کد خبر: ۳۷۸۹۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
«آفتاب‌نیوز» در گفت‌‌وگو با فعالان سیاسی بررسی کرد؛

آیا دولت روحانی نیاز به تحول مدیریتی دارد؟/کدام استانداران تغییر کردند؟+جدول

معاون پارلمانی وزیر کشور دولت اصلاحات با اعلام حمایت از تصمیم دولت برای اجرای برخی تغییرات در سطح استانداران، گفت: دولت تاکنون عملکرد خوبی داشته ولی به هر جهت نیازمند یک‌سری تغییرات به جهت پویایی و نشاط در بدنه دولت و کشور است که این تغییرات می‌تواند شامل استانداران، فرمانداران و همچنین برخی وزارت‌خانه‌ها باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- محمود میرلوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آفتاب‌نیوز» درباره تغییرات و تحولات مدیریتی در دولت روحانی‌، گفت: برخلاف آیا دولت روحانی نیاز به تحول مدیریتی دارد؟/کدام استانداران تغییر کردند؟+جدولآنچه که مطرح می‌شود دولت روحانی بیشتر تمایل بر حفظ و ثبات مدیریتی دارد‌. لذا اگر تغییری در سطح مدیریتی صورت می‌گیرد می‌بایست علت آن را بررسی کرد تا بتوان یک ارزیابی دقیق از آن تغییرات داشت. مثل اینکه دولت در این سطح مدیریتی نیاز به چه برنامه‌ها و اقداماتی داشته، آن فرد یا نهاد چگونه در اجرای سیاست‌های دولت عمل کردند و چه کسی یا چه افرادی جایگزین افراد سابق شدند که در این صورت می‌توان جابجایی‌های مدیریتی را تحلیل و بررسی کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، معاون وزیر کشور دولت اصلاحات‌ با اشاره به موضوع تغییرات اخیر استانداران، افزود: موضوع استانداران از جمله مسائل مهم و حیاتی در سیاست داخلی دولت به شمار می‌رود. به هر ترتیب در سال پایانی دولت هستیم و آنان در تلاش هستند تا به شکلی اهداف خود را در سطح جامعه اجرایی کنند.

او  ادامه داد: متاسفانه در حوزه استان‌ها هنوز با ضعف‌هایی روبه رو هستیم و لذا لازم است که تغییراتی در این خصوص صورت بگیرد تا استانداران فعالتر شوند. ما هنوز فاصله زیادی با برخی مسائل مرتبط با سیاست داخلی مثل حقوق شهروندی داریم که باید هرچه بهتر و سریعتر برطرف شود.

به‌گفته معاون پارلمانی وزیر کشور دولت اصلاحات، دولت تاکنون عملکرد خوبی داشته ولی به هر جهت نیازمند یک سری تغییرات به جهت پویایی و نشاط در بدنه دولت و کشور است که این تغییرات می‌تواند شامل استانداران، فرمانداران و همچنین برخی وزارت‌خانه‌ها باشد.
 
الهه کولایی، عضو شورای هماهنگی مجمع زنان اصلاح‌طلب هم در گفت‌و‌گو با «آفتاب‌نیوز» معتقد است که اکنون دولت برای پیروزی در انتخابات 96 می‌بایست الگوهای موفقیت خود در انتخابات 92 و 94 را تکرار کند. البته نه فقط در انتخابات که در عرصه‌های مختلف توسعه سیاسی و پیشرفت اجتماعی دولت می‌تواند این الگو را لحاظ کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، خبرگزاری ایلنا نیز درباره تغییر استانداران نوشته است: در سال ۹۵ سه استاندار دولت روحانی تغییر کرده‌اند. به این ترتیب تا اینجای کار، روحانی فرمان 10 استان را به افرادی غیر از مدیر اولیه سپرده است. در میان استانداران مقیمی به تهران آمد و معاون وزیر کشور شد و در تغییرات اخیر، ‌ علی اکبر پرویزی از خراسان شمالی به خراسان جنوبی رفت. سن بالای کابینه روحانی نیز که از ابتدا به عنوان یکی از آسیب‌های کابینه مطرح شده بود نیز موجب بازنشستگی برخی از استانداران شده است.

استان خراسان جنوبی از یک نظر در میان سی و یک استان ایران رکوردشکن است. هر چهار نماینده این استان در مجلس دهم اصولگرا هستند و سهم اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان از کرسی‌های نمایندگی استان به تعداد سهم جبهه پایداری از سهم نمایندگان تهران است! «صفر کرسی!»

آیا دولت روحانی نیاز به تحول مدیریتی دارد؟/کدام استانداران تغییر کردند؟+جدول
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
4
اگر شخصی مسئولیت پذیرفت با همین امکانات باید مشکلات را حل کند اگر توان مدیریت در سطح وزیر را در خود نمیبینید نباید پست را بپذیرید چرا زمانیکه به شما فلان پست را ابلاغ میکنند دهنتان اب میفتد ولی در حین انجام کار و پذیرفتن مسئولیت هیچ کارایی ندارید این قابل قبول نیست .
رسولی
|
-
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
6
لطفا بفکر استان لرستان باشید
حجیم
|
-
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
3
یزد یزدا دریابید که اوضاع خرابه
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
سلام دولت احتياج به پوست اندازي در استانها دارد بدليل اينكه به زعم بنده مهمترين بازوهايي اجرايي دولت ميباشند و گزارشهاي كارشناسي صحيح برامده از استانهاست كه دولت را برنامه ريزي و مديريت كشور توانمند ميسازد، بطور مثال سه استان جنوبي حاشيه خليج فارس دولت از ضعيف مديران خود براي مديريت انجا استفاده نموده ، استاني همچون استان بوشهر به دليل دارا بودن از بزرگترين ميدان گازي جهان همچنين بزرگترين پايانه صادراتي نفت خام و تنها نيروگاه هسته اي خاورميانه استاندار منصوب دولت بدون داشتن حتي كوچك ترين سابقه مديريتي در حد بخشداري و فرمانداري نزديك به سه سال سكان مديريت استان را در دست گرفته همچنين هرمزگان ، حال با تغيير جديد در خوزستان اميدواريم شرايط بهتر از گذشته در ان استان رقم بخورد
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
دولت روحاتی با جسارت وشهامت با ید بااین بحران سازی ها ی هدایت شده برخورد کند ...
اشتباه خاتمی نباید تکرارشود .....او اگر به مردم انکا کند برنده انتخابات 96است ....
تمام بحران ها وجوسازی ها نشات گرفته از ااتاق فکر کینه توزانی است که هر9روز برای خاتمی بحران ایجاد می کردند ...نان اقتدار وثروت اندوزی کینه توزان وحاسدان در آفریدن بحران های ساختگی است که توسط صاحبان قدرت حمایت وهدایت می شوند .... چهره های پلید هرروز رسواتر ازدیروزمورد نفرت ملت اند
.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین