کد خبر: ۳۷۹۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

علت لغو تعطیلات تابستانی مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت:به احتمال زیاد ظرف هفته آینده اعضای حقوقدان شورای نگهبان از سوی ریاست قوه قضائیه به مجلس معرفی می‌شوند که این امر هم یکی دیگر از دلایل لغو تعطیلی دوهفته‌ای پارلمان و تصمیم بر استمرار کار نمایندگان بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به علل لغو تعطیلی دوهفته‌ای مجلس اظهار کرد: از آنجاییکه قانون برنامه ششم توسعه از سوی دولت تقدیم مجلس شده است و ضرورت دارد تا مواد و بندهای این قانون برای بررسی و مداقه به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع شود، بنابراین تصمیم به لغو تعطیلی دوهفته‌ای مجلس گرفته شد.

وی ادامه داد: البته اصلاحیه قانون بودجه 95 نیز از جانب مجلس واصل شده است، که این امر هم در لغو تعطیلی دوهفته ای خانه ملت، مزید بر علت بود.

رنجبرزاده در ادامه به یکی دیگر از دلایل تصمیم نمایندگان مبنی بر ادامه کار مجلس و موکول کردن تعطیلات آن به هفته‌های آتی اشاره کرد و بیان داشت: به احتمال زیاد ظرف هفته آینده اعضای حقوقدان شورای نگهبان از سوی ریاست قوه قضائیه به مجلس معرفی می‌شوند که این امر هم یکی دیگر از دلایل لغو تعطیلی دوهفته‌ای پارلمان و تصمیم بر استمرار کار نمایندگان بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر به دلایل فوق الذکر مقرر شده است که نمایندگان دو هفته کاری دیگر را در خانه ملت سپری کنند و پس از آن تعطیلی یک هفته‌ای اولیه پارلمان با یک هفته فرصت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، ادغام شود و مجلس دوهفته جلسه علنی نداشته باشد.

رنجبرزاده در پایان پیرامون زمان جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس نیز گفت: کمیسون‌های تخصصی مجلس نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در بعدازظهر جلسه خواهند داشت؛ همچنین برخی کمیسیون‌ها نیز می‌توانند جلساتی را در صبح روزهای دوشنبه دایر کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین