایستاده است، اما اگر آن‌ها زیرِ توافق بزنند ممکن است برای آن‌ها گران تمام شود.» بنابراین از حرف‌های غربی‎ها می‌توان فهمید که از طرق دیگری قصد دارند به بهانه‌های مبارزه با تروریسم یا حقوق بشر، فشارهای اقتصادی‌ای را بر ایران وارد کنند. غربی‌ها آن‌قدر احمق نیستند که فکر کنند حزب‌الله لبنان تروریست است، زیرا می‌دانند حزب‌الله ضد تروریسم است اما به دلیل فشار بر ایران می‌گویند حزب‌الله تروریست است و اگر دقت کرده باشید در چند هفته اخیر فشارهایی را بر حزب‌الله لبنان وارد کرده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچکدام از کشورهای منطقه کوچکترین نشانه‌ای از رفتار حقوق بشرانه ندارند، اظهار کرد: حتی گاهی کشورهای منطقه رفتارهای خیلی بدلی از خودشان نشان می‌دهند، اما به دلیل اینکه با آمریکا نسبت مریدی دارند غربی‌ها به این کشورها حرفی نمی‌زنند، اما در قبال ایران مشغول پرونده سازی هستند. اگر غربی‌ها به بهانه‌های دیگر به دنبال ماجرای مشابه تحریم‌ها باشند، مسأله هسته‌ای به هم خواهد خورد.

او ادامه داد: غربی‌‌ها از نفوذ ایران در منطقه و کشورهایی مانند سوریه و عراق ناراحت هستند و می‌خواهند نفوذ ایران را در منطقه از بین ببرند. به یاد دارم زمانی‌که جمهوری‎خواهان در آمریکا قدرت داشتند یکی از صاحب منصبان آمریکا گفته بود «در منطقه باید بال‌های ایران را بزنیم». غربی‌ها بارها در ادبیات و نوشته‌های سیاسی خودشان حرف‌های بی‌حساب و کتابی را زده‌اند که باید برای ایران رقیب ایجاد کنیم یا اینکه موازنه در حال برهم خوردن است. در حالی‌که سیاست ایران بر همگان روشن و واضح است چراکه جمهوری اسلامی در مسائل مهم منطقه‌ای و حتی بین‌المللی، مرامِ منطقی داشته و دارد. ضمن اینکه ما دچار رقابت‌های کودکانه و سبک سرانه در منطقه نمی‌شویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی دلیل حمایت و دفاع ایران از ملت فلسطین را وظیفه دینی و انسانی دانست و تأکید کرد: ما با هوشیاری از جریان‌ها و امت‌های اسلامی در منطقه حمایت می‌کنیم. ما از خدا می‌خواهیم که تمام کشورهای اسلامی در منطقه نگران و حساس امت اسلامی باشند. از طرف غربی‌ها در منطقه، تحریکی علیه ایران سامان پیدا می‌کند، در ظاهر می‎گویند که چرا بین ایران و سعودی‌ها درگیری وجود دارد؟ در حالی‌که از پشت صحنه آتش می‌آورند و بر اختلافات بنزین می‎ریزند.

لاریجانی در این باره تصریح کرد: ما تحریکات کشورهای حوزه خلیج فارس توسط برخی مقامات آمریکایی را می‌بینیم چراکه آن‌ها کشورهای منطقه و حوزه خلیج فارس را دور هم جمع می‌کنند و می‌گویند «ما انواع سلاح‌های ضد موشک و... را در اختیار شما قرار می‌دهیم» در حقیقت آمریکایی‌ها پول کشورهای حوزه خلیج فارس را در قبال فروش اسلحه می‌گیرند و آن‌ها را علیه ایران تحریک می‌کنند. بنابراین پس از توافق هسته‌ای رفتار مسالمت آمیزی را نسبت به جمهوری اسلامی اتخاذ نکرده‌اند.

وی در ادامه به لزوم امنیت در منطقه اشاره کرد و افزود: در گذشته صف‌ها روشن‌تر بود حالا صف‌ها مبهم شده‌اند. حتی جریان‌های تروریستی هم که به وجود آمده‌اند، نمی‎گویند که ما تروریست هستیم بلکه می‌گویند ما برای اسلام می‎جنگیم در حالی‌که به جان مسلمان‌ها افتاده‌اند. بنابر این صحنه فعلی، صحنه شلوغی شده چراکه شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی به اوضاع داخلی ایران پرداخت و در این باره تأکید کرد: در مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور برخی ارزش‌ها دستخوش تغییراتی شده است. میزان تحصیلکرده‌ها افزایش یافته است و این موضوع با ارزشی به شمار می‌آید. سه دهه پیش 70 درصد از مردم در روستاها زندگی می‌کردند، اما الان 30 درصد در روستاها سکونت دارند و مابقی در شهرها اقامت دارند. بنابراین چنین قضیه‌ای تغییری در رفتارهای اجتماعی به وجود می‌آورد ضمن اینکه اگر کار و شغلی هم برای آن‌ها وجود نداشته باشد.

لاریجانی ادامه داد: انقلاب اسلامی، انقلابی زنده و رو به تکاملی است. یعنی باید موضوعات مختلفی را هضم و برای آن‌ها قالب‌های جدیدی را طراحی کند. برخی معتقد بودند که مأموریت انقلاب اسلامی تا زمان تاسیس نظام جمهوری اسلامی است البته هنوز هم بعضی افراد این چنین فکر می‌کنند.

بعد از سخنرانی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و میهمان ضیافت افطاریِ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری ضمن خوش آمدگویی به حضار و تسلیت واقعه شهدای هفتم تیرماه، اظهار کرد: از سخنرانی بسیار خوب، جالب، کافی و وافی آقای لاریجانی تشکر می‎کنم. از میهمانان عزیز برای حضور در مراسم بزرگداشت هفتم تیر به خصوص سید و سالار آنان شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و یار همراه و وفادارش، اولین نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی شهید عباسعلی ناطق نوری و فرزند بزگوارش سردار شهید علی ناطق نوری تشکر و قدردانی می‎کنم.

بعد از سخنان حجت‎الاسلام علی اکبر ناطق نوری، روزه داران به امامت آیت‌الله رسولی محلاتی نماز مغرب و عشاء را اقامه کردند. در هنگام وضو گرفتن حاضران، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به جمع حاضر در حوزه علمیه پیوستند.

چهره‌های سیاسی در ضیافت افطاری ناطق‌نوری/ بحران‌های کشور به‌دلیل دستورهای دولت قبل به بانک‎هاست+تصاویر

چه کسانی در ضیافت افطاری ناطق نوری حضور داشتند؟

به گزارش آنا، در ضیافت افطاری ناطق نوری که در حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) لواسان برگزار شد افرادی همچون؛ حجج‌الاسلام سیدحسن خمینی، یادگار امام (ره)، سیدهادی خامنه‌ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام، محمدعلی آهنگران، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، اکبرترکان، مشاور عالی رئیس جمهوری، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، علیرضا و محمدرضا بهشتی، فرزندان شهید آیت‌الله بهشتی، مرتضی بانک، معاون نهاد ریاست جمهوری، سیدحسین هاشمی، استاندار تهران، آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم، سیدحسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، کاظم جلالی و محمود صادقی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جهرمی، وزیرکار محمود احمدی‌نژاد و همچنین فرماندار شمیرانات و دیگر شخصیت‌های سیاسی و مذهبی حضور داشتند.

چهره‌های سیاسی در ضیافت افطاری ناطق‌نوری/ بحران‌های کشور به‌دلیل دستورهای دولت قبل به بانک‎هاست+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
4
21
مطالبات ۵۰درصد ایرانیان که طرز اصلاح طلبی و امید دارن

چرا کانال تلویزیونی نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
5
18
مطالبات ۵۰درصد ایرانیان که طرز اصلاح طلبی و امید دارن

چرا کانال تلویزیونی نداریم
حداقل نصف کانالها بی . در اختیار اصولگرایان واقعی و نصف کانالهای تلویزیون در اختیار اصلاح طلبان واقعی باشد.تا مردم بدانند چی به چی. کی به کیه

رسانه ظاهرن بیطرف درد . از مشکلات مردم حل نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
6
26
آقای خاتمی نبودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
6
19
سيد بزرگوار چرا نبودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید محسن 1089
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
2
0
تا آنجا که به خاطر دارم آقای ... که جزو میهمانان این مراسم از ایشان نام بردید ، باعث و بانی طرح بنگاه های زود باز ده بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
3
5
امیر کبیر ایران کجایی؟
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
2
6
واقعا جای رئیس جمهور محبوبکشورمون اقای خاتمی خالیست که به این محفل شان و وزانت مضاعف بخشه.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
1
0
درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
لاریجانی با 160 هزار رای چه از احمدی نزاد میسوزی
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
واقعا امیرکبیر رو با ظریف نمیشه مقایسه کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
خاتمی نمی دونم کجا بوده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین